• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10
    - Gereserveerd ~ Zu'Salgan McCoy ~ Sacramental ~ Pagina 17

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Ava Victoria Autumn Smith ~ Constellation ~ Pagina 15
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven

    Het Praattopic
    Het Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DarkAng3l schreef:
    @Djibriel
    Hmmm, mij lijkt het dan ergens het meest passend op Demitra een goeie vriendin van Selena te maken. Ze passen het best van karakter enzo.
    Misschien is de Smith-familie het best met de Yagami, maar ik denk niet dat Demitra en Killian elkaar zouden kunnen luchten.


    Misschien is het leuk dat als Killian en Demitra 'normaal' tegen elkaar doen als er mensen bij zijn maar wanneer ze alleen zijn de hel los barst?
    En ik vind het goed als Selena een goeie vriendin is van Demitra


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    (...)

    Misschien is het leuk dat als Killian en Demitra 'normaal' tegen elkaar doen als er mensen bij zijn maar wanneer ze alleen zijn de hel los barst?
    En ik vind het goed als Selena een goeie vriendin is van Demitra


    ja, dat van Demitra en Killian zie ik inderdaad nog zo gebeuren eigenlijk XD
    instant her-decoratie van je huis als je niet oplet :p

    Denk dat Selena en Demitra gewoon een hoop gemeen hebben. Ook beide hoofd van hun familie, beide meiden die vast hun vader opvolgen in een mannenwereld enzo

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 0:13 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:

    @geleninja
    van mij mag dat hoor, maar ipv oom, zou ik er misschien neef ofzo van maken. (hun vaders die broers waren ofzo)
    vast staat wel dat ik bang ben dat Jamie dan heel vaak mikpunt van spot geweest zal zijn voor Killian (als je daar tegen kan)


    Jamie werd verstoote toen hij twaalf was en ernstig mishandeld daarvoor. Wat spot kan daar wel bij denk ik.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    ja, dat van Demitra en Killian zie ik inderdaad nog zo gebeuren eigenlijk XD
    instant her-decoratie van je huis als je niet oplet :p

    Denk dat Selena en Demitra gewoon een hoop gemeen hebben. Ook beide hoofd van hun familie, beide meiden die vast hun vader opvolgen in een mannenwereld enzo


    Oke die twee gaan nu al geweldig zijn! c:

    Ze hebben inderdaad een hoop gemeen. Misschien dat ze ook naar elkaar toekomen als ze met een probleem zitten of niet weten hoe ze iets moeten doen? Dat de ander er dan in mee kan denken etc.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    DarkAng3l schreef:

    @geleninja
    van mij mag dat hoor, maar ipv oom, zou ik er misschien neef ofzo van maken. (hun vaders die broers waren ofzo)
    vast staat wel dat ik bang ben dat Jamie dan heel vaak mikpunt van spot geweest zal zijn voor Killian (als je daar tegen kan)



    Jamie werd verstoote toen hij twaalf was en ernstig mishandeld daarvoor. Wat spot kan daar wel bij denk ik.


    Kheb nu al medelijden met de jongen eigenlijk. Aan de andere kant, Killian is gewoon een rotzak. Misschien heeft die eens een flinke mep tegen z'n hoofd nodig...



    DarkAng3l schreef:
    (...)

    ja, dat van Demitra en Killian zie ik inderdaad nog zo gebeuren eigenlijk XD
    instant her-decoratie van je huis als je niet oplet :p

    Denk dat Selena en Demitra gewoon een hoop gemeen hebben. Ook beide hoofd van hun familie, beide meiden die vast hun vader opvolgen in een mannenwereld enzo



    Oke die twee gaan nu al geweldig zijn! c:

    Ze hebben inderdaad een hoop gemeen. Misschien dat ze ook naar elkaar toekomen als ze met een probleem zitten of niet weten hoe ze iets moeten doen? Dat de ander er dan in mee kan denken etc.


    hihi, in m'n gedachten zie ik die twee op een feestje nu naar elkaar staren in in van die tekenfilmstijl van die bliksemschichtjes uit hun ogen komen XD

    ja, vandaar ook m'n voorstel om ze vriendinnen te maken. Zo kunnen ze elkaar altijd steune als het nodig is


    "Nothing is True. Everything is Permitted"




    Aedan Quillian Creed

    Leeftijd:
    23, verjaart op 6 november.

    Uiterlijk:
    Aedan heeft een ouder uiterlijk dan hij werkelijk is. De meeste zullen hem als dertigplusser inschatten, terwijl hij dus 24 jaar is. Hij heeft een warrig kapsel, waarbij zijn haarkleur lichtbruin tot donkerblond is. Met dit kapsel wordt hij praktisch wakker, hij zal hooguit zijn handen door zijn haren halen. Op nette gelegenheden zal hij zijn haar in een strak kapsel doen, en aangezien hij nogal vaak naar dat soort dingen gaat, heeft hij dit kapsel ook erg vaak.
    Zijn ogen zou je kunnen beschrijven als twee koude, blauwe ogen die dwars door je ziel kunnen kijken. Ze veranderen vaak van donkerblauw naar lichtblauw, andersom, en kunnen zelfs soms blauwgroen zijn. Zijn ogen hebben - zoals eerder gezegd - een koude, harde uitstraling. Zijn ogen stralen toch emotie uit, en vreemd genoeg hebben zijn ogen invloed op anderen. Zijn eigen emotionele status heeft ook invloed op zijn oogkleur, is hij vrolijk worden ze lichter, is hij boos of verdrietig zullen ze donker worden.
    Verder heeft zijn gezicht erg veel karakter. Er is bij hem een scherpe kaaklijn zichtbaar, en zijn hele gezicht is bedekt met kleine sproetjes.
    Zijn bouw is afgetraind. Hij is erg pezig, wat ook wel zichtbaar is onder zijn vel. Door zijn bouw klinkt hij intimiderend, maar ondanks al zijn spieren is hij nog steeds erg smal. Zijn acceptabele lengte van 1 meter 98 stelt hem tevreden, alhoewel hij liever wat langer had willen zijn.
    Over zijn kledingsmaak kan je weinig tot niet veel zeggen. Hij kleedt zich meestal redelijk netjes, variërend van een spijkerbroek met een colbert en blouse, tot een volledig pak. Hij draagt vrijwel altijd zijn dog tags, twee naamplaatjes die hij uit zijn verleden heeft.
    Hij heeft een rustige, kalme stem, die net als zijn ogen soms invloed hebben op iemands emotionele status.

    Innerlijk:
    Aeden heeft een paar belangrijke karaktereigenschappen die je van hem moet weten.
    // Rustig en geduldig //: Aedan is een rustige man, die niet veel zegt. Hij heeft engelengeduld, en zijn geduld lijkt niet op te raken. Maar mocht je zijn grenzen overschrijden, dan kan je je beter uit de voeten maken, want dan volgt hij je waarschijnlijk tot de poorten van de hel en verder, want hij is toch echt wel een sluimerende draak.
    // Zwijgzaam en stil in het begin //: In het begin is Aeden redelijk stil, je zou bijna denken dat hij doof is of dat hij er niet is. Hij observeert liever eerst en praat dan. Zoals je daaruit kunt opmerken is hij niet zo'n spreker, eerder een luisteraar.
    // Beschermend //: Aedan is erg beschermend. Althans, tegenover degene van wie hij houdt. Hij is standvastig en zeker van zijn zaak zodra iemand een van zijn geliefde's aanvalt. Dan moet je je echt uit de voeten maken, aangezien hij toch echt een sluimerende draak is. Hij vecht graag voor zijn geliefden, en zal er alles aan doen om ze bij hem te houden.
    // Dubbele persoonlijkheid //: Aedan heeft nogal last van twee persoonlijkheden. Daarmee bedoel ik te zeggen dat hij twee verschillende attitudes. De eerste is rond zijn vrienden en kennissen: Dan is hij alles van hierboven, plus dat hij dan zelfs wel eens in is voor een grapje. Maar rond zijn familie is hij kil, en koud, en houdt hij zich vooral op de achtergrond. Hij is dan ook prikkelbaarder dan normaal, vooral in de buurt van zijn broer. Hij laat met blikken weten dat hij de Yagami familie echt niet uit kan staan.


    Nieuwe kracht:
    Aedans nieuwe kracht is wind. Hij is hier erg blij mee. Hij kwam hierachter toen hij kwaad was, er kwam een windvlaag opzetten, die zijn tegenstander door tweeën hakte.

    Verstoten op welke leeftijd?:
    Aedan is verstoten op de leeftijd van zeven jaar.

    Verleden:
    Aedan is verstootte op zijn zevende levensjaar. Hij zwierf weken op straat, totdat hij op een dag een oudere jongen tegenkwam. Deze jongen nam hem mee naar een oud huis, waar hij "woonde". De naam van de jongen bleek Victor Creed te zijn, en twaalf jaar te zijn; en aangezien Aedan acht was, was Victor vier jaar ouder. Victor hielp Aedan met heel veel dingen; hij hield hem gekleed, trainde hem in verschillende vechtsporten, gaf hem eten en drinken, dat soort dingen. Victor en Aedan raakten steeds meer gehecht aan elkaar, en op een gegeven moment waren ze als broers voor elkaar. Door de jaren heen trokken ze door heel Engeland en Ierland. Ze reisden van stad naar stad, en maakten overal wel zo'n beetje vrienden - maar ook vijanden. Toen Aedan zestien was, en Victor twintig, vertrokken ze naar Amerika. Daar meldden ze zich aan voor de Militaire Opleiding. Beide slaagden ze redelijk snel al, en werden paratroepen bij de infanterie(voetsoldaten). Ze gingen samen op uitzending, hier was Aedan achttien jaar. Deze uitzending was redelijk traumatiserend voor Aedan, vooral omdat hij iemand neer heeft moeten schieten. Eenmaal terug in Amerika kreeg Aedan symptomen van PTSS (Info hier - ik ben te lui om het uit te typen). Ondanks dat is hij tot zijn tweeëntwintigste gewoon op uitzending gegaan, met Victor. Op zijn laatste uitzending gebeurde er iets vreselijks voor Aedan: Victor werd neergeschoten. Woest gooide hij zijn arm omhoog, en een windvlaag sneed - letterlijk - de schutter in tweeën.
    Sinds die dag ligt Victor in een coma, in een ziekenhuis in Engeland, omdat zijn toestand te kritiek was om hem naar Amerika te vliegen. Dat is ook de reden waarom Aedan weer in Engeland woont. Al één jaar woont hij in een klein appartement, met teveel geld - dankzij zijn uitzendingsgeld. Nog steeds heeft hij last van PTSS, die door de jaren heen erger is geworden. Hij bezoekt na zijn werk Victor - zijn beroep tegenwoordig is automonteur in een eigen garage.

    Relaties:
    Killian ~ Vijanden/broer ~ Aedan kan zijn broer echt niet uitstaan. Van alle Yagami's haat hij zijn broer het meeste, aangezien hij altijd het doelwit was van zijn oudere broer. Hij laat naar zijn broer vooral zien dat hij sterker is geworden.
    Ezekiel ~ Vaderfiguur ~ Doordat Aedan en Zeke hun karakters bij elkaar passen en ze allebei wind krachten bezitten, heeft Zeke Aedan nogal onder de vleugel genomen. Zeke vult bij Aedan ook wel de plaats van 'vader die hij nooit had'.

    Extra:
    Aedan gaat minstens twee keer in de week naar het ziekenhuis om Victor op te zoeken. Na een bezoekje is hij meestal nog stiller dan normaal.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 0:33 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een meisje bij familie De Winters?


    all because i liked a girl

    Ehm Xantha? het staat verkeerd bij de rollen. Ik heb een jongen bij de Yegami familie, niet McCoy...
    En als element bij mijn verstootte doe ik wel water, dan zijn er van elk element twee (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    NecklessOfHope schreef:
    Wil misschien een van de verstoten kinderen een relatie krijgen met mijn personage (erfgenaam van de Yagami familie)?

    Mijn meisje? (die ik nu ga invullen ;D)


    “A queen will always turn pain into power.”


    Dawn Varaia Abdicare


    Naam
    Dawn = Zonsopkomst
    Abdicare = Verstoten.
    Dawn heeft zelf haar achternaam verzonnen, omdat ze het bijpassend vond om Verstoten als achternaam te hebben. Aangezien ze verstoten was. De naam Dawn heeft ze wel al sinds haar geboorte gedragen, en dat heeft ze nooit veranderd, omdat ze het wel een mooie naam vindt. Wel heeft ze haarzelf een middelste naam gegeven.

    Leeftijd
    Dawn is pas zestien jaar oud en daarbij één van de jongste verstootte. Toch is ze erg zelfstandig en koppig waardoor ze na haar verbanning het toch nog overleefd heeft.

    Uiterlijk
    [fc: Ashley Benson] Dawn kan je zeker wel een knap meisje noemen, die er wel iets ouder uitziet dan ze werkelijk is. Dit komt niet alleen maar door haar lichaam, maar ook doordat ze dankzij alle ervaringen die ze gehad heeft, ze mentaal ouder is, en dat is te zien.
    Dawn heeft blond, van nature krullend haar, van gemiddelde lengte. Ze heeft lichte, blauwe ogen die omringd zijn met lange, volle wimpers. Helaas zijn ze wel blond, wat ze vervelend vindt.
    Ze heeft een mooie, egale huid die lichter is dan je zou verwachten van een meisje dat zo veel tijd buiten in de zon doorbrengt. Haar lippen zijn lichtgekleurd en vol, en al met al is Dawn een mooi meisje. Helaas zorgen haar mentale en lichamelijke littekens ervoor dat ze niet de prachtige vrouw is die ze had kunnen zijn. Weer een reden waarom Dawn boos is op haar zogenaamde 'familie.'

    Innerlijk
    De vroegere Dawn en de Dawn van nu zijn enorm verschillend. Voordat ze verbannen werd, was Dawn een vrolijk en leergierig meisje. Ze was altijd positief en aardig tegen iedereen. Vaak overblij en kon ook erg irritant zijn, dat wel. Maar de nieuwe Dawn kan niet meer verschillen van de oude zij.
    Nu is Dawn meestal stiller en teruggetrokken. Ze kan energiek zijn, maar alleen als er een reden voor nodig is. Vertrouwen doet Dawn bijna niet meer, op haar dichtste vrienden na. Je zal jezelf moeten bewijzen voordat je bij Dawn naar binnen komt, anders kan je haar voor haar gevoel net zo snel weer verlaten. Of verbannen, net zoals haar bloedeigen ouders hebben gedaan. Als haar familie haar weer terug haalt zal ze waarschijnlijk onherkenbaar zijn voor hen. Ook zal ze hun niet vergeven, tenzij ze hunzelf door en door bewijzen.
    Dawn is nu wel een stuk harder dan eerst. Vroeger moest ze al huilen als haar moeder tegen haar schreeuwde, maar nu zal je bij zoiets geen barst in haar emoties kunnen beuken. Ze heeft een muur om haarzelf heen gebouwd die bij ondoorbreekbaar is. En ook al is ze verdrietig of blij, haar uitdrukking zal niet veranderen. Ze heeft een harde tijd doormaakt, en overdrijven erover zal ze heus wel een beetje doen, puur en alleen om iedereen schuldiger te laten vinden. De enige die zichzelf tot nu toe bewezen heeft, is het nieuwe stamhoofd, die zijn best heeft gedaan om hun terug te halen. Toch vertrouwd ze hem niet meteen; ook hij zal zich persoonlijk moeten bewijzen tegenover haar.
    Een opdringerige over irritante Dawn zal je ook niet zo snel terug zien. Soms, als ze in een goede bui is, doet ze een beetje zo tegen haar echte vrienden. Maar daarnaast niet. Over het algemeen is Dawn vriendelijk tegen vreemden, maar echt aardig en behulpzaam is ze niet meer. Wat is het punt nou, aangezien ze je toch weer tien minuten later vergeten. Ze zoeken het zelf maar uit, dat moest zij ook doen.
    Slechts één ding is er overgebleven van de oude Dawn; haar koppige zelfstandigheid is haar altijd bijgebleven, en versterkt. Zonder deze eigenschappen had ze het waarschijnlijk nooit overleefd.

    Nieuwe kracht
    Dawn's nieuwe kracht is het element water. Dawn is allang blij dat ze een element heeft gekregen, maar toch is water wel de beste van allemaal. Het kan tenslotte vuur uitblussen.

    Verstoten op welke leeftijd?
    Dawn is verstoten toen ze pas vijf jaar oud was. Het is dan ook een wonder dat ze het overleefd had. Op het begin was ze lief en vrolijk en schattig, wat hielp, maar de tijd en ervaring veranderde haar in deze onherkenbare jonge vrouw.

    Verleden
    Toen Dawn verstootten werd heeft ze eerst een tijdje op straat geleefd, levend van de voedingsmiddelen die ze kon vinden het medelijden van volwassenen die het kleine lieve meisje rond zagen dwalen. Na ongeveer een paar weken is Dawn opgenomen in en weeshuis. Dat klinkt weliswaar vredig en fijn, maar dat was het niet. Het weeshuis zat in een verlaten warenhuis en had moeite met blijven bestaan. De eigenaar was een gemene en egoïstische man, geen man waarvan je verwacht had een weeshuis op te richten. Maar dit weeshuis bevatte alleen maar mooie jonge meisjes. Dat zegt denk ik wel genoeg. Ze werden behandelt als vuil en kregen net genoeg eten om van te leven. Ze werden geslagen en mishandelt, maar wel moesten ze 'dankbaar voor deze tweede kans in het leven' zijn. Toen Dawn zeven jaar werd vond de man haar blijkbaar oud genoeg, en ze werd deel van de meisjes die regelmatig een uurtje verdwenen in zijn kamer. Dit heeft Dawn een half jaar volgehouden, maar toen kon ze het niet meer hebben. Ze was slim en kreeg het voor elkaar om uit het 'weeshuis' te breken, wat bijna in elkaar zat als een gevangenis. Dus toen stond ze weer op straat, getraumatiseerd en bont en blauw. Voor het ontsnappen moest ze ook nog eens uit een raam springen waardoor haar linkerbeen nooit meer hetzelfde is geworden. Tot op de dag van vandaag loopt ze kreupel.
    Sindsdien heeft ze een tijd op straat geleefd, tot haar dertiende. Toen is ze bij een bende gegaan waar ze tot haar vijftiende is gebleven. De mannen vonden het prima dat ze erbij kwam, maar aardig waren ze ook niet. Op haar vijftiende was ze het zat en is ze de straat weer op gegaan. Toen heeft een aardige oude vrouw haar onderdak geboden, en daar woont ze nu een half jaar. Het leven lijkt weer goed te gaan voor haar, ook al weet ze dat de oude vrouw ook zal sterven.

    Relaties
    • Wie wilt?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 13:40 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    Ehm Xantha? het staat verkeerd bij de rollen. Ik heb een jongen bij de Yegami familie, niet McCoy...
    En als element bij mijn verstootte doe ik wel water, dan zijn er van elk element twee (:


    Oh shoot, sorry! Ik heb het aangepast


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zal straks demitra afmaken maar eerst een cake bakken c:


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    M'n jongen is ook af ondertussen, mocht je hem gemist hebbe, op de vorige pagina Burnley
    hopelijk is het goed zo





    Naam: Killian Ryu Yagami

    Leeftijd: 31

    Uiterlijk: Killian is groot, 1m93, maar niet zo heel breed gebouwd. Toch is hij sterker dan je op het eerste moment zou denken van een man in maatpak. Hij heeft een behoorlijk net voorkomen en je zou op het eerste gezicht echt geloven dat hij een respectabele zakenman is als je hem over straat ziet lopen. Hij verkiest voor zijn nette kleren, zoals hij het noemt, het liefst donkere kleuren, zoals blauw, grijs en zwart.
    Hij gaat niet altijd in pak gekleed en kan net zo goed te zien zijn in een makkelijke jeansbroek en een shirt. Dan heeft hij er vaan een zwart lederen jas over aan.
    Zijn haar houd hij kort geknipt, zodat hij er eigenlijk geen werk mee heeft. Van dagelijks scheren heeft hij geen kaas gegeten, al laat hij zijn baard zeker niet uitgroeien. Gewoonlijk blijft het bij stoppels van een paar dagen oud en dan eens terug trimmen. Gladscheren doet hij eigenlijk ook nooit.
    Om de een of andere reden lijkt hij altijd vreselijk streng of boos te kijken. Eigenlijk is daar niet altijd reden voor, maar zo staat zijn gezicht nu eenmaal. Het is te nemen of te laten zegt hij dan. Je zult hem dan ook nooit veel zijn lachen, tenzij het een gemene grijns is. Zijn ogen zijn bruin, maar in het juiste licht lijken ze te vlammen als vuur.
    Hij heeft een tattoo op zijn rechter schouder van een Japanse draak. Afbeelding Het is een soort van teken tot welke familie hij behoort en ook waar zijn kracht ligt en waar zijn tweede naam vandaan komt. (Yagami = Japanse familienaam, Kracht = Vuur, Ryu = Draak in het Japans)

    Innerlijk: Killian is alles behalve de perfecte zoon, schoonzoon of wat dan ook. Hij ziet er met momenten misschien zo uit, maar als je hem eenmaal wat beter leert kennen, merk je al snel dat er onder dat laagje vernis iets schuil gaat wat je liever niet in huis haalt en dat doelt niet enkel po de mogelijkheid dat de boel afbrand.
    Killian heeft een vreselijk ontvlambaar karakter. Hij is enorm snel op z’n tenen getrapt en als dat gebeurd, wel, je mag soms blij zijn als je er met een gebroken neus vanaf komt. Meestal gaat hij door tot, tjah, tot je onherkenbaar van een barbecue komt eigenlijk.
    Hij heeft iets tegen zwakkelingen en is dus van jongs af aan een persoon geweest die familieleden zonder krachten, maar ook andere kinderen op school, gepest heeft omdat ze zwakker zijn dan hem. Zelf nu hij ouder is, kan hij het niet laten om die personen nog steeds met hun neus op de feiten te drukken. Zowel letterlijk als figuurlijk.
    Hij schuwt geweld absoluut niet en deelt met de regelmaat rake klappen uit. De redenen daarvoor kunnen nogal uiteenlopen, maar hij kan het ook heel makkelijk doen zonder reden. Hetzelfde geld voor het gebruiken van zijn krachten.
    Wel moet je heel goed opletten bij hem. Hij heeft een enorm scherpe geest en er zijn maar weinig dingen die hem ontgaan. Denk dus niet te snel dat je hem te grazen kan nemen, voor je het weet ben je zelf het haasje.
    Hij raakt echter snel verveeld door dingen, dus is hij telkens weer op zoek naar nieuwe uitdagingen om zich mee bezig te houden. De een zijn al van bedenkelijker natuur dan de ander. Hij is altijd op zoek naar een of andere adrenaline-kick. Dit zowel in sport, gevaarlijke zaken, of puur illegaal bezig zijn.
    Hij lijkt ook allergisch te zijn voor alle vormen van gezag.

    Nieuwe kracht(indien nodig): Vuur, Yagami-familie
    Verstoten op welke leeftijd?: niet

    Verleden: Al van jongs af aan is Killian een Lastpost. Hij wist zich op alle mogelijke manieren in de problemen te werken, gewoonlijk door te vechten, iets wat behoorlijk wat spanningen opleverde op school. Vooral toen hij zijn medestudenten brandwonden begon te bezorgen.
    Van het moment dat hij zijn krachten ontdekte, was er zeker geen houden meer aan. Telkens weer werkte hij zich in nesten en hoe vaak hij er ook straf voor kreeg, die hij eigenlijk nooit maakte of naleefde, het gebeurde iedere keer weer. De andere kinderen vond hij vaak maar dom omdat ze de dingen die hij wel opmerkte niet zagen en het frustreerde hem mateloos.
    Hij heeft zijn middelbare school nooit afgewerkt, maar dat heeft hem in het leven eigenlijk nooit tegen gehouden. Hij heeft een enorm hoofd voor zaken en in geen tijd had hij zijn eigen succesvolle zaak dan ook opgestart. Tot op vandaag haalt hij daar nog steeds zijn grootste kapitaal uit.
    Naast de meer legale zaken, houd hij er ook een tweede agenda op na, kwestie van het spannend te houden. De snelle wagen die hij heeft is dan ook niet enkel puur voor de show, maar hij neemt er ook mee deel in illegale races, als hij er de kans toe krijgt. Daarnaast heeft hij ook contact weten te leggen met een aantal figuren in de onderwereld van de stad waar hij ook wel eens mee optrekt, als het eens niet al te zakelijk en stijf moet zijn.
    Hoewel hij ondertussen een strafblad van hier tot de maan zou moeten hebben, heeft hij er altijd een handje van weg gehad om zich eruit te praten, of om een andere manier ervoor te zorgen dat er niets op papier van kwam te staan. Dit geld zowel voor minder zuivere transacties, tot zware mishandelingen of volgens de geruchten zelf erger eigenlijk.
    Tot op de dag van vandaag is hij degene waar iedereen eerst naar kijkt als er weer eens wat is in de familie van ruzie of als er weer problemen gemeld worden. Hij trekt zich echter nog altijd niets aan van de mening van de andere familieleden en ze komen er ook niet toe om hem buiten te smijten omdat hij de vuurkrachten van de Yagami heeft en er enorm goed mee overweg kan.

    Relaties: who?

    Extra: Hoewel Killian een van de oudste van de familie is, interesseert het overnemen ervan hem eigenlijk helemaal niets. Daarom heeft hij het ook afgewezen om zich bezig te houden met dingen die hij zelf wilt doen, in plaats van iets dat hij zou moeten doen omdat een ander het van hem wilt.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    M'n jongen is ook af ondertussen, mocht je hem gemist hebbe, op de vorige pagina Burnley
    hopelijk is het goed zo





    Naam: Killian Ryu Yagami

    Leeftijd: 31

    Uiterlijk: Killian is groot, 1m93, maar niet zo heel breed gebouwd. Toch is hij sterker dan je op het eerste moment zou denken van een man in maatpak. Hij heeft een behoorlijk net voorkomen en je zou op het eerste gezicht echt geloven dat hij een respectabele zakenman is als je hem over straat ziet lopen. Hij verkiest voor zijn nette kleren, zoals hij het noemt, het liefst donkere kleuren, zoals blauw, grijs en zwart.
    Hij gaat niet altijd in pak gekleed en kan net zo goed te zien zijn in een makkelijke jeansbroek en een shirt. Dan heeft hij er vaan een zwart lederen jas over aan.
    Zijn haar houd hij kort geknipt, zodat hij er eigenlijk geen werk mee heeft. Van dagelijks scheren heeft hij geen kaas gegeten, al laat hij zijn baard zeker niet uitgroeien. Gewoonlijk blijft het bij stoppels van een paar dagen oud en dan eens terug trimmen. Gladscheren doet hij eigenlijk ook nooit.
    Om de een of andere reden lijkt hij altijd vreselijk streng of boos te kijken. Eigenlijk is daar niet altijd reden voor, maar zo staat zijn gezicht nu eenmaal. Het is te nemen of te laten zegt hij dan. Je zult hem dan ook nooit veel zijn lachen, tenzij het een gemene grijns is. Zijn ogen zijn bruin, maar in het juiste licht lijken ze te vlammen als vuur.
    Hij heeft een tattoo op zijn rechter schouder van een Japanse draak. Afbeelding Het is een soort van teken tot welke familie hij behoort en ook waar zijn kracht ligt en waar zijn tweede naam vandaan komt. (Yagami = Japanse familienaam, Kracht = Vuur, Ryu = Draak in het Japans)

    Innerlijk: Killian is alles behalve de perfecte zoon, schoonzoon of wat dan ook. Hij ziet er met momenten misschien zo uit, maar als je hem eenmaal wat beter leert kennen, merk je al snel dat er onder dat laagje vernis iets schuil gaat wat je liever niet in huis haalt en dat doelt niet enkel po de mogelijkheid dat de boel afbrand.
    Killian heeft een vreselijk ontvlambaar karakter. Hij is enorm snel op z’n tenen getrapt en als dat gebeurd, wel, je mag soms blij zijn als je er met een gebroken neus vanaf komt. Meestal gaat hij door tot, tjah, tot je onherkenbaar van een barbecue komt eigenlijk.
    Hij heeft iets tegen zwakkelingen en is dus van jongs af aan een persoon geweest die familieleden zonder krachten, maar ook andere kinderen op school, gepest heeft omdat ze zwakker zijn dan hem. Zelf nu hij ouder is, kan hij het niet laten om die personen nog steeds met hun neus op de feiten te drukken. Zowel letterlijk als figuurlijk.
    Hij schuwt geweld absoluut niet en deelt met de regelmaat rake klappen uit. De redenen daarvoor kunnen nogal uiteenlopen, maar hij kan het ook heel makkelijk doen zonder reden. Hetzelfde geld voor het gebruiken van zijn krachten.
    Wel moet je heel goed opletten bij hem. Hij heeft een enorm scherpe geest en er zijn maar weinig dingen die hem ontgaan. Denk dus niet te snel dat je hem te grazen kan nemen, voor je het weet ben je zelf het haasje.
    Hij raakt echter snel verveeld door dingen, dus is hij telkens weer op zoek naar nieuwe uitdagingen om zich mee bezig te houden. De een zijn al van bedenkelijker natuur dan de ander. Hij is altijd op zoek naar een of andere adrenaline-kick. Dit zowel in sport, gevaarlijke zaken, of puur illegaal bezig zijn.
    Hij lijkt ook allergisch te zijn voor alle vormen van gezag.

    Nieuwe kracht(indien nodig): Vuur, Yagami-familie
    Verstoten op welke leeftijd?: niet

    Verleden: Al van jongs af aan is Killian een Lastpost. Hij wist zich op alle mogelijke manieren in de problemen te werken, gewoonlijk door te vechten, iets wat behoorlijk wat spanningen opleverde op school. Vooral toen hij zijn medestudenten brandwonden begon te bezorgen.
    Van het moment dat hij zijn krachten ontdekte, was er zeker geen houden meer aan. Telkens weer werkte hij zich in nesten en hoe vaak hij er ook straf voor kreeg, die hij eigenlijk nooit maakte of naleefde, het gebeurde iedere keer weer. De andere kinderen vond hij vaak maar dom omdat ze de dingen die hij wel opmerkte niet zagen en het frustreerde hem mateloos.
    Hij heeft zijn middelbare school nooit afgewerkt, maar dat heeft hem in het leven eigenlijk nooit tegen gehouden. Hij heeft een enorm hoofd voor zaken en in geen tijd had hij zijn eigen succesvolle zaak dan ook opgestart. Tot op vandaag haalt hij daar nog steeds zijn grootste kapitaal uit.
    Naast de meer legale zaken, houd hij er ook een tweede agenda op na, kwestie van het spannend te houden. De snelle wagen die hij heeft is dan ook niet enkel puur voor de show, maar hij neemt er ook mee deel in illegale races, als hij er de kans toe krijgt. Daarnaast heeft hij ook contact weten te leggen met een aantal figuren in de onderwereld van de stad waar hij ook wel eens mee optrekt, als het eens niet al te zakelijk en stijf moet zijn.
    Hoewel hij ondertussen een strafblad van hier tot de maan zou moeten hebben, heeft hij er altijd een handje van weg gehad om zich eruit te praten, of om een andere manier ervoor te zorgen dat er niets op papier van kwam te staan. Dit geld zowel voor minder zuivere transacties, tot zware mishandelingen of volgens de geruchten zelf erger eigenlijk.
    Tot op de dag van vandaag is hij degene waar iedereen eerst naar kijkt als er weer eens wat is in de familie van ruzie of als er weer problemen gemeld worden. Hij trekt zich echter nog altijd niets aan van de mening van de andere familieleden en ze komen er ook niet toe om hem buiten te smijten omdat hij de vuurkrachten van de Yagami heeft en er enorm goed mee overweg kan.

    Relaties: who?

    Extra: Hoewel Killian een van de oudste van de familie is, interesseert het overnemen ervan hem eigenlijk helemaal niets. Daarom heeft hij het ook afgewezen om zich bezig te houden met dingen die hij zelf wilt doen, in plaats van iets dat hij zou moeten doen omdat een ander het van hem wilt.


    Ik zet hem erbij!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Meisje Winters familie voor mij ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either