• Het is al een jaar geleden dat ik nog eens mijn bewerkingsprogramma geopend heb en aangezien ik al een tijdje bezig met een verhaaln maar momenteel een beetje vast zit, dacht ik dat ik creativiteit kon bevorderen met creativiteit.
    Ik heb een soort van opening credits gemaakt voor mijn verhaal (zoals ze op tv doen hé.)
    Ik ben niet helemaal tevreden van de sfeer die het overbrengt, het mocht meer sci-fi zijn, en een beetje meer alien, maar ik heb me moeten redden met het beeldmateriaal dat ik had.
    Wat vinden jullie? Je mag heel eerlijk zijn. Ik kan tegen kritiek eigenlijk niet maar ik zal vandaag een uitzondering maken.





    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 20:16 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Hij staat niet goed tussen []

    - Je link doet het niet omdat je tussen de be en de /youtube een haakje mist ^^ Je had hem al (:
    En ik zal eens kijken.

    ARDEN CHO! En ik vind hem best gaaf, alleen je zou er inderdaad niet uithalen dat het iets met aliens is.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 20:14 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Lindir en Cherilyn

    Bedankt, ik had het niet gezien dat het niet klopte c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind wel dat het de Sci-Fi/Alien overbrengt door dat ruimteschip en dat eerste beeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lindir schreef:
    - Je link doet het niet omdat je tussen de be en de /youtube een haakje mist ^^ Je had hem al (:
    En ik zal eens kijken.

    ARDEN CHO! En ik vind hem best gaaf, alleen je zou er inderdaad niet uithalen dat het iets met aliens is.


    Nee, indd en dat vind ik spijtig. :/
    Nuja het is niet gemakkelijk om te vinden wat ik precies in mijn hoofd heb. ><


    If I were once a planet, you were the axis

    Een opening credit hoeft niet perce het verhaal te vertellen. Het is een voorstelling van de personages. Je hebt dit goed gedaan. Mijn complimenten.

    En moest je blijven twijfelen over je clip. Je kan er altijd leuke effecten insteken. Zoals ik dat gedaan heb met de opening clip van Avarosa. Dat zorgt ook voor wauw effecten.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Een opening credit hoeft niet perce het verhaal te vertellen. Het is een voorstelling van de personages. Je hebt dit goed gedaan. Mijn complimenten.

    En moest je blijven twijfelen over je clip. Je kan er altijd leuke effecten insteken. Zoals ik dat gedaan heb met de opening clip van Avarosa. Dat zorgt ook voor wauw effecten.


    Haha bedankt.
    Ik weet het, maar ik heb nog niet zoveel video's gemaakt met FCP en dat spel blijft maar updaten en veranderen en ik weet de helft van de keer niet hoe ik bepaalde dingen moet doen. Ik kan het later nog altijd eens opnieuw proberen.

    Ik vind jouw video's ook echt vet btw

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 20:38 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind dat het er goed uitziet (:


    16 - 09 - '17

    Gansey schreef:
    (...)

    Haha bedankt.
    Ik weet het, maar ik heb nog niet zoveel video's gemaakt met FCP en dat spel blijft maar updaten en veranderen en ik weet de helft van de keer niet hoe ik bepaalde dingen moet doen. Ik kan het later nog altijd eens opnieuw proberen.

    Ik vind jouw video's ook echt vet btw


    Ooh dank je. Altijd leuk om te horen!

    Hoe meer je oefent hoe beter je wordt. Ik heb mijn video programma ook maar geleerd via Youtube Turtoils (ofso iets) ;D


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    (...)

    Ooh dank je. Altijd leuk om te horen!

    Hoe meer je oefent hoe beter je wordt. Ik heb mijn video programma ook maar geleerd via Youtube Turtoils (ofso iets) ;D


    True; als ik je mijn eerste dingen zou tonen, lach je je ziek. :')
    Jup, ik heb ook al veel video's en tutorials bekeken en ik vind dat ik zelf al vooruitgang gemaakt heb met het programma. Effecten en dergelijke is de volgende stap. c:


    If I were once a planet, you were the axis

    Gansey schreef:
    (...)

    True; als ik je mijn eerste dingen zou tonen, lach je je ziek. :')
    Jup, ik heb ook al veel video's en tutorials bekeken en ik vind dat ik zelf al vooruitgang gemaakt heb met het programma. Effecten en dergelijke is de volgende stap. c:
    Gurl en de mijne dan. Heel mijn YT channel is een lachertje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Gurl en de mijne dan. Heel mijn YT channel is een lachertje.

    Hahahaha.
    Maar die Titanic trailer though ... vuistje


    If I were once a planet, you were the axis

    Gansey schreef:
    (...)

    True; als ik je mijn eerste dingen zou tonen, lach je je ziek. :')
    Jup, ik heb ook al veel video's en tutorials bekeken en ik vind dat ik zelf al vooruitgang gemaakt heb met het programma. Effecten en dergelijke is de volgende stap. c:


    Veel succes want je bereikt er achteraf zotte dingen mee hoor :D

    Ik spreek uit ervaring. :D


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Tylan schreef:
    Ik vind dat het er goed uitziet (:

    Thanks. <3


    If I were once a planet, you were the axis

    Gansey schreef:
    (...)
    Hahahaha.
    Maar die Titanic trailer though ... vuistje
    Vuistje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?