• Morgen ben ik exact 1 maand samen en nu zou ik hem graag iets geven om het te vieren, alleen weet ik niet echt wat. Ideeën??x

    N'aaaawh ik ben helemaal into stelletjes sinds mijn liefdesleven eindelijk een beetje op gang aan het komen is, dus awesome! Eeeeh misschien kun je samen iets gaan doen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Koop 2 dezelfde kettingen/armbanden en geef er één aan hem en houd er één zelf.

    Lol, geen idee eigenlijk. Geen ervaring.

    Wij vieren het elk half jaar. Elke maand een cadeau kopen is zonde van je geld, vind ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom na een maand al ._.?


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Waarom na een maand al ._.?

    Euh ik heb geen ervaring maar ik zou een knuffel geven of een avondje uit gaan ....^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Gewoon wat leuks doen. Zo lang is een maand niet, en als je iedere maand iets gaat geven zit je al snel in de schulden. Ga gewoon samen iets leuks doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Iets dat matcht met elkaar. ^^


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ga gewoon lekker iets samen doen, heb je veel meer aan op dit moment!


    Love is louder.

    Romantisch avondje thuis of zo?
    Maak iets kleins wat jullie beiden lekker vinden om te eten en zet een leuke (al dan niet romantische) film op ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein