• Dump hier schrijfopdrachten xD

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:18 ]

    Dat is snel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Dat is snel.

    Wat is snel?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 20:20 ]

    Bedoel je writing prompts? ;3

    Zo ja: ik heb een hele pinterest board vol gevonden met dat soort dingen. Het is wel in het Engels, maar er zitten zeker dingen bij waar je wat mee kan (:


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    Bedoel je writing prompts? ;3

    Zo ja: ik heb een hele pinterest board vol gevonden met dat soort dingen. Het is wel in het Engels, maar er zitten zeker dingen bij waar je wat mee kan (:


    Als jij dingen bedoelt als dit wel:

    Kijk naar buiten en kies iets doodnormaals. Bijvoorbeeld een man die een vuilnisbak buitenzet. Schrijf er een spannend verhaaltje omheen.


    Ik ben echt gek op dit soort dingen xD

    Dat zijn writing prompts ja (: Ik zal eens even op mijn pinterest kijken (:

    Schrijf een scène/verhaal met de zin: 'Stop met dingen in mijn microgolf te steken,' erin.

    Je bent door tijdreizigers naar de toekomst gebracht om een slechte dictator te stoppen. Als je vraagt waarom ze jou gekozen hebt, blijkt het dat jij die dictator bent.

    Schrijf over de draak die de prinses redt van de prins.

    Je hebt de mogelijkheid om de tijd stil te zetten. Wanneer je dit doet, ben jij de enige die beweegt. Op een dag zet je de tijd stil en zie je door een raam een meisje bewegen.

    Iedereen heeft zijn sterfdatum op zijn arm staan sinds zijn of haar geboorte. Jij had gisteren moeten doodgaan.


    Als je 'writing' intikt op pinterest, kom je veel dingen tegen (al zijn die wel bijna allemaal in het Engels)


    Mhm?

    Mt


    You were born original, don't die as a copy.

    MT

    Op tumblr staan er ook genoeg, ik zal straks eens kijken als ik op mn laptop ben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.