• Sorry als het topic fout staat

    Ik stond vandaag op en zag een dik pakketje op de tafel liggen. Bleek het van Gail (Rudolph) te zijn, helemaal vanuit Curaçao. Echt zo ontzettend lief. Zo nieuwsgierig als ik kon zijn opende ik het pakketje en vond maar liefst 27 enveloppen die vol zaten met lieve en leuke kaartjes en briefjes, volgeschreven met ontzettend lieve berichtjes van Gail. Daarnaast zat er ook een cadeautje bij, een WvW spel en een pen. Ik zat serieus met een big smile en bijna de tranen in mijn ogen. Het is echt ongelofelijk lief van haar. Nogmaals heel, heel, heeeeeeeeeeel erg bedankt, Gail! Je kan binnenkort iets terug verwachten!



    En om het topic verder ook nuttig te houden. Hebben jullie ooit al eens zo'n lief pakketje ontvangen van iemand?


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    (...)Jah lap, straks moet ik deze hier ook al een doos sturen. ;)


    Haha


    16 - 09 - '17

    Wat ontzettend lief! (bloos)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Superlief! En wat een leuk idee, die open when kaartjes :)


    Ik krijg ook wel vaak hele leuke pakketjes, van een vriendin uit Duitsland. Bijvoorbeeld met het WK, toen had ze posters gestuurd en schmink en een Duitse vlag en allemaal andere leuke dingetjes, en Ahoj Brause (zo lekker snoep, damn)

    Pakketjes zijn eigenlijk altijd leuk om te krijgen ^.^ En om te geven helemaal, als je dan mensen blij maakt :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eunomia schreef:
    Aaah, so sweet!!! Je zult het vast en zeker verdient hebben!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Maaaan, kan nog steeds niet stoppen met glimlachen, haha. Toen ik al die kaartjes aan het vullen was, deden mijn handen echt pijn, maar het is het echt wel waard geweest om te zien hoe blij je wel niet werd.


    -

    Rudolph schreef:
    Maaaan, kan nog steeds niet stoppen met glimlachen, haha. Toen ik al die kaartjes aan het vullen was, deden mijn handen echt pijn, maar het is het echt wel waard geweest om te zien hoe blij je wel niet werd.


    Ooh, haha, so sweet!


    16 - 09 - '17

    Ahww wat lief!

    Wat zijn eigenlijk voorbeelden van wanneer je ze mag openen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ahww wat lief!

    Wat zijn eigenlijk voorbeelden van wanneer je ze mag openen?


    De dagen van de maand december stonden er op.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    De dagen van de maand december stonden er op.

    Het duurde weken om aan te komen. Pfft. :(


    -

    Nawh wat leuk! Ik heb een penvriend in Mexico en die stuurt me regelmatig wat ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rudolph schreef:
    (...)
    Het duurde weken om aan te komen. Pfft. :(


    Het is uiteindelijk wel aangekomen (:
    @Frances, ah leuk (:


    16 - 09 - '17

    Wat super leuk! Ik ben ook van plan om zoiets te doen als ik naar Roemenie ga voor een paar weken, voor mijn vriend dan :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Naahw, zo lief! :3

    Qua pakketjes kreeg ik van Nikki een verjaardagscadeau dat werd bezorgt. Maar als verjaardagen niet meetellen heb ik t nooit echt gehad. Wel lieve brieven. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •