• Ik wilde ook het nieuwe jaar in, met een nieuwe naam, aangezien ik deze al heel lang in gedachte had.

    De naam is afgeleid van de game Elder Scrolls IV: Oblivion, een game waar ik al héél lang fan van ben, en onlangs ben ik er weer mee begonnen. The game keeps being awesome. Kvatch is de stad die in het begin van de main quest wordt aangevallen en afgebrand. Erg gezellig dus.

    Ik vroeg me ook af of er nog meer mensen zijn die mijn liefde delen voor deze game, of andere games, het maakt niet zoveel uit.
    En gelukkig nieuwjaar iedereen!

    De titel is afgeleid van hetgeen wat de guards tegen je zeggen als je iets verkeerds doet. Gebeurt me nogal vaak :Y)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 20:28 ]


    Tijd voor koffie.

    Liefde voor games heb ik genoeg als een zwaar gamer : P Cool though de oldschool Oblivion , die is wel nice ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Blijf het een geweldig spel vinden. Speel hem nog af en toe, meeste quests heb ik voltooid. Meerdere malen opnieuw begonnen.
    Op het moment dat ik dit typ staat Skyrim aan, toevallig. Daar ben ik nu ook nog wel zoet mee.

    Liefde voor beide games.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.