• De Yagami familie; een bekende familie in Ierland en Engeland. Ze staan bekend om hun krachten: het beheersen van vuur. Ieder lid van deze familie wordt geboren met deze gave. Nou ja, bijna ieder lid. Een klein groepje jong volwassenen bezit deze gave niet. Ze werden zwakkelingen genoemd, en werden door de rest van de familie buitengesloten en er werd wreed met ze omgegaan. Deze groep werd als kind weggestuurd. Nu het hoofd van de familie is overleden, is zijn opvolger vastbesloten om de verstootte kinderen op te zoeken. Maar wat is er van ze geworden? Zijn ze op het rechtte pad gebleven? Of hebben ze een aantal jaar in de gevangenis gezeten? Of is er iets heel anders gebeurt? Twee dingen zijn zeker: Vrijwel ieder verstootte kind heeft een nieuwe spirit gevonden: Een geest die je krachten geeft. Deze krachten zijn vrijwel de elementen; je hebt de spirit van water, de spirit van vuur, de spirit van lucht en de spirit van aarde. Helaas was het niet mogelijk voor de verstootte kinderen om de spirit van vuur te bereiken. Punt twee van dingen die zeker zijn: vrijwel elk kind heeft zijn of haar achternaam veranderd. Ondanks dat lukt het dankzij connecties die de familie heeft om de verstootten kinderen te vinden. Maar zullen ze worden geaccepteerd?

    Invullijstje:
    Let op! Het kan ook zijn dat je een relatie bij de familie hebt! In dat geval is je achternaam McCoy(van de water spirit), Smith(van de aarde spirit) en Winters (van de wind spirit).

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nieuwe kracht(indien nodig):
    Verstoten op welke leeftijd?:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:


    Rollen:
    De Yagami familie:
    - Dale Yagami ~ Trohman ~ Pagina 10
    - K illian Ryu Yagami ~ DarkAng3l ~ Pagina 5
    - Kiara Lucy Yagami ~ Repelsteeltje ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Aurora Malia Yagami~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Marissa Anna Yagami ~ Mangata
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami ~ TheseWords ~ Pagina 13

    De McCoy familie:
    - Nevaeh Arelia McCoy ~ Malarkey ~ Pagina 3
    - Selena Ysabeau McCoy ~ DarkAng3l ~ Pagina 3
    - Christine Sarah McCoy ~ geleninja ~ Pagina 13
    - Gereserveerd ~ Cameron Simon McCoy ~ Lost_Voice ~ Pagina 3
    - Tyler William McCoy ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 10
    - Gereserveerd ~ Zu'Salgan McCoy ~ Sacramental ~ Pagina 17

    De Smith familie:
    - Demitra Hailey Smith~ Djibriel ~ Pagina 4
    - Ava Victoria Autumn Smith ~ Constellation ~ Pagina 15
    - Adam Sebastian Smith ~ Ferrars ~ Pagina 10

    De Winters familie:
    - Gereserveerd ~ Millicent Aurora Winters ~ Amaris ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Avery Noah Winters ~ Duvaineth ~ Pagina 13
    - Ezekiel Stark Michael Cormoran Winters ~ Offspring ~ Pagina 11
    - Burton Matthew Winters ~ Perconte ~ Pagina 13

    De verstoten kinderen: Vol!
    - Rosetta Vera Monatra ~ Aarde ~ Waldeinsamkeit ~ Pagina 8
    - Cassandra Rose Santiago. ~ Water ~ Orton ~ Pagina 2
    - Gereserveerd ~ Evan Silas Keaton ~ Wind ~ Keynes ~ Pagina 3
    - Aedan Quillian Creed ~ Wind ~ Perconte ~ Pagina 6
    - Jamie Fynberg ~ Aarde ~geleninja ~ Pagina 4
    - Dawn Varaia Abdicare ~Water ~ Sobremesa ~ Pagina 6


    De Families
    De Yagami familie:
    Deze familie kun je simpel beschouwen als ouderwets. Ze staan bekend om hun enorme krachten, het vuur sturen. Ze hebben hun krachten - uiteraard - zo'n driehonderd jaar geleden van de vuurspirit gekregen. Hun kennis over vuur is zeer uitgebreid, ze hebben het op hun kracht toegepast waardoor ze nu zo goed als vuurbestendig zijn. Letterlijk.
    Alles in deze familie draait over kracht, en als je dat niet hebt is de enige optie verstoting. Wel geven de ouders van het verstoten kind meestal een groot geldbedrag mee. De verstoten kinderen kunnen ook tegen vuur, al zitten er ook uitzonderingen tussen.

    De McCoy Familie:
    De McCoy familie is de grote tegenpool van de Yagami familie. Ze zijn vaak elkaars grootste rivalen, maar je zou hun relatie ook wel kunnen beschrijven als een bondgenootschap. Al jaren is de spanning tussen de twee families om te snijden, hoewel er ook uitzonderingen zijn tussen mensen; er zitten zelfs relaties tussen die verdergaan dan een vriendschap.
    De McCoy familie is de op één na oudste familie, die hun krachten tweehonderdvijftig jaar terug kregen van de waterspirit.

    De Winters Familie:
    De Winters familie is maar bevriend met de Yagami familie. Ze kunnen samen door één deur, lachen om elkaars grappen en wat andere dingen, maar meer ook echt niet. Deze familie is de op één na jongste - of de op twee na oudste - die zijn krachten van de windspirit heeft gekregen, honderdvijfenzeventig jaar terug.

    De familie Smith:
    De familie Smith is de jongste familie in het rijtje. Ze hebben hun krachten gekregen van de aardespirit, een kleine honderd jaar terug. Deze familie staat het dichtste bij de Yagami familie. Ze vertrouwen blind op elkaars rug, wat vaak ook zo is. Maar ook in deze band zitten er heus uitzonderingen. Maar over het algemeen is het wel zo.


    Regels:
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Geen perfecte personage's.
    - Ruzies buiten het topic.
    - Denk goed na over of je meedoet; ik wil deze RPG graag zo lang mogelijk vol houden.
    - Naamsveranderingen doorgeven

    Het Praattopic
    Het Speeltopic

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Amaris schreef:
    Mag ik een meisje bij Winters?
    :3


    Je staat erbij!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Hmm.. Dan moet ik even een kleine faceclaimwijziging doen, maar dan neem ik Dane DeHaan


    Alright!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben eigenlijk nog een beetje aan het twijfelen maar ik FC toch maar Dave Franco. ^^




    Naam:
    Cassandra Rose Santiago.
    Ze vind haar naam zelf te lang, dus meestal stelt ze zichzelf ook voor als Cass.
    Leeftijd:
    19.
    Uiterlijk:
    Cass heeft al jaren geleden haar uiterlijk veranderd. Ze is al heel lang niet meer het schattige, kleine meisje wat ze eerst was. Cass is opgegroeid tot een prachtige, jonge vrouw met een bepaalde charme die haar toch best aantrekkelijk maakt. Ze heeft donkere lokken die zowat altijd los over haar rug hangen. Deze komen ook makkelijk tot het midden van haar rug. Hier passen haar donkere ogen goed bij. Haar ogen zijn zwart met blauwe streepjes en stipjes. Deze bevatten altijd een uitdagende blik en een speelse twinkeling. Haar ogen zijn omringt met lange wimpers. Ze maakt deze ook altijd donker op. Meestal zie je haar rondlopen met mascara, eyeliner, oogpotlood en als ze er zin in had wat donkere oogschaduw en lippenstift. Ze heeft een ietwat kleine neus en volle lippen.
    Cass heeft een goed lichaam. Ze is namelijk gezegend met het feit dat ze veel kan eten en amper aankomt. Wat je dus ook goed aan haar ziet. Ook zie je duidelijk dat ze veel beweegt, vooral in haar benen. Tja, rennen moet ze veel. Cass is een slanke dame. Ze heeft een slanke, platte buik met een vrij kleine taille. Wel heeft ze de rondingen op de juiste plekken zitten. Ze heeft mooie heupen, een volle kont en een volle boezem die snel opvalt. Zelfs als ze het niet wil. Gecombineerd met haar ietwat bredere schouders, wat niet super erg opvalt, creëert dit een mooi zandloperfiguur. Cass baalt er wel van dat ze niet wat langer is, ze haalt namelijk net de 1.63.
    Cass heeft een getinte huidskleur die vrij veel kleine littekens bevat. Dit vind ze zelf helemaal niks, maar ze weet natuurlijk dat dit door zichzelf komt. Als ze voorzichtiger was had ze ze niet, dus ze klaagt er maar niet al te veel over. Qua tattoos heeft ze een sleeve op haar rechterarm en een slang over haar linkerarm. Ook heeft ze verschillende gaatjes in haar oren, een tongpiercing, een navelpiercing en drie piercings in elke heup.
    Innerlijk:
    Hoewel velen het vaak niet denken door haar looks en gedrag, is Cass erg intelligent. Ze kan over de meeste onderwerpen makkelijk mee praten. Als ze iets uitlegt merk je ook gelijk dat ze weet waarover ze het heeft. Dit maakt haar dan ook vrij zeker. Haar plannen zijn meestal waterdicht. En mocht het mis gaan, dan heeft ze al snel weer een oplossing. Cass is soms misschien een beetje sluw, maar dat is alleen om zichzelf en de mensen van wie ze houd te beschermen. Cass houdt van sarcasme en gebruikt het zelf dus ook vaak. De sarcasme druipt er meestal vanaf in haar opmerkingen, natuurlijk helemaal als er domme vragen worden gesteld. Haar sarcasme is door de jaren heen wel gegroeid. Cass zal het zelfs in de meest benauwde situaties gebruiken.
    Cass is dat meisje dat zich overal uit kan helpen door haar charmes. Ze weet perfect wat ze moet zeggen in welke situatie en wanneer. Dit zorgt ervoor dat velen haar mogen en al veel jongens als een blok voor haar zijn gevallen. Soms gebruikt ze het om te flirten, maar meestal in het alleen maar om haar zin te krijgen of om uit een moeilijke situatie te komen.
    Als je Cass met één woord moest beschrijven, dan zouden veel mensen zeggen 'uitdagend'. Het is gewoon iets wat ze altijd al gehad heeft. Bij alles wat ze zegt hoopt ze er een reactie uit te krijgen bij de ander, dat vind ze altijd leuk. Cass weet dat ze allerlei reacties los kan maken bij mensen. Het leukste vind ze nog wel als ze uitdagend gedrag terug krijgt, want dan weet je eigenlijk nooit wat eruit gaat komen. Cass houdt niet van voorspelbare dingen, dus dat vind ze altijd leuk. Cass is niet het type dat gelijk zal vechten, ze doet het vaak alleen als ze zelf aangevallen wordt.
    Nieuwe kracht:
    Water. (Ik heb even deze pagina erbij gepakt).
    [Water, ijs, bloedsturen, helen etc.]
    Cass kwam erachter rond haar 14e. Ze had een keer een grote ruzie met een jongen uit de bende, tot hij opeens bijna werd geraakt door haar. Door haar woede had ze haar kracht niet helemaal onder controle. Maar in de vijf jaar dat ze het weet is ze toch goed geworden. Niet dat ze het altijd voor het goede gebruikt. Een van haar 'broers' heeft ook deze kracht en heeft haar geholpen om het te ontwikkelen.
    Verstoten op welke leef tijd?:
    6.
    Verleden:
    Dertien jaar geleden werd Cass verstoten uit de Yagami familie. Ze was toen zes en had eigenlijk geen idee waarom. Natuurlijk merkte ze wel dat ze anders werd behandeld dan de rest, maar ze wist niet wat er stond te gebeuren. Ze heeft uiteindelijk net geen twee weken op straat geleefd. Ze werd gevonden door een paar mannen die bij een grote bende hoorden. Cass was eerst doodsbang dat ze haar iets aan zouden doen. Wat kan een zesjarige doen tegen vier volwassen mannen, die ook nog eens levensgevaarlijk waren. Cass was dus verbaasd toen ze in de bende werd opgenomen, als een soort tweede familie. Ze vertrouwde de mensen daar eerst niet, maar ze was toch blij om een douche, eten en een dak boven haar hoofd te hebben. Al was het maar voor een paar uur. Cass mocht echter blijven en langzaam begon ze iedereen daar te vertrouwen.
    Cass groeide vrij rustig op, nou ja. Wat als rustig wordt verstaan in een bende. Ze werd beschermd door de meeste leden en de vier die haar hadden gevonden waren echt broers voor haar geworden. Ze was ook geen moeilijk kind, iets wat veranderde rond haar 14e. Ze kreeg steeds meer moeite met school en er ontstonden vele ruzies tussen haar en anderen. Het duurde ook niet lang voor ze haar eerste misdaad op haar naam had staan. Dit werden er steeds meer, maar het bleven vrij kleine dingen. Geen sluipmoorden bijvoorbeeld. Door de bende werd ze wel ingezet om dingen te stelen, mensen mishandelen als waarschuwing en een paar keer het vervoeren van drugs. Dit omdat ze niet snel opvalt. Ze kan namelijk gewoon doorgaan voor een normaal meisje. Ze ziet er normaal uit en weet hoe ze zich normaal en onopvallend moet gedragen.
    Uiteindelijk heeft ze op haar 16e met moeite haar diploma van het middelbaar onderwijs gehaald, gewoon omdat haar 'broers' erop stonden. Ze is echter niet gaan studeren, dat vond ze niet nodig. Tegenwoordig is ze een echte crimineel die het erg goed doet in de bende. Iedereen weet van haar daden af, maar niemand weet wie het nou eigenlijk heeft gedaan...
    Relaties:
    Who?
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:27 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje bij de Yagami familie?


    be gay do crimes

    Ik denk dat ik alvast Miranda Kerr FC.
    ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Naam


    - Millicent 'Millice' Aurora Winters. Millice vindt haar complete naam totaal niets en stelt zich meestal als Millice voor, maar ze wordt door vrienden en familie gewoon Millie genoemd.
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Miranda Kerr
    Innerlijk
    ( Kracht ? )
    Verleden
    Relaties
    Extra



















    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 22:06 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een meisje bij de Yagami familie?


    -

    Mag ik een vrouwelijke McCoy?
    (Is opvolgster toegestaan?)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Mag ik een vrouwelijke McCoy?
    (Is opvolgster toegestaan?)


    Zeker!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    McCoy's hebben gewoon standaard water krachten he?
    hoort daar ijs bij, of denk ik teveel in Avatar-stijl?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    McCoy's hebben gewoon standaard water krachten he?
    hoort daar ijs bij, of denk ik teveel in Avatar-stijl?


    Ja! Ijs hoort er ook bij, al moet je dan wel wat verder gevorderd zijn in het gebruiken van je krachten.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mag ik een jongen met de water spirit?

    Lost_Voice schreef:
    Mag ik een jongen met de water spirit?


    Zeker!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb de beginpost bijgewerkt, jullie staan er allemaal bij! En ik zet ook even een stop op de meisjes.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."