• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bi. :3
    En dat laatste is nogal lastig, je kan het zo lastig zien aan iemand. Gewoon een beetje flirten en kijken of diegene erop in gaat.


    Your make-up is terrible

    Ik ben wel eens verliefd geweest op een meisje, maar ik denk dat dat de enige uitzondering was. Ik ben verder wel heteroseksueel.


    Life is hard and then we die

    Hetero :Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Hetero, as far as I know :3


    i put the fun in funeral

    Ik ben gewoon hetero :3
    Maar ik ken iemand die overduidelijk lesbienne is, want je ziet het aan haar uiterlijk. Ze kleed zich als een jongen en haar haren zijn ook zo geknipt.
    En ik ken ook nog 2 mensen die Bi zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Michonne schreef:
    Bi. :3
    En dat laatste is nogal lastig, je kan het zo lastig zien aan iemand. Gewoon een beetje flirten en kijken of diegene erop in gaat.


    This ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Straight :D

    Hetero, voor zover ik weet. Het kan bij mij denk ik nog alle kanten op, maar ik denk toch wel Hetero.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben hetero, heb er lang mee in de knoop gezeten, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ik nooit echt verliefd ben geweest op een meisje en dat ik er eigenlijk ook niet aan moet denken en al misselijk wordt van het idee ;)
    Daarbij niets tegen homo- of bisexuelen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben bi for sure ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hetro, ook al heb ik wel eens getwijfeld, en twijfel ik soms nog, vanwege dat ik naar meisjes en jongens kijk op een manier zeg maar.
    Alleen nu gebeurd dat niet meer omdat ik op een jongen verliefd ben.

    Ik ben hetero, maar stiekem wel een beetje bischierig.
    Uitgaan naar een gaybar helpt :].

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 22:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    (A) Bi, ik heb nu een ventje waar ik de rest van mijn leven wil delen !!!!

    wij gaan trouwen (yeah)


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Mijn hart klopt alleen sneller voor mannen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben hetero, maar ik had ooit wel eens een vriendin die bi was en later bekende ze ook dat ze eigenlijk verliefd op me was.
    Ik nam het nog redelijk goed op, maar had haar wel duidelijk gemaakt dat het niet wederzijds was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.