• Ik veronderstel dat de titel duidelijk genoeg is. C:

    Link rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=66#5716146
    Link speeltopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168378&page=last&message=175
    Link oud rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 12:50 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Is het goed als Lucas, Pietro, Skylar en Alana elkaar tegen komen en later ook de personen van Omega Point die gingen stelen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik had misschien als idee dat het deels kan lukken, maar dat er iemand daar gevangen wordt genomen?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Ik had misschien als idee dat het deels kan lukken, maar dat er iemand daar gevangen wordt genomen?


    Ik heb er geen problemen mee als Skylar die persoon is, tenzij iemand anders zegt dat hij/zij heel erg graag wilt, dan vind ik dat ook best!
    Aangezien Skylar niet van het geweld enzo is en ze niemand wilt doden met haar aanrakingen, kan ze zich dua niet tot nauwelijks verdedigen. T is maar een voorstel hoor (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik heb er geen problemen mee als Skylar die persoon is, tenzij iemand anders zegt dat hij/zij heel erg graag wilt, dan vind ik dat ook best!
    Aangezien Skylar niet van het geweld enzo is en ze niemand wilt doden met haar aanrakingen, kan ze zich dua niet tot nauwelijks verdedigen. T is maar een voorstel hoor (;


    Het lijkt me alleen vrij lastig om haar gevangen te nemen, als ze sterven als ze haar aanraken :')

    Maar misschien iemand die sowieso al gezocht wordt door Het Herstel ofzo. Zitten er bij de mensen ex-criminelen ofzo?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Ik had misschien als idee dat het deels kan lukken, maar dat er iemand daar gevangen wordt genomen?
    Dat kan Phoebe goed zijn, en omdat ze een relatie heeft met Nathan zal het nog awkwarder zijn.. Plus Phoebe is één van de leiders, dus dan is er paniek in de tent. Ik geef Phoebe dus op om die persoon te zijn ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    NecklessOfHope schreef:
    (...)

    Het lijkt me alleen vrij lastig om haar gevangen te nemen, als ze sterven als ze haar aanraken :')

    Maar misschien iemand die sowieso al gezocht wordt door Het Herstel ofzo. Zitten er bij de mensen ex-criminelen ofzo?
    Phoebe is vrij gehaat door het Herstel, grotendeels omdat ze dus al een paar keer een aanval heeft gedaan -- dus tja..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oké super!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Is iedereen het er dan mee eens dat Phoebe gevangen wordt genomen? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Eventueel kan Archie het ook nog zijn (ik bedenk me net dat hij sowieso nog gezocht wordt, omdat ze hem niet hebben kunnen doden bij het vuurpeloton), maar Phoebe is misschien ook wel gaaf c: Wie denken jullie dat beter is?
    Anders doen we gewoon dat een aantal mensen gevangengehouden worden


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    NecklessOfHope schreef:
    Eventueel kan Archie het ook nog zijn (ik bedenk me net dat hij sowieso nog gezocht wordt, omdat ze hem niet hebben kunnen doden bij het vuurpeloton), maar Phoebe is misschien ook wel gaaf c: Wie denken jullie dat beter is?
    Anders doen we gewoon dat een aantal mensen gevangengehouden worden
    Eigenlijk is dat nog beter weet je, als er meerdere mensen gevangen worden genomen.. Ik denk dat drie wel een goed getal is, Phoebe, Archie en ?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Eigenlijk is dat nog beter weet je, als er meerdere mensen gevangen worden genomen.. Ik denk dat drie wel een goed getal is, Phoebe, Archie en ?


    Alana? Dan gaat ze helemaal flippen en zich zorgen maken over Elly :3


    Geloof niet alles wat je denkt

    Trouwens, een reden waarom Archie überhaupt mee kan gaan op die trip: met zijn gave kan hij de geest van de bewakers andere beelden laten zien dan er eigenlijk gebeuren, waardoor ze erdoor kunnen sneaken :') En dan faalt het bij eentje ofzo


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Constellation schreef:
    (...)

    Alana? Dan gaat ze helemaal flippen en zich zorgen maken over Elly :3
    Ik denk dat we er dan zo over uit zijn :3 Als we het spioneren dan een stuk door kunnen spoelen dat de aanval eerder komt, dan blijft de sensatie erin en zal iedereen zin hebben om te schrijven ^^ Vooral ik, ik kan niet wachten tot Nathan ziet dat Phoebe gevangen is genomen..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Constellation schreef:
    (...)

    Alana? Dan gaat ze helemaal flippen en zich zorgen maken over Elly :3


    Als jullie het goed vinden natuurlijk, het is echter maar een voorstel.


    Geloof niet alles wat je denkt

    NecklessOfHope schreef:
    Trouwens, een reden waarom Archie überhaupt mee kan gaan op die trip: met zijn gave kan hij de geest van de bewakers andere beelden laten zien dan er eigenlijk gebeuren, waardoor ze erdoor kunnen sneaken :') En dan faalt het bij eentje ofzo
    En Phoebe kan ze allemaal vrolijk knock slaan met r aardebuddie ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either