• Shamukh, Thane un Athane (un 'azagh-varudhgholt)

    Bamboe - Mortrydd, Athanu Ghunum Bulnd.
    King_Thorin - Thorin Oakenshield, Thanu Ghunum Bulnd


    Kauwgomjunky - Penélope Took, Bushgu Busegn
    BardTheBowman - Ithilgaladhel Gloranor, Khulmu Ugaradzurmthahor
    Feanor - Khulmu ....?
    Amatus
    Kiliphilia
    Edoras
    Aire
    Artanis - Faelain, Khulmu Gondolin
    NoStranger
    Vibes
    Kiliel
    Numenor
    mysterieus
    Murtagh
    Aelith
    Kiriel
    ElfPrincess
    Cissy - Faeneth, Burmu Gondor
    Gamora
    Thangurel

    Andere Middle Earth-Chattopics:

    Agenda:
    Âfdohyar - Erebor Style
    4 - J.R.R. Tolkien Jarig
    Âfnarag
    Âfgalab
    1 - King Aragorn Jarig
    Âfnudkhazâd
    Âfanak
    Âfmuhudtuzakh
    Âfvalasirkha
    2 - Ithilgaladhel jarig
    Âfghuregablug
    1 - Faelain Jarig
    22 - Thane Thorin Jarig

    Âfghelekvast
    22 - Bilbo Baggins Jarig
    25 - Athane Mordrydd Jarig

    Âfkidhuzabad
    25 - National Legolasday
    31 - Penélope Jarig
    Âfizhu
    25 - Durin's Day
    26 - Faeneth Jarig

    Âfhumryanj

    Nieuwsflits

    © Middle Earth Nieuwsflits. Bron: GIS. Foto: Bamboe



    Storingen in Middle-Earth!

    Van onze verslaggever
    Bamboe


    Middle Earth -- Al een hele tijd zijn er vreemde storingen in het Middle Earth-Chattopic. De GIS (Gandalf's Internet Service) is op dit moment hard bezig met een oplossing voor de vervelende storingen. Op dit moment zijn we allen hard bezig met een oplossing zoeken voor de vervelende internet storingen. Het spijt ons voor dit uiterst vervelende ongeval," aldus Gandalf, hoofd van de GIS.




    © Middle Earth Nieuwsflits. Bron: de Enten. Foto: Bamboe



    Enten op de loop!

    Van onze verslaggever
    BardTheBowman


    The Shire -- Er zijn verscheidene Enten gesignaleerd in de Shire zo zegt onze reporter Samwise Gamgee.
    We interviewden een van hen, een Ent genaamd Treebeard. Hij kon ons vertellen dat een vriendschappelijke boom een vrouwelijke Ent had gesignaleerd hier in Hobbitton. Alle vrouwelijke Enten zijn vermoedelijk gestorven bij het gevecht om Isengard waardoor het ras der Enten tot uitsterven bedreigd is.
    Wanneer u een vrouwelijke Ent tegenkomt, contacteer ons onmiddellijk.



    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:10 ]

    Hoi


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    King_Thorin schreef:
    (...)
    Ik vind het best maar kan het niet beter vilgende week? Er zijn veel voorbereidingen nodig...

    ja doen we dat feest volgende week vanavond gewoon gezellig met zijn alle drinken enz zoals we wel vaker doen...
    gewoon gezellig ^_^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 20:58 ]


    You can't touch music but music touch you

    King_Thorin schreef:
    (...)
    Ik vind het best maar kan het niet beter vilgende week? Er zijn veel voorbereidingen nodig...


    Gegroet!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    ja doen we dat feest volgende week vanavond gewoon gezellig met zijn alle drinken enz zoals we wel vaker doen...
    gewoon gezellig ^_^


    Laten we dit keer niet te ver reizen xD Mijn benen zijn nog steeds kapot van die War Pig xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (...)

    Laten we dit keer niet te ver reizen xD Mijn benen zijn nog steeds kapot van die War Pig xD

    whahhahahahahahha xD
    mis kan het hier in de achtertuin? het is mooi weer ;)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    whahhahahahahahha xD
    mis kan het hier in de achtertuin? het is mooi weer ;)


    Ja gewoon gezellig hier... Erebor is groot genoeg dus kan je gaan en staan waar je maar wilt :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Jaahh ik ook ^_^ ik heb gehoord dat me nieuwe stage op een BSO is en iemand uit mijn klas loopt nu stage op die bso en ze zegt dat het daar egt super leuk is dus ik hoop het egt wand ik moet er nu me hele schooljaar namelijk blijven xD heb dan alleen de donderdag en vrijdag stage nu maandag tot woensdag maarja ik hoop egt heb geen zin om weer op een k*t stage te zitten helemaal niet nu ik er hele schooljaar zit dat...
    en ja als je stage heb waar je weinig leer en zowat niks te doen heb dat is idd ook wat minder...
    wat voor opleiding doe jij??

    Ik ben een tweedejaars mediavormgeving studente. Van 1 juni t/m 18 december heb ik daadwerkelijk 720 uur stage gelopen bij dat bedrijf, waarbij ik vanuit huis werkte. Als de eindpresentatie is geweest, dan heb ik de stage officieel afgerond.
    Volgend schooljaar is mijn examenjaar, maar ik moet de eerste helft van het jaar opnieuw stage lopen. Ik wil dan, als het bedrijf stagiaires zoekt, bij de spelletjesfabrikant 999 Games stage gaan lopen. Ik zoek sowieso een stage op een kantoor. Daar werk ik vast beter dan vanaf huis en dan leer ik hopelijk meer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    (...)
    Ik ben een tweedejaars mediavormgeving studente. Van 1 juni t/m 18 december heb ik daadwerkelijk 720 uur stage gelopen bij dat bedrijf, waarbij ik vanuit huis werkte. Als de eindpresentatie is geweest, dan heb ik de stage officieel afgerond.
    Volgend schooljaar is mijn examenjaar, maar ik moet de eerste helft van het jaar opnieuw stage lopen. Ik wil dan, als het bedrijf stagiaires zoekt, bij de spelletjesfabrikant 999 Games stage gaan lopen. Ik zoek sowieso een stage op een kantoor. Daar werk ik vast beter dan vanaf huis en dan leer ik hopelijk meer.

    Wel leuk zo opleiding ^_^
    en ja hoop ook voor je dat je volgende stage beter gaat worden..
    Ik zit nu einde tweede jaar ik ga einde van deze maand me derde jaar in ik zit in een februari klas mijn nieuwe schooljaar begint dus eind jan weer ;)
    en dat is dan ook mijn examen jaar ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Cissy schreef:
    (...)

    Ja gewoon gezellig hier... Erebor is groot genoeg dus kan je gaan en staan waar je maar wilt :)

    Ja idd precies dus dat ;)


    You can't touch music but music touch you



    You can't touch music but music touch you

    Morgen zet ik mijn story online!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kauwgomjunky schreef:




    Rot Smaug!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Aha ik zie dat de koning ook al offline is dus ik denk dat we het feestje maar moeten starten en dat ze straks binnenkomen xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Morgen zet ik mijn story online!

    Nice wat voor story ben je aan het maken? ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Cissy schreef:
    Aha ik zie dat de koning ook al offline is dus ik denk dat we het feestje maar moeten starten en dat ze straks binnenkomen xD

    hihi kunnen we doen ja ^_^ ;)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Nice wat voor story ben je aan het maken? ^_^


    Middle Earth story natuurlijk ;)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."