• Hooi.
    Ik keek net op de THDST site.
    En ik lees dat Gustav een auto ongeluk gehad heeft.
    Als het goed is reed hij met 2 anderen personen, was aan het inhalen. En werd toen geraakt door een tram.
    Ik schrok hier nogal van.
    Dus ik denk; Ik meld het even.

    Bron;
    ARD teletekst pagina 503

    Tokio-Hotel-Drummer mit Unfall.
    Gustav Schäfer, Schlagzeuger der Teenie-Band Tokio Hotel, hat in seiner Heimatstadt Magdeburg einen Verkehrs-unfall verursacht. Er wurde- ebenso wie zwei Mitfahrer in seinem Wagen – leicht verletzt. Schäfer fuhr beim Uberholen eines Auto über die Strassen-bahnspur. Dort wurde der Wagen des 20-Jährigen von hinten von einer Bahn gerammt.
    Der Wagen wurde von der Bahn auf die Strasse zurückgedrängt worden, wo er mit zwei anderen Autos zusammenstiess. Gegen den Drummer wird nun wegen fahrlässiger Körperverletzung ermittelt.

    Vertaling:
    Tokio Hotel dummer betrokken bij ongeval.
    Gustav Schäfer, drummer van de tienerband Tokio Hotel, heeft in zijn woonplaats Magdeburg een verkeersongeval veroorzaakt. Hij raakte, net als de twee passagiers in zijn auto, licht gewond. Schäfer reed tijdens het inhalen een auto over de trambaan. Daarbij werd de auto van een 20-jarige van de weg gestoten.
    De auto werd van de trambaan weggeduwt waar hij met andere auto's botste. Tegen de drummer wordt een aanklacht wegens opzettelijke 'mishandeling' ingediend.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Artikel toevoegen.)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Het is wel waar, maar hij is toch niet ernstig gewond?


    Your make-up is terrible

    Mag ik de vertaling daarvan kan niet zo goed duits:$

    ja sommige mensen kunnen nu eenmaal geen duits is niks aan te doen

    (...)
    omg :O
    haha, best wel grappig, maaarr, Bill mag zeker geen auto-ongeluk krijge ö
    gosh, nu ben ik gustav weer aan het achteruitschuiven fzuu iet ('x


    ggrrr gij lulligerd [/domennietmenend xP]
    nou moetk huilen :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Hij heeft dus een ongeval veroorzaakt! Hij heeft zelf geen ongeval gehad.


    Typisch --' Hoelang heeft hij zijn rijbewijs al? Ach alle jongere van tegenwoordig x] Allemaal veel te snel rijde[/Toetsenbord doet kut]

    (...)

    ggrrr gij lulligerd [/domennietmenend xP]
    nou moetk huilen :'(

    ocharmee toch :X:P


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    HEE dus jij was dat! xP kdacht al wie belt gustav nou ach jaa [/ja heel th woont in mijn huis mensen xP Inclusief saki en tobi die wonen in mijn kast met sijn 6en xP]

    Dan woon jij bij mij om de hoek!!
    want ik ga Georg wel is ophallen met me step, maar dan mag ikniet binnen komen, en dan wagt hij op me op de hoek, en dan gaan we samen naar de sportsgool! :D
    (Ik had ergens gelezen dat Saki en tobi ontslagen waren, omdat ze te gelieft waren door de fans :S Maar dan lult dat kind uit der nek [A]


    Dunno ><

    Nee georg woont bij mij(A)

    (...)
    Dan woon jij bij mij om de hoek!!
    want ik ga Georg wel is ophallen met me step, maar dan mag ikniet binnen komen, en dan wagt hij op me op de hoek, en dan gaan we samen naar de sportsgool! :D
    (Ik had ergens gelezen dat Saki en tobi ontslagen waren, omdat ze te gelieft waren door de fans :S Maar dan lult dat kind uit der nek [A]


    Ze zijn niet ontslagen x] Het ding waarbij ze werkten was ontslagen, maar nu gingenze bij het nieuwe ding werken ofzoo x] /vaagheid


    Your make-up is terrible

    (...)
    Dan woon jij bij mij om de hoek!!
    want ik ga Georg wel is ophallen met me step, maar dan mag ikniet binnen komen, en dan wagt hij op me op de hoek, en dan gaan we samen naar de sportsgool! :D
    (Ik had ergens gelezen dat Saki en tobi ontslagen waren, omdat ze te gelieft waren door de fans :S Maar dan lult dat kind uit der nek [A]


    whaha x3 dus jij bent da steeds

    @Kim
    ja mer jij woont bij mij in huis mop

    @weareone
    :'(:'(


    We can only learn to love by loving.

    Cool ^^.

    Wahaha x]
    Opzettelijke mishandeling x)
    Sorry vond ik ff grappig :X

    (...)

    doet hij ook goed




    Blijven we wel even ON-TOPIC mensen?


    Bored.

    Wahaha x]
    Opzettelijke mishandeling x)
    Sorry vond ik ff grappig :X

    vond ik ook grappig