• EDIT: Het heeft geen zin meer, Frits is bezet :'(

    Okee, ik heb respect voor je als je dit leest x'D

    Ik heb dus een vriendin, Françoise, en die heeft een vriendje. Ze liep elke keer over hem te praten enzo en te vertellen hoe geweldig hij is. Nu, nu heeft ze alles op haar agenda doorgekrast wat met haar vriendje te maken had, en ze praat heel weinig over hem.

    Like,, ik ben dus verliefd op een jongen uit mijn klas, en iedereen weet dat. Ik vind dat niet erg ofzo x'D Maar echt íedereen weet het. Laatst gaf die jongen een klassenfeest, en ik was er ook. En Françoise ook. We gingen uiteindelijk stoelendans doen, waarbij de jongens op de schoot van de meiden moest zitten als de muziek stopte en andersom x'D En het zusje van die jongen, die vond mij heeel aardig enzo, en ik had haar verteld dat ik haar broer dus leuk vond. Dus zij stopte elke keer de muziek als ik bij die jongen was en die jongen bij mij x'D En toen moest ze naar bed en liet ze het aan een andere vriendin van me over, Françoise ging daarbij zitten en die andere vriendin van me, Esther, die vertelde haar dat verhaal dat ze moest stoppen als Frits bij mij liep x'D Maar Françoise die vind Frits ook leuk en dat wist ik toen niet, maar ze liet elke keer de nerd op mijn schoot zitten, of een dikzak waardoor ik verdomme bijna mijn poten brak. En ze moest er nog om lachen ook! Dus Esther zei van; 'Nu moet je Frits doen..' 'Nee dat is stom want anders gaan ze elke keer bij elkaar zitten!' Dus ik dacht omg,,

    En ik hoorde ook van Esther dat Françoise zei dat ze mij steeds minder aardiger vond worden, en dat ik de hele tijd stoerdoe met 'Ja man, en nee man' Like,, dat heb ik nieteens door als ik het zeg. En ze slooft zich zelf ook uit! En ze loopt ook elke keer bij Frits enzo, ze probeert zegmaar tussen Frits en mij in te komen zodat zij met hem kan nemen, heb ik zo'n gevoel.. Maar ik heb al aan Frits gevraagd of hij mij leuker vind of Françoise, en hij zij eerlijk tegen me dat hij mij leuker vind.

    Maar echt, er zijn echt heel veel mensen die willen dat ik met Frits krijg, en niet Françoise, en ze vinden Françoise ook wel een huppelige bitch.. En die lijst is wel heeel groot x'D

    Njaa bedankt als je het hebt gelezen, misschien heb je nog tips ofzo?

    xx Mandy(K)


    a figment of your imagination

    Heeey naamgenootje (srry moest ff:P)

    Maar dat is echt lullig, sorry hoor maar dat is echt geen goeie vriendin. Vriendinen gunnen elkaar wel wat lijkt mij.
    Maar ja, echt tips heb ik niet sorry

    xx

    Mandy


    Fight for you're love, cause it worth it

    Het is best logisch dat ze jaloers is dat jij de hele tijd op zijn schoot terecht kwam. Zij is ook verliefd. Maar dat ze zo kinderachtig doet zou ik niet pikken. Maar kennelijk vind hij jou ook leuk, anders had hij naar een ander gerend. Praat erover dat je het niet leuk vindt dat ze zo doet en dat je best begrijpt dat ze jaloers is. Maar jij verdient ook een kans in de liefde :]

    Ga naar hem toe en neem met hem, want kennelijk ben jij een type voor hem.

    Zeg het tegen die 'Vriendin' , en als ze dan nog vervelend doet , dan ligt he gewoon aan haar. Nu ook hoor , maar dan dubbel zoveel :D
    Maar hou er wel rekening mee dat zij ook verliefd is , en dat kan niet zomaar weg gaan

    het is gwn kut voor je


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Bedankt voor de lieve reacties enzo (flower)
    Maar die vriendin, ja eerst praat ze de hele tijd over haar vriendje enzo, en ópééns is ze nietm eer zo verliefd. En heb ik van een meisje te horen gekregen dat ze Frits ook leuk vind, dus ik was echt boos op haar. Maar eigenlijk moet dat niet, want ik weet dat Frits mij leuker vind, en er staan heel veel mensen achter mij =D

    Karin (een vriendin) en ik hadden ook een plan om erachter te komen of ze écht een wannabe was. Want toen ik nog TH fan was zei ik zo: 'TH rockt gewoon!' En Françoise zei toen 'Wat is Tokio Hotel?' en de volgende dag was ze helemaal fan enzo,,
    Nu hadden Karin en ik een plan bedacht, namelijk een band verzinnen en dan vragen of ze die kent. We vroegen dus aan haar of ze the Smashing Guitars kent en ze zei 'Ja' terwijl die band nieteens bestaat!


    a figment of your imagination

    We vroegen dus aan haar of ze the Smashing Guitars kent en ze zei 'Ja' terwijl die band nieteens bestaat!

    Vraag wat haar favoriete nummer is van die groep :']
    Helemaal OT: Dat soort dingen zijn vervelend, heel vervelend. Als het op den duur uit de hand loopt zou ik het recht voor z'n raap tegen haar zeggen: open kaart spelen, niks van dat achterlijke stiekeme meidengedoe achter je rug om >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Like,, iemand anders vertelde volgens mij aan Françoise dat ik had gezegd dat ik haar een [....] enzo vind en nu heb ik een tijdje 'zogenaamd' ruzie met een vriendin van me, in mijn ogen was het een grap, ik die van haar was het echt. En ze had me verdomme 4 keer in mijn [...] geschopt, like,, dat doe je toch niet?!


    a figment of your imagination

    FRANÇOISE STIIIINKT! jij bent cool cooler (flower)
    xx

    Bedankt (flower)


    a figment of your imagination

    Frits is bezet..
    Sinds vandaag..


    a figment of your imagination

    Frits is bezet..
    Sinds vandaag..


    Door wie=O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Chantal, ken je niet x'D
    En het is een vriendin van me,, dus ik respecteer het


    a figment of your imagination

    Aagh t is iig niet die domme vriendin:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Haha nice XD


    Life is hard and then we die

    Hit her with a stick or something.
    n_n

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 20:04 ]


    Elegance is refusal.