• Lieve users,

    Uit jullie verbeterpunten en suggesties is gebleken dat de badges van vorig jaar een succesvolle motivatie waren. Jullie hebben echter ook vermeld dat het misschien handiger zou zijn om een aantal standaardbadges te ontwerpen, en daarvoor hebben wij jullie hulp nodig.
    Wij zoeken naar mensen die een beetje overweg kunnen met fotobewerking en zin hebben om voor ons de standaardbadges te ontwerpen. De badges die wij uiteindelijk kiezen, zullen worden gebruikt als motivatie voor de Story of the Year wedstrijd. De credits van deze badges zullen uiteraard naar de betreffende maker gaan.

    Wat verwachten we van jullie:
    - Een badge die wordt uitgereikt naar een officiële deelnemende story
    - Een badge die wordt uitgereikt per 10.000 woorden
    - Een badge die wordt uitgereikt naar de story met het meest geschreven woorden in een maand.
    Het is niet de bedoeling dat deze badges gespecificeerd worden met de storynaam enkel: Deze story is een officiële story die deelneemt aan Story of the Year is bijvoorbeeld meer dan voldoende.
    Je mag eveneens zelf kiezen of je hiervoor dezelfde achtergrond gebruikt of voor elk onderdeel een nieuw ontwerp maakt.

    Beloning:
    Als beloning worden 10 credits geschonken aan de user wiens badges zullen gebruikt worden en je krijgt eveneens de credits hiervoor in het topic.

    Inleveren:
    - Inleveren gebeurt in het topic
    - Je mag meerdere exemplaren indienen
    - Indienen kan tot en met 31 januari 23:59

    Met vriendelijke groet,
    Het SOTY-team

    Stem hier voor de badges!

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2015 - 18:29 ]


    De officiële crewpagina

    Officieel deelnemende Story



    10.000 woorden



    Meest geschreven woorden


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik wil dit graag tussen mijn MT hebben staan.

    Mag je ook de tekst veranderen van de badges?
    En moeten ze per se groot zijn? Of mag het ook de grote van een avatar/profielfoto zijn, bijvoorbeeld?

    Purrrfect schreef:
    Ik wil dit graag tussen mijn MT hebben staan.

    Mag je ook de tekst veranderen van de badges?
    En moeten ze per se groot zijn? Of mag het ook de grote van een avatar/profielfoto zijn, bijvoorbeeld?
    Ze zijn voornamelijk bedoelt om te gebruiken op je profiel en in je story, dus ze moeten wel leesbaar zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ze zijn voornamelijk bedoelt om te gebruiken op je profiel en in je story, dus ze moeten wel leesbaar zijn.

    Dat snap ik.
    Maar ik zit dus niet vast aan maten als ik iets wil maken?

    Of als ik er bijvoorbeeld op zet: "Gefeliciteerd met het behalen van de 10.000 woorden." of: "Leuk dat je meedoet aan de Story Of The Year wedstrijd." ?

    Purrrfect schreef:
    (...)
    Dat snap ik.
    Maar ik zit dus niet vast aan maten als ik iets wil maken?
    Of als ik er bijvoorbeeld op zet: "Gefeliciteerd met het behalen van de 10.000 woorden." of: "Leuk dat je meedoet aan de Story Of The Year wedstrijd." ?
    De tekst is vrij te kiezen, zolang het de bereikte mijlpaal maar duidelijk maakt. (:
    Ook de grote is vrij te kiezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, ik ga eens at proberen met photoshop als ik het onder de knie krijg. 8D


    Your make-up is terrible

    MT, kijken of ik wat voor elkaar kan krijgen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I tried something. c:









    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:20 ]


    I solemly swear that I am up to no good





    Ik heb ook iets geprobeerd. Maar voor 31 januari heb ik vast nog wel een keer iets in geleverd.


    Physics is awesome

    Ze zijn aanklikbaar voor grotere versies.




    Vergeleken de rest zijn mijne nog al.. druk.
    Misschien maak ik later nog wel nieuwe, mocht ik een leuk plaatje voor de achtergrond vinden.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 18:43 ]

    Mm, ik denk dat ik er wel eens probeer te maken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb iets geprobeerd




    16 - 09 - '17

    Mijn topics!

    Ik moet zeggen dat ik die van Beckmann & Ziggler echt mooi vind!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn allereerste creaties ooit met photoshop, haha. Ze zijn nog een beetje saai, maar het gaat om het idee.




    Your make-up is terrible