Vanmiddag kreeg ik een heel gek idee, een blog beginnen. Ik heb ooit een rampzalige poging gedaan om zo'n soort eetblog dingetje te doen, hier op Quizlet. Zoals ik al eerder rampzalige poging. Maar mede dankzij Assassin die een hele mooie blog heeft, durf ik het misschien toch aan.
Een onderwerp heb ik ook al, hoewel het misschien niet veel mensen zal aan spreken, vind ik het zelf wel een origineel onderwerp. Het onderwerp dat ik namelijk in gedachten heb, is activiteiten voor op kinderdagverblijven. Pedagogisch werkers (leidsters is tegenwoordig een ouderwets woord, niet dat ik het niet meer gebruik) zijn wel heel creatief, dat heb ik wel gemerkt op mijn oude stage en ook op mijn nieuwe stage. Toch zou ik persoonlijk handiger vinden als er ideeën en/of voorbeelden op internet zouden staan. Voor kleuters staan er wel een heleboel ideeën en voorbeelden op internet, wat ontzettend handig is voor alle 3 jarigen die bijna 4 worden en dus bijna naar de kleuterklas/groep 1 gaan. Alleen voor de andere kinderen dus niet. Of ik heb weer eens slecht gezocht, dat kan ook.
Of het onderwerp van net, columns van mij en nog meer gekke dingen die ik in een blog kwijt wil.
Alleen heb ik nog geen goeie naam voor mijn blog en heb ik het gevoel dat ik het beste voor het eerste onderwerp/idee kan gaan. Het andere onderwerp vind ik ook wel leuk.
Dus dacht ik misschien twee blogs, alleen ik twijfel of ik dat wel aan kan. Daarnaast heb ik nul verstand van blogs, ondanks dat ik een paar beautybloggers volg.
Bedankt als je dit allemaal hebt gelezen!
Physics is awesome