• Sorry als het topic fout staat

    Ik stond vandaag op en zag een dik pakketje op de tafel liggen. Bleek het van Gail (Rudolph) te zijn, helemaal vanuit Curaçao. Echt zo ontzettend lief. Zo nieuwsgierig als ik kon zijn opende ik het pakketje en vond maar liefst 27 enveloppen die vol zaten met lieve en leuke kaartjes en briefjes, volgeschreven met ontzettend lieve berichtjes van Gail. Daarnaast zat er ook een cadeautje bij, een WvW spel en een pen. Ik zat serieus met een big smile en bijna de tranen in mijn ogen. Het is echt ongelofelijk lief van haar. Nogmaals heel, heel, heeeeeeeeeeel erg bedankt, Gail! Je kan binnenkort iets terug verwachten!



    En om het topic verder ook nuttig te houden. Hebben jullie ooit al eens zo'n lief pakketje ontvangen van iemand?


    16 - 09 - '17

    Awh wat leuk zeg!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aw, wat lief. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aaah, so sweet!!! Je zult het vast en zeker verdient hebben!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb het al gezegd, maar zeg het gewoon nog een keer: wat ongelooflijk lief van Gail. Echt geweldig. (:

    Zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit zo iets ontvangen. c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ah wat ontzettend lief. Ik heb eens een heel lief kaartje van Lieke (Edoras) gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit is echt super lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sciathan schreef:
    Ik heb het al gezegd, maar zeg het gewoon nog een keer: wat ongelooflijk lief van Gail. Echt geweldig. (:

    Zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit zo iets ontvangen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Echt heel lief. Ik heb nog nooit een pakketje van iemand ontvangen, hoogstens kaartjes!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hhahaa, ik ben zo blij dat je het zo leuk vond, lieverd (K)
    Je bent gewoon de allerbeste sista dat ik me kan wensen *O*


    -

    Rudolph schreef:
    Hhahaa, ik ben zo blij dat je het zo leuk vond, lieverd (K)
    Je bent gewoon de allerbeste sista dat ik me kan wensen *O*


    Awh <3


    16 - 09 - '17

    Dat is heel erg lief van Gail!(:

    Ik schrijf af en toe kaartjes met Meaghan(Nerveus


    Queer zijn is gewoon alles

    Awwh wat lief! (:


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Ah wat ontzettend lief. Ik heb eens een heel lief kaartje van Lieke (Edoras) gekregen.


    En andersom <3
    Ik word altijd heel erg blij van kaartjes, verwacht of onverwacht. Laat staan zo'n aantal, wat een super leuk cadeau!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:10 ]

    Aw, wat leuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Edoras schreef:
    (...)

    En andersom <3
    Ik word altijd heel erg blij van kaartjes, verwacht of onverwacht. Laat staan zo'n aantal, wat een super leuk cadeau!
    Jah lap, straks moet ik deze hier ook al een doos sturen. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?