• Ik loop al een tijde te azen(?) op de kwasten van Real Technique's, en dan vooral the expert face brush, the powder brush en the blush brush.
    Ik lees er zulke goede reviews over, maar als ik ze ik ze alle drie wil kopen kost het me 45 euro inclusief de verzendkosten. Dit vind ik zelf nog al prijzig, maar de kwaliteit is dan wel weer goed. Nu vroeg ik me af, hebben jullie dat over voor make-up kwasten?

    Ennn ik zoek al een tijdje een waaierkwast, ik weet niet hoe je hem anders noemt. Nu zag ik hem bij Hema op de lijst staan, alleen verkopen ze hem bij mij in de buurt niet meer, en op de site staat 'ie ook niet. Nu is mijn vraag: Weet iemand nog een fijne waaierkwast die niet al te prijzig is?

    Ohja, weet ook nog iemand fijne oogschaduwkwasten? Heb een basic van hema, maar zoek nog één die nog wat preciezer werkt.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 22:39 ]


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik gebruik geen poeder etc. dus ik weet niet wat redelijke prijzen zijn. Maar als ze goed zijn en je dagelijks make-up gebruikt zou ik wel goede kwatsen kopen.

    En voor die andere kwast, bij de kruidvat o.i.d gekeken?


    wat was dit ookalweer

    Ik koop gewoon mijn kwasten bij de Hema omdat ik het onzin vind om aan zulke dingen veel geld uit te geven.


    Your make-up is terrible

    Ik koop ze bij de Douglas. Prima kwasten voor een redelijke prijs.
    Ik snap wel dat je overweegt die van RealTechniques te kopen. Misschien beter om er 1 te proberen, dat kost je minder, en dan kun je uitproberen.
    Zoeva.de heeft trouwens ook mooie kwasten voor een relatief lage prijs!


    -

    Ik gebruik geen kwasten, maar op de kruidvat site zien ze er wel goed uit. Misschien dat proberen? [Dan heb ik het over al die professional kwasten]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2015 - 22:06 ]

    Ik gebruik ook kwasten van Real Techniques. Toevallig staan deze drie ook nog op mij wishlist. Ik heb ze in een winkeltje gekocht in Bolsward (waar ze ook andere goede merken verkopen) en ze zijn echt het geld waard. Ik heb ze nu al meer dan een jaar en er zijn nog steeds geen haren losgelaten o.i.d. Ik heb nog geen moment spijt gehad van deze aankoop. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Stylinsexual schreef:
    Ik gebruik geen poeder etc. dus ik weet niet wat redelijke prijzen zijn. Maar als ze goed zijn en je dagelijks make-up gebruikt zou ik wel goede kwatsen kopen.

    En voor die andere kwast, bij de kruidvat o.i.d gekeken?


    Wel gezien bij kruidvat, alleen geen idee van de kwaliteit. Iemand wel ervaring mee?


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Assassin schreef:
    Ik koop gewoon mijn kwasten bij de Hema (of Action) omdat ik het onzin vind om aan zulke dingen veel geld uit te geven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou echt nooit 45 euro uitgeven aan zoiets :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Ik koop gewoon mijn kwasten bij de Hema omdat ik het onzin vind om aan zulke dingen veel geld uit te geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Ik koop gewoon mijn kwasten bij de Hema omdat ik het onzin vind om aan zulke dingen veel geld uit te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anarian schreef:
    (...)


    Wel gezien bij kruidvat, alleen geen idee van de kwaliteit. Iemand wel ervaring mee?

    Ja, ik gebruik nu al wel twee jaar de kwasten van Kruidvat. Prima kwaliteit! Ik zou eerder voor zoiets gaan, de proffesional lijn dan, dan dat ik voor dure kwasten zou gaan. Het is ook nogal persoonlijk wat je goed vindt, de een wil een stevige kwast de ander een kwast die zo fluffy mogelijk is. Als je dan een miskoop zou doen bij Kruidvat is dat minder erg!


    'Nobody said it was easy

    misschien moet je even kijken op themakeupspot.nl daar verkopen ze ook Real Technique's maar ook andere hele goede merken er word gratis verzonden boven 45 euro en anders 3.95 maar ze hebben er onder andere ook zoeva en sigma dat zijn ook top merken als het gaat om kwasten.

    Ik zou nooit zoveel geld aan kwasten uitgeven. :W

    Je kan misschien beter eerst bijvoorbeeld de kwasten van de kruidvat testen en als dat niet bevalt, heb je in ieder geval niet teveel geld uitgegeven en kan je er achter komen wat voor kwasten je wel wilt.


    26 - 02 - '16

    Deze gebruik ik altijd, hele goede kwaliteit

    Ik gebruik de make-up kwasten van Zoeva en die zijn van super kwaliteit voor een redelijke prijs!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin