• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10
    - Gereserveerd ~ Zu'Salgan McCoy ~ Sacramental ~ Pagina 17

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Ava Victoria Autumn Smith ~ Constellation ~ Pagina 15
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven

    Het Praattopic
    Het Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    geleninja schreef:
    (...)
    Misschien Chris? ze is zijn nichtje en kan behoorlijk koppig en niet snel geïntimideerd. Het kan dus zijn dat ze respect voor elkaar hebben of elkaar willen verscheuren.

    Sal heeft erg weinig respect voor vrouwen hedendaags, dus dat zit er helaas niet in. Ik denk dat hij bijna tegen zo'n ieder lid van de familie wel wat heeft. Het kan hem echter niet zoveel schelen wat mensen van hem vinden, dus dan zou de irritatie uit haar kant moeten komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Sal heeft erg weinig respect voor vrouwen hedendaags, dus dat zit er helaas niet in. Ik denk dat hij bijna tegen zo'n ieder lid van de familie wel wat heeft. Het kan hem echter niet zoveel schelen wat mensen van hem vinden, dus dan zou de irritatie uit haar kant moeten komen.


    Wel het kan haar ook niet echt veel schelen. Ze zal hem waarschijnlijk meer irriteren uit het principe dat ze niet tegen seksisten kan.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sacramental schreef:
    Hij is klaar. Eindelijk! Hopelijk is hij wel goed zo, want het was nogal een werk pff.
    Is er iemand die een relatie met deze brompot aan durft te gaan? Het hoeft niet per se positief te zijn, als je iets in gedachten hebt voor een negatieve verbintenis mag dat eveneens. Haat en liefde liggen immers vlakbij elkaar, hehe. ^^
    ik weet niet of Ezekiel je wat lijkt?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hij zal inderdaad niet accepteren dat zij de familiehoofd is, eerder allerlei spottende opmerkingen maken. Dat lijkt me dus wel prima beschreven, alleen de goede relatie van vroeger is een beetje 50/50. Hij was vaak weg en mocht alleen zijn vader zoveel. Maar ik vind het mooi beschreven, misschien kunnen ze wel een redelijke relatie hebben gehad ja. ^^


    ok, dan pas ik het even aan zoals je het voorstel.
    Hun relatie vroeger kan in ieder geval nooit erger geweest dan hoe die nu is XD


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    geleninja schreef:
    (...)
    Wel het kan haar ook niet echt veel schelen. Ze zal hem waarschijnlijk meer irriteren uit het principe dat ze niet tegen seksisten kan.

    Hij ergert zich niet snel. Dat is zoiets als een zwakte voor hem en zelfs dan laat hij het niet zien.

    Offspring schreef:
    (...)
    Ik weet niet of Ezekiel je wat lijkt?

    Ik zal Ezekiel zo eens lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    ok, dan pas ik het even aan zoals je het voorstel.
    Hun relatie vroeger kan in ieder geval nooit erger geweest dan hoe die nu is XD

    A very true point.
    Ze zouden vroeger wel een goede relatie kunnen hebben, dat ze met elkaar overweg konden, maar meer niet. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand iets met Ava? Vrienden, vijanden, kenissen


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik zal Ezekiel zo eens lezen.
    Okidoki, laat maar iets weten (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Constellation schreef:
    Iemand iets met Ava? Vrienden, vijanden, kenissen

    Sal?

    Offspring schreef:
    (...)
    Okidoki, laat maar iets weten (:

    Gelezen. Ik vind het prima, weet jij wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Gelezen. Ik vind het prima, weet jij wat?

    Wat zou het best passen voor hen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    (...)
    Wat zou het best passen voor hen?

    Hm, nou het is een man, dus minachtend doet hij niet jegens hem. Misschien zou hij vrienden geweest kunnen zijn met Sal's ouders? Dat hij eveneens van de reden van zijn verandering weet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Gelezen. Ik vind het prima, weet jij wat?


    Wat voor persoon is Sal?

    Ik zal wel nog even de personage beschrijving lezen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)
    Wat voor persoon is Sal?

    Ik zal wel nog even de personage beschrijving lezen.

    Doortrapt, cynisch, brompot.
    Character sheet staat op de vorige pagina.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Doortrapt, cynisch, brompot.
    Character sheet staat op de vorige pagina.


    Oh ja die las ik al. Vrienden dan of?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hm, nou het is een man, dus minachtend doet hij niet jegens hem. Misschien zou hij vrienden geweest kunnen zijn met Sal's ouders? Dat hij eveneens van de reden van zijn verandering weet?
    Ehm wat is dat dan voor band c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque