• Ik veronderstel dat de titel duidelijk genoeg is. C:

    Link rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=66#5716146
    Link speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168378&page=last&message=175
    Link oud rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 12:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Wacht, dus:

    De leider van het Herstel vraagt Phoebe, Drake en Archie te komen zonder versterking. Zij nemen wel versterking mee en dan bam oorlog ofzo?


    -

    Constellation schreef:
    (...)

    Doen we het spionnen gedoe of het voedsel stelen gedoe?

    Want als we het spionnen ding doen kan Alana ofc niet mee, want ze is een burger (dan zou Katherine eventueel mee gaan).
    Ik denk dat het spionnen gedoe beter klinkt, maar dat is mijn mening ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    Oké, dus een korte samenvatting. Archie, Phoebe en Alana (?) gaan met eigen ogen kijken hoe ze het beste bij Het Herstel kunnen inbreken (hoeveelheid bewakers tellen). Op een of andere manier worden ze gepakt, gevangen gehouden, HH wil informatie, ze ontsnappen. Like this?


    Gaan we dit doen? Want dat andere snap ik niet helemaal?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    TheHangingTree schreef:
    Wacht, dus:

    De leider van het Herstel vraagt Phoebe, Drake en Archie te komen zonder versterking. Zij nemen wel versterking mee en dan bam oorlog ofzo?
    Nee, haha.
    Phoebe, Archie en Katherine (misschien nog meer) gaan bij het Herstel spioneren, enkel worden ze opgemerkt en gevangen genomen. Daarna stuurt Kaijill (leider Herstel) Drake een boodschap om zonder manschappen bij het Herstel de gevangenen op te komen halen, enkel komt Drake wel met verborgen manschappen, en als Kaijill Drake dan wil vermoorden komen zijn manschappen tevoorschijn en bam oorlog ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    @Romee, wat ik hierboven heb gezegd, ik hoop dat het duidelijk is -- dit is wat ik eruit kan halen namelijk..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Nee, haha.
    Phoebe, Archie en Katherine (misschien nog meer) gaan bij het Herstel spioneren, enkel worden ze opgemerkt en gevangen genomen. Daarna stuurt Kaijill (leider Herstel) Drake een boodschap om zonder manschappen bij het Herstel de gevangenen op te komen halen, enkel komt Drake wel met verborgen manschappen, en als Kaijill Drake dan wil vermoorden komen zijn manschappen tevoorschijn en bam oorlog ^^


    Dat klinkt fabulicious


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Calendis schreef:
    (...) Nee, haha.
    Phoebe, Archie en Katherine (misschien nog meer) gaan bij het Herstel spioneren, enkel worden ze opgemerkt en gevangen genomen. Daarna stuurt Kaijill (leider Herstel) Drake een boodschap om zonder manschappen bij het Herstel de gevangenen op te komen halen, enkel komt Drake wel met verborgen manschappen, en als Kaijill Drake dan wil vermoorden komen zijn manschappen tevoorschijn en bam oorlog ^^


    Dus we doen dat?

    Dan kunnen Skylar, Alana, Isabelle en Lucas btw elkaar nog steeds tegenkomen daar.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik vind dat we dat gaan doen ja, maar het ligt hier niet aan mij, haha. De keuze is aan Constellation ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Slecht nieuws guys! Sempre (van de rollen Maxime en Bryce) neemt haar rollen weg wegens gebrek aan tijd. Als iemand haar rollen wilt overnemen en als zij het goed vind dat kunnen we ze nog steeds gebruiken? Zo niet, dan haal ik ze weg.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 20:26 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    Ik vind dat we dat gaan doen ja, maar het ligt hier niet aan mij, haha. De keuze is aan Constellation ^^


    Why me? Haha, ik mag dan wel de RPG hebben gestart, echter ligt de keuze hier denk ik zowat aan iedereen (by the way, ik vind het super zo, dus ik zie geen problemen, althans, als iedereen het goed vind, dan zie ik geen problemen).


    Geloof niet alles wat je denkt

    Calendis schreef:
    (...) Nee, haha.
    Phoebe, Archie en Katherine (misschien nog meer) gaan bij het Herstel spioneren, enkel worden ze opgemerkt en gevangen genomen. Daarna stuurt Kaijill (leider Herstel) Drake een boodschap om zonder manschappen bij het Herstel de gevangenen op te komen halen, enkel komt Drake wel met verborgen manschappen, en als Kaijill Drake dan wil vermoorden komen zijn manschappen tevoorschijn en bam oorlog ^^



    Sounds like a good plan c:


    -

    Omg, can't wait to do this :3
    Vertrekken ze dan deze avond?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Omg, can't wait to do this :3
    Vertrekken ze dan deze avond?


    Yup.

    But laat het niet te snel gaan. Het zal waarschijnlijk nog wel eerst een tijdje duren voor Kaijill de boodschap stuurt.

    En daarbij...CaptianHook moet het ook goed vinden.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dit wordt echt vet leuk c:


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mij maakt het echt niets uit, het is allemaal prima, maar ik kan nu nog niet reageren met hun gezien ik een rol moet afmaken voor een andere rpg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded