• Aangezien wij veel ships shippen, deze shippende usernames.
    Gelukkig kunnen jullie ons nog uit elkaar houden, door onze profielfoto's. Oh wait, nevermind.
    Gelukkig kunnen jullie ons dus nog wel uit elkaar houden door onze profielen! Lol, joking. Succes ermee, zou ik zeggen. :')


    Beatus & Offside
    =
    Shipping & Shippings

    Too bad. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha verwarrend, maar wel leuk bedacht! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Shippings schreef:
    Too bad. :')

    Irritant, Qingsel. Hahahaha - nou ja ik wist al dat deze username eraan zat te komen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Lekker verwarrend :/
    Wel leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Ook nog dezelfde avatar? Ohjee, maar leuk!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 14:30 ]


    16 - 09 - '17

    Haha love it!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    O.O Verwarrend haha.

    Maar wel leuk :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja, vet irritant dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Okay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Irritant, Qingsel. Hahahaha - nou ja ik wist al dat deze username eraan zat te komen. :Y)


    Pas maar op dat je niet in de verkeerde gb 'Qingsel (K)' gaat droppen. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tylan schreef:
    Ook nog dezelfde avatar? Ohjee, maar leuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Verwarrend.


    i put the fun in funeral

    Tof, hehe. Hebben jullie geluk dat hier positieve reacties op komen, ik kan me van andere topics van deze soort wel wat anders herinneren, lol. ^^ Maar ik vind het tof! ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Tof, hehe. Hebben jullie geluk dat hier positieve reacties op komen, ik kan me van andere topics van deze soort wel wat anders herinneren, lol. ^^ Maar ik vind het tof! ^^


    Dat zal vast komen omdat ik geweldig ben. (cat) Haha :'D
    Maar leuk dat jullie het leuk/tof vinden. En ook verwarrend, al moet ik toegeven dat het voor mij ook verwarrend is. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Whahaha ik vind het vet gaaf xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."