• Een heel kleine, stekelige dief. :'D

    Ik kwam rond middernacht thuis en opende nietsvermoedend de schuttingdeur, en opeens moest ik stoppen omdat het wiel van mijn fiets nog zo'n tien centimeter van een egel verwijderd was. Hij bleef eventjes heel stil zitten (lang genoeg zelfs dat ik de tijd had om foto's te maken). Toen draaide hij zich om en sprint-waggelde weg zo snel het ging, richting de bosjes. Ik voel me nogal schuldig dat ik hem heb gestoord bij zijn midnightsnack, maar anderzijds moest ik nou eenmaal daarlangs om het huis binnen te komen en was het volgens mij niet helemaal de bedoeling dat hij het keukenafval zou doorzoeken. We hebben zelfs een oud caviahok met kattenvoer achter in de tuin staan speciaal voor dit soort gasten, dus verhongeren hoefde hij sowieso niet.



    Wanneer zijn jullie voor het laatst over een dier gestruikeld? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, typisch.:'D Juist als jij naar binnen wilt, zitie daar. Maar goed dat je nog wakker genoeg was en hem had opgemerkt, anders was het voor zowel fiets als egel niet goed afgelopen denk ik.:')

    Ik ben wel eens bijna over een honds gestruikeld wat resulteerde in een hard trap tegen de hond en de rest van de dag beschuldigende blikken krijgen en sorry zegen tegen het kleine monster.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik dacht al even dat je een echte dief was tegen gekomen :'D wat een schatje. Zelf struikel ik regelmatig over mijn kat...


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    Ik dacht al even dat je een echte dief was tegen gekomen :'D wat een schatje.

    Anzu schreef:
    Ik dacht al even dat je een echte dief was tegen gekomen :'D wat een schatje. Zelf struikel ik regelmatig over mijn kat...


    ... En hond. (:


    The truth is out there.

    Gelukkig heb je er niet opgereden dan. (:
    Ik vind het ook altijd leuk om een egel te zien!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik dacht ook even dat je een echte dief bedoelde :') Al is deze natuurlijk veel schattiger.
    Hier struikel ik best vaak over de hond - die de nare gewoonte heeft om achter me te lopen en als ik me dan omdraai doodstil blijft staan zodat ik zowat m'n nek over hem breek.
    Oh en de kat, die staat dan ineens voor mijn voeten. Echt zomaar uit het niets lijkt het wel af en toe :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ahw, wat een schatje! (bloos) Maar goed dat je hem niet hebt aangereden (:
    Bij ons zit de achtertuin als het geregend heeft vaak vol met naaktslakken waarover ik 'struikel'/net niet struikel/per ongeluk op ga staan D:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wat een schatje!
    Ik heb geen huisdieren en ik kom er in mijn tuin ook niet zo vaak tegen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Wat een schatje!
    Ik heb geen huisdieren en ik kom er in mijn tuin ook niet zo vaak tegen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ohmy, wat een schatje!
    En laatst, snachts, wilde ik naar de wc. Struikel ik zowat over de hond die knockie voor de deur van de hal ligt. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha naahw, das een lieve dief! :3

    Ik struikel vaak genoeg over Sheila, en soms over Loesje. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben ooit over mijn hond gestruikeld...Het beestje is nu dood. Maar niet door mij, door de ouderdom.
    In ieder geval, ik wilde rennen om de telefoon nog op tijd op te kunnen nemen en dat domme beest sprong uit zijn mandje waardoor ik héél sierlijk tegen de grond ben gegaan. Gelukkig had de hond niets en kwam hij er met de schrik van af.
    Ik heb enkele weken met prachtige blauwe plekken op mijn knieën rondgelopen. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    aaah wat een lieverdje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als je hem zou hebben aangereden was eerder jouw band lek geweest :Y) maar egels zijn altijd zo cute!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Awh, zo lief!

    Ik struikel zowat elke dag minstens 1 keer over mijn hond :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.