• ... want dit heb ik gekregen voor nieuwjaar!


    Het zijn Engelse boeken met mooie covers, de letters zijn in reliëf en, wat ik het leukste vind, de ruggen vormen Hogwarts!
    Who's jelly?:9~


    Has no one told you she's not breathing?

    Wow cool, ik heb zelf ook alle Harry Potter boeken, maar dit is echt anders...

    Awesome


    Treat people with kindness

    I'm jelly, ookal heb ik genoeg HP spullen (cat)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:21 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ooh Awesome!!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Give me.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niceeeeeeee

    Ah, die boekenbox ziet er zo mooi uit. Ik ben niet jaloers, maar wel blij voor jou dat je dit gekregen hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Superleuk! :)


    Happy Hungergames, and may the odds be ever in your favor!

    Coool! Ik ben niet zo jaloers, maar ik ben ook een minder grote fan dan eerst... Maar hartstikke gefeliciteerd!


    obsessive rage

    Ik had ooit een site gevonden, waar je het eerste jaars boekenpakket van Hogwarts leerlingen kon kopen. Waar ook nog aantekeningen van Ron, Hermelien en Harry instonden. Zag er wel heel gaaf uit haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik had ooit een site gevonden, waar je het eerste jaars boekenpakket van Hogwarts leerlingen kon kopen. Waar ook nog aantekeningen van Ron, Hermelien en Harry instonden. Zag er wel heel gaaf uit haha


    Ook al is dit een oud topic, dat is zo cool! Al vraag ik me af of er bij ron veel in staat. Die van Hermione zullen wel super vol staan. En de boeken van Lockheart wil ik wel eens lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh my god, wat gaaf!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ook al is dit een oud topic, dat is zo cool! Al vraag ik me af of er bij ron veel in staat. Die van Hermione zullen wel super vol staan. En de boeken van Lockheart wil ik wel eens lezen.


    Nou weetje wat, als ik het ooit weer tegenkom waar je die kan kopen, dan zet ik de link hierop!
    Het zag er wel leuk uit, een hele tas erbij en die vol boeken en pennen enzo.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    http://m.ebay.com/itm/Harry-Potter-ULTIMATE-Set-Box-Marauders-Wand-Hogwarts-Letter-Quill-Bag-MORE-/281220755024

    Hm kon het pakket niet meer vinden helaas, mayne ooit nog, maar ik vond wel dit op ebay! Klik op Item description en lees het lijstje maar. Though it was pretty cool!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.