• Ik ben op zoek naar een cover voor het verhaal dat ik ga schrijven voor SOTY. Credits om uit te delen aan degene die me aan een cover helpt, heb ik niet, maar mocht ik wonder boven wonder winnen, krijg je natuurlijk wel een aantal credits aan het eind van 2015.

    Korte samenvatting: (Het wordt nog uitgebreid en aangepast, maar dit is in grote lijnen wat de bedoeling is)

    Geboren in het gezin van een circusdirecteur, reist X* al haar hele leven rond. Ze is onderdeel van de dagelijkse show en helpt daarnaast ook nog mee in de verzorging van de dieren. Het is een hectisch leven, maar voor X is het voornamelijk genieten. Ze doet al sinds haar tiende levensjaar mee aan het acrobatische onderdeel van de show en wil zich nog verder gaan verdiepen in andere acts.
    Als het circus op een dag verwikkeld raakt in een ware oorlog, is het aan X en haar wel heel bijzondere vriend om alles wat is overgebleven van het circus te redden.

    *Heb nog geen naam bedacht.

    Genre:
    Avontuur
    Foto's:
    Je bent helemaal vrij om zelf foto's te gebruiken. Er moet in ieder geval een olifant, een meisje met blond/donkerblond haar en iets wat te maken heeft met het circus (het liefst de trapeze, koorddansen of acrobatiek)
    Voorbeelden
    Olifant, Meisje, Olifant met meisje, Olifant met meisje (deze vind ik echt prachtig), trapeze, trapeze 2

    De cover moet verticaal zijn!

    Alvast bedankt en succes (:

    Edit: Geen covers meer nodig! De covers die tot nu toe zijn gemaakt zullen worden gebruikt in de hoofdstukken. Voor de inleiding heb ik besloten een iets simpelere cover te gebruiken, namelijk deze:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 18:59 ]

    Jullie zijn allemaal zo goed in covers maken! Bedankt!!

    Zijn er nog meer mensen die iets zouden willen proberen? (:

    Ik ga mijn cover nog een beetje aanpassen, want ik vind het haar van die vrouw niet mooi afgesneden. Nu maar even kijken of het lukt. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik heb de vrouw omgedraaid, dat haar was veel te moeilijk uit te snijden. Het is ook het beste dat ik eruit krijg met Picmonkey, dus sorry. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geeft niets! Ik vind 'm mooi. Ik ga sowieso alle covers die tot nu toe zijn gemaakt gebruiken voor in de hoofdstukken. Welke ik voor de inleiding ga gebruiken weet ik nog niet zeker, ik vind ze allemaal erg mooi (:

    PicadillyCircus schreef:



    Ik kan alles nog veranderen als je wilt!


    De bovenste helft vind ik echt prachtig, maar de onderste net iets te druk. Zou je misschien het meisje aan de trapeze weg willen halen? Ik denk dat 'ie dan echt perfect is (: