• Hooi.
    Ik keek net op de THDST site.
    En ik lees dat Gustav een auto ongeluk gehad heeft.
    Als het goed is reed hij met 2 anderen personen, was aan het inhalen. En werd toen geraakt door een tram.
    Ik schrok hier nogal van.
    Dus ik denk; Ik meld het even.

    Bron;
    ARD teletekst pagina 503

    Tokio-Hotel-Drummer mit Unfall.
    Gustav Schäfer, Schlagzeuger der Teenie-Band Tokio Hotel, hat in seiner Heimatstadt Magdeburg einen Verkehrs-unfall verursacht. Er wurde- ebenso wie zwei Mitfahrer in seinem Wagen – leicht verletzt. Schäfer fuhr beim Uberholen eines Auto über die Strassen-bahnspur. Dort wurde der Wagen des 20-Jährigen von hinten von einer Bahn gerammt.
    Der Wagen wurde von der Bahn auf die Strasse zurückgedrängt worden, wo er mit zwei anderen Autos zusammenstiess. Gegen den Drummer wird nun wegen fahrlässiger Körperverletzung ermittelt.

    Vertaling:
    Tokio Hotel dummer betrokken bij ongeval.
    Gustav Schäfer, drummer van de tienerband Tokio Hotel, heeft in zijn woonplaats Magdeburg een verkeersongeval veroorzaakt. Hij raakte, net als de twee passagiers in zijn auto, licht gewond. Schäfer reed tijdens het inhalen een auto over de trambaan. Daarbij werd de auto van een 20-jarige van de weg gestoten.
    De auto werd van de trambaan weggeduwt waar hij met andere auto's botste. Tegen de drummer wordt een aanklacht wegens opzettelijke 'mishandeling' ingediend.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Artikel toevoegen.)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    O_o NIET GUSTIII !!
    Wrm nie bill xP [/nee sorry da meende ik nie]


    We can only learn to love by loving.

    Is hij dood :'(

    het is niet waar ;)!

    O_o NIET GUSTIII !!
    Wrm nie bill xP [/nee sorry da meende ik nie]

    Warom niet bill, he. nou dat zal ik even zeggen. Uuh. omdat bill lekker niet in die auto zat!
    Aghut, ik zind het egt erg.. is hij gewond ofzo.[/Is te lui het op te zoeken]


    Dunno ><

    OMG
    zeg dat het niet waar is. Moest dat al niet te zien zijn op het nieuws? [/hoopt zo hard dat het niet waar is]

    O_o NIET GUSTIII !!
    Wrm nie bill xP [/nee sorry da meende ik nie]
    OMFG x'D Toen ik dit las dacht ik: Wil je hem dood ofzo x']

    het is niet waar ;)!

    Hoe jij weten dat?
    Ik vind het wel kt. Maarjah, kan net zo goed een roddel zijn (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe ik dat weet heb hem net aan de telefoon gehad nou goed xD

    Maar Gustav heeft toch geen rijbewijs, ofwel?

    ohh ohh dat teletekst gedoe welkee zender ?


    Arme Gustavjee (huil)

    Hoe ik dat weet heb hem net aan de telefoon gehad nou goed xD

    HEE dus jij was dat! xP kdacht al wie belt gustav nou ach jaa [/ja heel th woont in mijn huis mensen xP Inclusief saki en tobi die wonen in mijn kast met sijn 6en xP]


    We can only learn to love by loving.

    Het is waar want het staat ook vermeld op de Duitse teletekst. ^^

    Ik zie het ook op de teletekst (':
    Arm joch


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Tokio-Hotel-Drummer mit Unfall.
    Gustav Schäfer, Schlagzeuger der Teenie-Band Tokio Hotel, hat in seiner Heimatstadt Magdeburg einen Verkehrs-unfall verursacht. Er wurde- ebenso wie zwei Mitfahrer in seinem Wagen – leicht verletzt. Schäfer fuhr beim Uberholen eines Auto über die Strassen-bahnspur. Dort wurde der Wagen des 20-Jährigen von hinten von einer Bahn gerammt.
    Der Wagen wurde von der Bahn auf die Strasse zurückgedrängt worden, wo er mit zwei anderen Autos zusammenstiess. Gegen den Drummer wird nun wegen fahrlässiger Körperverletzung ermittelt.

    Vertaling:
    Tokio Hotel dummer betrokken bij ongeval.
    Gustav Schäfer, drummer van de tienerband Tokio Hotel, heeft in zijn woonplaats Magdeburg een verkeersongeval veroorzaakt. Hij raakte, net als de twee passagiers in zijn auto, licht gewond. Schäfer reed tijdens het inhalen een auto over de trambaan. Daarbij werd de auto van een 20-jarige van de weg gestoten.
    De auto werd van de trambaan weggeduwt waar hij met andere auto's botste. Tegen de drummer wordt een aanklacht wegens opzettelijke 'mishandeling' ingediend.


    Bored.

    O_o NIET GUSTIII !!
    Wrm nie bill xP [/nee sorry da meende ik nie]

    omg :O
    haha, best wel grappig, maaarr, Bill mag zeker geen auto-ongeluk krijge ö
    gosh, nu ben ik gustav weer aan het achteruitschuiven fzuu iet ('x


    Some people make the world special just by being in it