• Hey!

    Ik ben nu ruim een half jaar bezig met 3D origami en heb eindelijk besloten een pagina ervoor te maken. ;D
    3D origami is het vouwen van driehoekjes, en die zo in elkaar schuiven dat je er hele mooie dingen mee kan maken.
    Dit is de pagina.

    Als je wil, kijk even en like vooral als je het leuk vindt. <3



    Bij 100 likes doe ik een kleine giveaway maar alleen in Nederland. Ik zit nu op 96 likes, elke like helpt! <3

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 22:15 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Oh wat leuk! Ik heb een like gedaan! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thnx<3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Niceee, ik ga het nu liken


    Heb jij dat gemaakt????

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 11:54 ]

    DuskFurry schreef:
    Niceee, ik ga het nu liken


    Heb jij dat gemaakt????


    Dankje! <3 En ja. c:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Damn, dat ziet er lastig en tijdrovend uit.


    Your make-up is terrible

    Dat ziet er echt cool uit!


    26 - 02 - '16

    Teach me your ways, het ziet er zo leuk uit :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Daar zitten echt prachtige dingen tussen! Ik heb zo ooit eens een keer een zwaan gemaakt, maar die was lang niet zo mooi als al jouw dingen!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mijn like heb je. Prachtige werken, zeg. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Geliked. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thnx iedereen <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Haha awesome ;o. Ik hou het wel bij origami waarbij je maar 1 papiertje nodig heb :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij 100 likes doe ik een kleine giveaway maar alleen in Nederland. Ik zit nu op 96 likes, elke like helpt! <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Wauw. Ik vind het echt heel erg mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn beste friend doet dit ook. Erg leuk om te doen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."