• Hooi.
    Ik keek net op de THDST site.
    En ik lees dat Gustav een auto ongeluk gehad heeft.
    Als het goed is reed hij met 2 anderen personen, was aan het inhalen. En werd toen geraakt door een tram.
    Ik schrok hier nogal van.
    Dus ik denk; Ik meld het even.

    Bron;
    ARD teletekst pagina 503

    Tokio-Hotel-Drummer mit Unfall.
    Gustav Schäfer, Schlagzeuger der Teenie-Band Tokio Hotel, hat in seiner Heimatstadt Magdeburg einen Verkehrs-unfall verursacht. Er wurde- ebenso wie zwei Mitfahrer in seinem Wagen – leicht verletzt. Schäfer fuhr beim Uberholen eines Auto über die Strassen-bahnspur. Dort wurde der Wagen des 20-Jährigen von hinten von einer Bahn gerammt.
    Der Wagen wurde von der Bahn auf die Strasse zurückgedrängt worden, wo er mit zwei anderen Autos zusammenstiess. Gegen den Drummer wird nun wegen fahrlässiger Körperverletzung ermittelt.

    Vertaling:
    Tokio Hotel dummer betrokken bij ongeval.
    Gustav Schäfer, drummer van de tienerband Tokio Hotel, heeft in zijn woonplaats Magdeburg een verkeersongeval veroorzaakt. Hij raakte, net als de twee passagiers in zijn auto, licht gewond. Schäfer reed tijdens het inhalen een auto over de trambaan. Daarbij werd de auto van een 20-jarige van de weg gestoten.
    De auto werd van de trambaan weggeduwt waar hij met andere auto's botste. Tegen de drummer wordt een aanklacht wegens opzettelijke 'mishandeling' ingediend.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Artikel toevoegen.)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    omg, geweldig (x


    Some people make the world special just by being in it

    OPzettelijke mishandeling.. xD
    Klinkt Sexxi. Gustav gaat ook met opzet een vreemde ''Mishandelen'' hoor. dat doet tog iedereen tegenworden. :P


    Dunno ><

    OPzettelijke mishandeling.. xD
    Klinkt Sexxi. Gustav gaat ook met opzet een vreemde ''Mishandelen'' hoor. dat doet tog iedereen tegenworden. :P

    whaha lol xP da doek ook xP das tog in de mode de laatste tijd ?? xD


    We can only learn to love by loving.

    Het staat met een reden tussen haakjes. Ik kon er niet zo snel een fatsoenlijke vertaling voor vinden ><


    Bored.

    Maagdeburg terwijl ze op tour in Amerika zijn lekker slim ^^
    (ik weet niet allés he naja...)

    Het staat met een reden tussen haakjes. Ik kon er niet zo snel een fatsoenlijke vertaling voor vinden ><


    n_n nou en ik vind mishandeling leuk klinken :D


    We can only learn to love by loving.

    ik geloof er helemaal niks van weetje dat...
    als dat zo was kwam dat net wel op het nieuws bij adr ik was toevallig aan het kijken....
    dus ik heb er nks van gemerktt...en ze hebben wel vaker van die dingen versprijd op internet dus....


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    Magdeburg terwijl ze op tour in Amerika zijn lekker slim ^^
    (ik weet niet allés he naja...)
    Klopt, want ze zijn inderdaad in Duitsland :Y)


    Bored.

    OMG
    zeg dat het niet waar is. Moest dat al niet te zien zijn op het nieuws? [/hoopt zo hard dat het niet waar is]


    me 2 gustav is nu net leuks (huil)

    ik geloof er helemaal niks van weetje dat...
    als dat zo was kwam dat net wel op het nieuws bij adr ik was toevallig aan het kijken....
    dus ik heb er nks van gemerktt...en ze hebben wel vaker van die dingen versprijd op internet dus....

    Nee, ADR zet dat als geintje op hun teletekst? Ga maar kijken als je ons niet geloofd >< Het staat er toch echt.


    Bored.

    ik geloof er helemaal niks van weetje dat...
    als dat zo was kwam dat net wel op het nieuws bij adr ik was toevallig aan het kijken....
    dus ik heb er nks van gemerktt...en ze hebben wel vaker van die dingen versprijd op internet dus....

    zeg jij nu dat de Bild liegt [/daar stond het ook]

    (...)Klopt, want ze zijn inderdaad in Duitsland :Y)

    W8 ff In Duitsland? En morge in Liverpool?En de 24 terug in Amerika...O.o
    In Engeland souw logiser sijn maja...

    Ach, iedereen kan wel eens een auto-ongeluk hebben. No big deal, toch?


    Sing the song of the stars for me.

    Omg ik zit er naast omg ik zie het staan op teletekst...
    omg.....


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    (...)Klopt, want ze zijn inderdaad in Duitsland :Y)

    Maar de Ema is tog in Amerika?!?
    Of ben ik nu Heel Dom?! Ja sorry ik heb daar geen verstand van. >.< Maar ik dagt egt dat de Ema in Amerika was, en die is morgen. en th moet daar ook zijn.


    Dunno ><