• Ik dacht, misschien is het handig als je al je vorige profielen kunt opslaan :) Net als je Templates zeg maar, dat je ze altijd weer terug kunt nemen.
    Het is niet heel nodig, maar nu zet ik al mijn vorige profielen in een story, zodat ze niet verloren gaan, het zal dus een stuk makkelijker zijn om het zo overzichtelijk te kunnen zien.

    Wat vinden jullie? Voor of tegen? Graag met een reden als het kan ;)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik ben voor, het is altijd wel handig. Maar in principe is het in een story/gedicht opslaan met zo makkelijk, als je het mij vraagt.


    wat was dit ookalweer

    Dat zou wel vet handig zijn, want ik sla de codes altijd op in een word-documentje voor het geval ik mijn vorige profiel weer wil, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben voor. Lijkt me echt super handig!


    -

    Twisty schreef:
    Dat zou wel vet handig zijn, want ik sla de codes altijd op in een word-documentje voor het geval ik mijn vorige profiel weer wil, haha.
    Ik zet ze in een blog.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Twisty schreef:
    Dat zou wel vet handig zijn, want ik sla de codes altijd op in een word-documentje voor het geval ik mijn vorige profiel weer wil, haha.


    26 - 02 - '16

    Sla dat gewoon voorlopig op ergens in een story als een hoofdstuk - het is dezelfde structuur, dan copy- paste je dat gewoon naar je profielinstellingen en verwijder je dat hoofdstuk achteraf maar. Zo doe ik het altijd. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het is wel handig, maar ik weet eigenlijk niet of dit het werk zo'n optie te programmeren wel waard is. Je kunt immers ook alle tekst en codes kopiëren en dit opslaan in een blog, story of documentje ergens op je computer.
    Ik ben dus op zich wel voor, maar alleen als Rutger er zin in heeft, I guess. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Histoire schreef:
    Sla dat gewoon voorlopig op ergens in een story als een hoofdstuk - het is dezelfde structuur, dan copy- paste je dat gewoon naar je profielinstellingen en verwijder je dat hoofdstuk achteraf maar. Zo doe ik het altijd. (:


    Zo doe ik het dus ook altijd :Y) Veel handiger ;)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Square schreef:
    Het is wel handig, maar ik weet eigenlijk niet of dit het werk zo'n optie te programmeren wel waard is. Je kunt immers ook alle tekst en codes kopiëren en dit opslaan in een blog, story of documentje ergens op je computer.
    Ik ben dus op zich wel voor, maar alleen als Rutger er zin in heeft, I guess. :'D


    Hahaha, als Rutger nee zegt of er geen zin in heeft, gebeurd het ook echt niet! (A) Hoe veel er ook voor mogen zijn ;)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Avarosa schreef:
    (...)Ik zet ze in een blog.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Square schreef:
    Het is wel handig, maar ik weet eigenlijk niet of dit het werk zo'n optie te programmeren wel waard is. Je kunt immers ook alle tekst en codes kopiëren en dit opslaan in een blog, story of documentje ergens op je computer.
    Ik ben dus op zich wel voor, maar alleen als Rutger er zin in heeft, I guess. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Het is wel handig, maar ik weet eigenlijk niet of dit het werk zo'n optie te programmeren wel waard is. Je kunt immers ook alle tekst en codes kopiëren en dit opslaan in een blog, story of documentje ergens op je computer.
    Ik ben dus op zich wel voor, maar alleen als Rutger er zin in heeft, I guess. :'D


    Tsja, Inge. Ik moet je toch weer quoten. Want ik ben het helemaal met je eens! ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zet ook altijd alles in een blog, of ik bewaar de foto's op mijn computer. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Het is wel handig, maar ik weet eigenlijk niet of dit het werk zo'n optie te programmeren wel waard is. Je kunt immers ook alle tekst en codes kopiëren en dit opslaan in een blog, story of documentje ergens op je computer.
    Ik ben dus op zich wel voor, maar alleen als Rutger er zin in heeft, I guess. :'D

    Ongeveer dit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik maak altijd blogs aan, dus ik vind het niet echt nodig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.