• Namelijk Door het leven van een aantal nieuwe wezentjes
    Op mijn werk/stage een border collie kennel, Had een teef je afgelopen zondag al uitgerekend moeten zijn. Maar nu 1 januari zijn ze er dan eindelijk!!
    of nou ja allemaal??? Om 13:00 kwam de eerste en om 18:00 kwam de tweede en nu zitten we al op 4... Maar we vermoeden dat er nog wel 4 of meer in zitten, ze is erg dik en de pups erg klein.

    Op dit tempo hebben we straks 4 pupjes die geboren zijn op 1 januari en de rest op 2 januari haha
    Maar goed volgens de dierenarts gaat het wel vaker zo met een eerste nest...

    ik moest dit even mededelen, ik schrok me dood toen ik opeens een puppy eruit zag floepen (:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Naahw, so cute! Gefeliciteerd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, wat lief. Gefeliciteerd! (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wow, dat ziet er zó schattig uit! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat lief!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! Rond februari 2014 hadden wij ons eerste nestje en het begon rond 07:00 en eindigde met vijf levende gezonde pups en helaas één dode rond 16:00. Hopelijk zijn ze allemaal gezond!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Cute (:


    16 - 09 - '17

    Tigresse schreef:
    Oh, wat lief. Gefeliciteerd! (bloos)


    26 - 02 - '16

    Die zijn schattig!
    Proficiat!


    Queer zijn is gewoon alles

    Tigresse schreef:
    Oh, wat lief. Gefeliciteerd! (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my gosh, Border Collie baby's. (bloos) Wat een enorm klein beestje is dat, echt zo'n pluizige jelly bean met pootjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tigresse schreef:
    Oh, wat lief. Gefeliciteerd! (bloos)


    Seasons will change, but I shall remain

    Kan me voorstellen dat je dan eventjes verschiet ;D Maar je hebt er weer een ervaring bij en het is echt een mooie. Bij mij was de eerste geboorte een kalfje, maar dat was wel iets minder mooi... Keizersnede.

    Gefeliciteerd en veel plezier met een vrolijk nestje pups!


    What would Emma do?

    Update: uiteindelijk zaten er 5 puppy's in Jenny haar buikje.
    Helaas hielden bij nummer 5 de weeen volledig op en was dit een enorm grote pup.
    Deze hebben ze vandaag alsnog met een keizersnede gehaald maar het is helaas Dood geboren ):


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh wat lief! Mijn hond is een halve Border Collie en halve Berner Sennen. Borders zijn zo geweldig!



    Dit is mijn Macho. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Elros schreef:
    Update: uiteindelijk zaten er 5 puppy's in Jenny haar buikje.
    Helaas hielden bij nummer 5 de weeen volledig op en was dit een enorm grote pup.
    Deze hebben ze vandaag alsnog met een keizersnede gehaald maar het is helaas Dood geboren ):


    Wat jammer! Hopelijk zijn de vier andere helemaal in orde! Veel succes nog met de anderen.


    What would Emma do?