• Love like it supposed to be ~ Gerard Pique
    Gerard Piqué en Bojan Krkic zijn al van kleins af aan beste vrienden. Gerard zijn wereld stort in als Bojan een auto-ongeluk krijgt en overlijd. Gerard besluit voor een tijdje naar Spanje te gaan om dingen te regelen en voor de begrafenis. Gerard is kapot door het verlies net als (…) Bojan zijn vriendin. Ze vinden troost bij elkaar en van het één komt het ander. De volgende morgen is (…) verdwenen en een paar uren later word Gerard aangehouden op verdenking van verkrachting. Hij word veroordeelt en moet 3 jaar zitten. Na 3 jaar komt Gerard vrij en gaat terug naar Camp Nou waar hij de mooie (…) ontmoet. (…) is de dochter van coach Guardiola. Hij verbied zijn dochter met Gerard om te gaan. Met Gerard gaat het echter steeds slechter. Hij komt nauwelijks buiten en verwaarloosd zichzelf. Als (…) op een avond over straat loopt ziet ze dat Gerard in elkaar geslagen en schopt word door een paar jongens. (…) gaat met Gerard naar zijn appartement en verzorgt hem. (…) luistert niet naar haar vader en blijft zolang als nodig is bij Gerard. Langzaam bloeit er liefde tussen hun op.

    Doen?
    Naam meisje (naam + 2e naam + achternaam)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 17:36 ]


    ~

    DOEN! Zou je me willen waarschuwen als je start?
    Mercedes vind ik een mooie naam. (:

    Dat over verkrachting en daarna weer uit de cel lijkt op Reina's verhaal :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind hem eigenlijk echt helemaal niet origineel..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik herken wat stukjes uit andere verhalen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hij is leuk ^^
    & hier is hier normaal dat je stukken uit andere verhalen haalt blijkbaar dusja sommigen hebben niet zo'n recht van spreken lijkt mij.
    & dan nog wat, je bent echt wel zo origineel genoeg om het desnoods aan te passen, wat andere dan weer niet doen (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Francesc schreef:
    Dat over verkrachting en daarna weer uit de cel lijkt op Reina's verhaal :')


    Indeed, dat stukje deed me denken aan mijn verhaal.
    Maar de rest niet, dus ik ga ervan uit dat hij er niet op gaat lijken (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.