• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10
    - Gereserveerd ~ Zu'Salgan McCoy ~ Sacramental ~ Pagina 17

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Ava Victoria Autumn Smith ~ Constellation ~ Pagina 15
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven

    Het Praattopic
    Het Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters
    But the wind eats her words
    where the sea ends
    she holds his hand, trembling
    and kissed him on the forehead
    • Nebel • Rammstein •

    Naam:
    Ezekiel: God versterkt • Oud Hebreeuws • 'Zeke'
    Stark: Sterk • Anglo-Saksisch • 'Starkey'
    Michael: Wie is zoals God? • Oud Hebreeuws/Grieks • 'Mich'
    Cormoran: Reus van de zee • Cornisch • 'Cory'
    Winters: Winter • Oud Engels

    Leeftijd:
    39, 8 januari.
    Uiterlijk:
    Ezekiel is een man met felblauwe ogen die het meest typische kenmerk is aan zijn uiterlijk. Zijn ogen zijn zowat zijn handelsmerk omdat ze zo hard opvallen in zijn gelaat, men zegt ook wel eens dat ze in je ziel kunnen kijken of dat hij recht door je heen kijkt. Zijn haar is donkerblond tot lichtbruin en over het algemeen vrij kort. Wat ook opvalt is de aanwezigheid van zijn stoppelbaardje. Dat is er altijd en altijd even kort. Hij heeft meestal een geamuseerde blik in zijn ogen een klein lachje om zijn lippen. Hij is ook zeker niet van de kleinsten met zijn 188 centimeter, maar ook niet uitzonderlijk groot voor een man. Zeke is een federale Air Marshal, dit heeft tot gevolg dat hij atletisch gebouwd is met duidelijk afgetekende spieren. Zijn sportieve uiterlijk geeft hem ook een jong randje, ondanks zijn oudere leeftijd. Voor een man heeft hij smalle, mooi gevormde wenkbrauwen die vrij donker van kleur zijn. Zijn wimpers zijn echter een minder opvallend kenmerk. Zijn kaaklijn is ook vrij subtiel, maar zijn jukbeenderen zijn wel opvallend. Hij gaat gekleed onder drie stijlen: casual; shirt, broek en een eventueel jasje, extreem zakelijk of militair. Hij is ook iemand die heel elegante bewegingen heeft en ook heel soepel is.
    [FC: Paul Walker]

    Innerlijk:
    Ezekiel is zacht gezegd een streng persoon en nogal gesteld op waarden en imago's. Zijn status als gezinshoofd versterkt ook zijn drang om zich naar deze waarden te gedragen en ook zijn kinderen op deze wijze op te voeden. Maar Zeke is een idealist en dus heeft hij wel een paar aanpassingen gedaan als deze waarden en eisen niet naar zijn zin waren en dus niet in zijn idealen pasten. Hij is eerder een aanhanger van het Duits idealisme dat in tegenstelling tot het metafysisch realisme idealen en ideeën waarmaakt. Geduld is echter wel een sterke kant van Zeke, een eigenschap die in het leger ook nog een keer verbeterd is. Naast geduldig, heeft Zeke zichzelf ook goed in de hand. Hij zal nooit in paniek raken in stressvolle momenten of in momenten van grote chaos. Dit duidt opnieuw op zijn rustige karakter. Hij is ook vaak de bemiddelaar die naar een diplomatische oplossing zoekt. Dit betekent echter niet dat hij niet strijdlustig en druk kan zijn. Want ook de wind heeft zijn briesjes en stormen. Als hij werkt zal je dan ook merken dat hij een geboren leider is en gezag uitdrukken een sterke kant van hem is. In de Air Force wordt hij dan ook, onwetend en ironisch, de wervelende Marshal genoemd, naar zijn gedrag op het werk. Daarnaast is hij extreem eigenzinnig en koppig. Hij zal niet vaak toegeven dat hij ongelijk heeft, maar dit komt ook door het feit dat hij ontzettend intelligent is en er dan ook zeker van is. Hij heeft ook een soort hekel aan onwetende en idiote personen. Daarnaast is kinderachtig gedrag bij hem een struikelblok. Competitief aangelegd is Ezekiel zeker wel en dit zal je vooral zien als je met hem gaat sparren. Hij zal ook altijd zijn best doen en zichzelf verbeteren, ook op gebied van fysiek sparren. Hij maakt hier dan ook vaak uitgebreide analyses van met zijn fouten, sterke punten en dergelijke meer. Hij is echter wel een man van precisie. Maar hij is ook erg chaotisch, iets wat je ziet aan de hoeveelheid tijd dat hij nodig heeft om iets te zoeken, al vindt hij wel vaak orde in zijn chaos. Al is hij wel erg doelgericht en zal hij nooit ophouden of opgeven tot hij zijn doel heeft bereikt. Zijn leidersdrift wordt echter ook gesterkt door een overvloed van zelfvertrouwen, hij is nooit echt onzeker over zichzelf. Ook is hij iemand die vlot spreekt voor een grote groep en dus ook graag opvalt. Zeke kan er dan ook absoluut niet tegen als hij niet serieus wordt genomen. Hij zal er dan hoogstwaarschijnlijk ook een opmerking over maken, al dan niet sarcastisch. Zijn humor is vrij donker en apart, maar hij kan ook zijn goede momenten hebben en iedereen aan het lachen maken. Naast een leider is hij ook een beschermer. Hij zal namelijk altijd voor zijn familie opkomen en ze protectie bieden. Hij is echter niet overbeschermend en is prima in staat om os te laten, dit toont zijn mannelijkheid weer aan. Als je zijn woede of irritatie opwekt kan je best code rood afroepen. Als hij woedend wordt zal een zeldzaam moment zien waarin hij zichzelf niet in de hand heeft en de kracht die hij dan uitstraalt is enkel en alleen pure storm. Zijn irritatie is echter minder ontzagwekkend, maar daarom niet minder gevaarlijk. Hij kan op zo'n momenten onverwacht pijnlijk uit de hoek komen. Net als de wind kan hij heel subtiel en sluw zijn, wat hem heel gevaarlijk maakt net als zijn 'hoge' connecties. Als is hij wel een man van respect, als hij je waardig vindt kan je zijn respect zeker krijgen. Maar lieg hem niet voor want je leven verzuren als je iets mispeutert kan hij zeker wel. Ezekiel is ook zeer zelfstandig aangelegd, dus hij zal proberen het eerst zelf gedaan te krijgen als hem iets niet lukt, als het dan nog niet meewerkt doet hij het nog een keer anders en als laatste zal hij pas hulp inroepen van iemand anders. Hij wordt ook vaak verkeerd ingeschat, met name onderschat, door zijn ietwat vriendelijke uitstraling. Iets wat hem meer dan mateloos irriteert. Ook al is orde niet aan Zeke besteed, discipline is dit in elk geval wel. Van tijd tot tijd kan Zeke wel eens een charmeur zijn en zijn ietwat stoutere en brutalere kant laten zien, maar hij beseft maar al te goed dat zijn leeftijd verder loopt en hij al bijna op tram 4 zit. Zijn motto's zijn echter 'Wind is genadeloos' en 'Kill or be killed'. Hij zal dan ook zeker handelen als dat nodig is, hij zal niet twijfelen, al is moord zeker niet zijn stijl. Hij is er echter wel toe in staat en hij kan ook goed zijn gevoelens afschermen, een gevaarlijke maar handig eigenschap.
    Verleden:
    Zeke heeft om eerlijk te zijn niet het meest rooskleurige verleden. Toen hij 39 jaar geleden geboren werd, was hij wel een geschenk van de goden, doordat hij het eerste kind was van zijn moeder, Laurel, die voor hem al vier miskramen had gehad. Ezekiel was geliefd en werd geprezen, een geweldige aanwinst van voor de familie, nog voor hij krachten bezat. Maar op de dag voor Ezekiels zevende levensjaar overleed zijn moeder door een elektroshock. Veroorzaakt door kortsluiting in de drukknop die de dure kristallen kroonluchter bediende. Zijn vader, Finnegan Junior, was er zo door aangedaan dat hij zich volledig op zijn werk stortte. Met als gevolg dat Zeke verwaarloosd werd door zijn vader. Finnegan besteedde geen aandacht meer aan zijn enige zoon. Zeke echter, overmand door emoties, ontwikkelde zijn krachten en begon er nieuwsgierig als hij was mee te experimenteren en te oefenen. Maar zijn vader kon het verlies van zijn echtgenote niet verkroppen en pleegde elf jaar na haar dood zelfmoord. De hele erfenis ging naar Zeke. Geld van een man die hij nooit echt gekend had. Ondanks er zo weinig naar hem werd omgekeken, is hij niet uitgegroeid tot een verbitterde en arrogante jongeman, maar tot een zelfstandige, nieuwsgierige en leergierige jongeheer. Nog geen jaar na het verlies van zijn vader, wordt hij verliefd op een meisje dat weggelopen is van haar ouderlijk huis. Rebels, elegant en stijlvol was ze, Scarlett. En nog voor zijn twintigste verjaardag verwacht het koppel hun eerste kind. Het dolgelukkige paar zoekt een kleinere woonst, terwijl ze contact houden met de families en hun krachten. Toen Scarlett beviel van Avery, kwam tragedie weer om de hoek kijken. Hun prachtige dochter werd geboren, maar zijn levensgezel stierf in het kraambed. Vanaf dat moment besloot hij zijn leven te wijden aan het kleine nieuwe leven in zijn armen en haar niet te vergeten zoals zijn vader met hem had gedaan. Ondertussen had hij ook zijn rechtmatige plaats als familiehoofd ingenomen. Eigenlijk was hij gewoon een vader, een moeder, een familiehoofd en een werkende individu in één persoon. Een hard bestaan, maar hij schopt het ver en krijgt uiteindelijk een goede band met zijn dochter en hij wordt aangesteld als Air Marshal bij de luchtmacht, iets wat voor een zeer goed inkomen zorgde. wat zijn dochter betreft begint hij zijn verloren liefde terug te zien: rebels en mooi. Het stoort hem dan ook niet zo verschrikkelijk dat het soms eens botst tussen hen, al is een ruzie nooit ver om het hoekje.

    Relaties:
    Aedan Quillian Creed {23} Vaderfiguur
    Zeke beschouwt Aedan zowat als zijn zoon, ondanks dat hij verbannen is. Daar hun passende karakters en Aedans verkregen kracht is de band tussen beide heren sterker dan je zou verwachten. Zeke houdt er van om Aedan te testen om te zien hoe ver zijn krachten reiken. Hij probeert hem dan ook zo goed mogelijk te helpen en raad te geven. Aedan mag dan wel geen bloedverwant zijn van Ezekiel, hij is wel als een zoon voor hem. Hij zal hem dus ook altijd helpen en steunen, ook financieel mocht dat nodig zijn.
    Selena Ysabeau McCoy {27} Vertrouwenspersoon
    Het opvolgende familiehoofd van de McCoys lijkt niet meteen de meest voor de hand liggende bondgenote, maar niet is minder waar. Selena komt wel eens vaker langs voor zijn raad en beoordelingsvermogen. Ook om te sparren komt ze wel eens langs voor een wedstrijdje, het zou een grotere uitdaging zijn. Meestal vindt Zeke haar aanwezigheid wel aangenaam en zullen ze samenwerken waar nodig (mits Ezekiel toegeeft met zijn koppig gedrag).
    Avery Noah Winters {19} Dochter
    Vanaf haar geboorte is Avery een kostbaar persoon voor Ezekiel. Noah, zoals hij haar noemt, is en zal altijd Zekes kleine meisje blijven ook al weet hij dat ze dat niet graag zal horen. Haar rebelse karakter deert hem niet en hij weet dat ze diep vanbinnen ook van hem houdt, ook al laat ze dat niet uitschijnen. Zeke zal ook proberen om altijd tijd voor haar te maken als hij kan en probeert zijn band met haar ook hecht te houden, ondanks hun verschillen in karakters. Een moeilijke opgave, maar hij zal blijven doorzetten.
    Burton Matthew Winters {29} Neef
    Burton is wat je kan noemen Zekes beste vriend. Eigenlijk is dat vreemd omdat ze familie zijn, maar op één of andere reden hebben ze toch een andere band met elkaar dan ze met anderen hebben. Het feit dat ze beiden wapens mogen dragen maakt hen dan ook gevaarlijk. Zeker als je het feit bekijkt dat ze het dreamteam zijn. Het is ook wel meer dan eens dat ze samen een opdracht kregen van het leger. Ze mogen dan wel in verschillende divisie zitten, ogen hebben ze overal. Ezekiel en Burton sparren ook best graag, maar ze werken het liefste samen onder het motto 'eendracht maakt macht'. Ze voelen elkaar ook perfect aan. Het stoort Zeke ook niet dat hij niet alle details over Matt weet, maar hij beseft dat hij één van de personen is die het meeste weet, wat hun band nog extra versterkt. Je daagt ze ook best niet uit, want een vier tegen twee is niet eerlijk tegenover de anderen.
    Extra:
    Transport
    Ezekiel zit bij de luchtmacht en is een uitstekende piloot. Zijn specialiteit is toch nog steeds F16 vliegtuigen. Hij houdt van de snelheid en spanning die ze met zich meebrengen. Ook voelt hij zich ook in zijn element in de lucht. Naast een uitstekend piloot is hij ook uitermate goed achter het stuur. Omdat ze aan fysieke uitersten moeten voldoen in het leger, kan hij zeer goed zien en zijn zijn reflexen boven gemiddeld. Hij is ook heel goed in het inschatten van afstanden, wat hem tot een precisiechauffeur maakt. Hij houdt van snelle auto's dus rijdt hij in een Lamborghini Aventador.
    Muziek
    Zeke houdt van Rock en Metal muziek met hier en daar wat invloeden van punk. Zijn favoriete 'metalband' is Rammstein. In het geval van Rock is dit Rage Against te Machine en Nirvana wat de klok slaat, net als Guns N' Roses.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 21:16 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    geleninja schreef:
    (...)

    Is Jamie goed zo?


    Je hebt me al goed gekeurd, maar er nog niet bijgezet.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Je hebt me al goed gekeurd, maar er nog niet bijgezet.


    Oops, sorry! Ik zet het er als ik thuis ben in!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zal Melissa zo snel mogelijk afmaken, maar heb nu niet heel veel tijd vanwege huiswerk


    be gay do crimes

    Ik maak Tyler waarschijnlijk vanavond of morgen af.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zou iedereen zijn rol voor dinsdag af kunnen maken?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik schrijf me uit wegens angst voor verwaarlozing en tijdsnood. Mijn excuses.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Ik schrijf me uit wegens angst voor verwaarlozing en tijdsnood. Mijn excuses.


    Natuurlijk. Ik snap het!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    CaptianHook schreef:
    Ik schrijf me uit wegens angst voor verwaarlozing en tijdsnood. Mijn excuses.



    Ik heb hetzelfde, het spijt me Xantheve :c


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Ik heb hetzelfde, het spijt me Xantheve :c


    Het geeft niet.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet me denk ik maar uitschrijven... Ik heb het momenteel echt heel druk met school en zal voor woensdag niet meer dan bliksembezoekjes aan Q brengen. Ook de daarop volgende week zal ik het redelijk druk hebben met school en ugh..
    Sorry Xantheve!


    be gay do crimes

    AreYouAreYou schreef:
    Ik moet me denk ik maar uitschrijven... Ik heb het momenteel echt heel druk met school en zal voor woensdag niet meer dan bliksembezoekjes aan Q brengen. Ook de daarop volgende week zal ik het redelijk druk hebben met school en ugh..
    Sorry Xantheve!


    Maakt niet uit hoor.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    De stop van de Yagami familie is eraf gehaald. Ik hoop nog wat meisjes te krijgen voor de Yagami familie. Daarbij stel ik de deadline uit tot 16 januari.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Adam is wel af denk ik (p10).


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    Adam is wel af denk ik (p10).


    Hij is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."