• Voor degene die het nog niet wisten vandaag zat er een poster van th bij de 'joepie'
    op de poster heeft Bill blauwe smink op en die nieuwe piercing en al de rest van th ziet er normaal uit.


    en in Bravo kunnen jullie een artikel lezen waar er ontzettend veel fans geshokt zijn + een heel nacht hebben geweent omdat:
    Bill z'n tanden heeft laten rechtzetten


    voila,nu weten jullie ook al wat meer!^^


    I need you like a heart needs a beat

    Haah XD een hele nacht geweent de losers

    kheb daarom een traantje gelaten hoor om die tandjes.. << nee geinjte xP

    want : ik heb nog lekker 1 foto vn hem met scheve bek xP en die gak nu verkope op ebay
    ne geintje ;l ik dom sorry


    We can only learn to love by loving.

    ik heb ook wel een hele nacht gejankt [/joke]
    levensloze kinderen

    Okej.


    Life is hard and then we die

    Oh man, ik ging ook helemaal dood toen hij zijn tanden had laten doen. Ik heb ook de hele nacht gehuild! ;o
    Like, not.. ;l


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    nieuwe piercing? Mis ik iets? HAHA WAT EEN GRAP X'D Van die tanden. Ik bedoel geef toe.. hij had best een paardebekkie. maar wel een liefe hoor. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik heb ook wel een hele nacht gejankt [/joke]
    levensloze kinderen


    Echt he. Zie je het voor je?

    MAMAAAAAAAAAAA! BILL DE JONGEN DIE IK NIET KEN ALLEEN VAN CLIPS, FILMPJES OP YOUTUBE, FOTO'S EN MUZIEK HEEFT Z'N TANDEN RECHT LATEN ZETTEN!


    rules don't stop me

    En van concerten, sorry.


    rules don't stop me

    (...)

    Echt he. Zie je het voor je?

    MAMAAAAAAAAAAA! BILL DE JONGEN DIE IK NIET KEN ALLEEN VAN CLIPS, FILMPJES OP YOUTUBE, FOTO'S EN MUZIEK HEEFT Z'N TANDEN RECHT LATEN ZETTEN!


    xD xDxD ja ik vind dat wenen er echt over gaan


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is niets vergeleken bij mij. Iedereen op sgool moest mij trosten, omdat ik maar niet kon stoppen met huilen. en ik heb me moeten ziek melden, omdat ik helemaal niet kon werken.
    En nu lieg ik zo goed dat ik mezelf bijna geloof! :D
    Jongen,, iedereen gaat tog Wennen omdat bill zijn tanden regt heeft laten zetten >.<
    OMG als mensen hier al om gaan wenne. Wat gaat er dan wel niet gebeuren als th uit elkaar gaat !! O.O


    Dunno ><

    Weetje, ik vind het eigenlijk veel beter dat hij zijn tanden recht heeft laten zetten. Ik bedoel, het staat beter, en hij heeft er de money voor. SO WHY NOT XD?


    Life is hard and then we die

    Dat is niets vergeleken bij mij. Iedereen op sgool moest mij trosten, omdat ik maar niet kon stoppen met huilen. en ik heb me moeten ziek melden, omdat ik helemaal niet kon werken.
    En nu lieg ik zo goed dat ik mezelf bijna geloof! :D
    Jongen,, iedereen gaat tog Wennen omdat bill zijn tanden regt heeft laten zetten >.<
    OMG als mensen hier al om gaan wenne. Wat gaat er dan wel niet gebeuren als th uit elkaar gaat !! O.O


    dan vergaat de halve wereld voor somige meisjes xD


    I need you like a heart needs a beat

    nieuwe piercing? Mis ik iets? HAHA WAT EEN GRAP X'D Van die tanden. Ik bedoel geef toe.. hij had best een paardebekkie. maar wel een liefe hoor. x'D

    Weet je hoe sgattig dat PaardeBekkie Was!!
    Voral bij Reden, Lag ik aan zijn voeten!!
    Oke dat ging tevrel >.<
    Nee, grappje :P
    Maar ik vond het egt Sgaatig bij hem staan ^^


    Dunno ><

    (...)

    dan vergaat de halve wereld voor somige meisjes xD


    die plegen allemaal zelfmoord.


    een enorme zelfmoordplaag, dat voorspel ik je nu al.


    rules don't stop me

    (...)

    dan vergaat de halve wereld voor somige meisjes xD

    Whaa, dan ga ik zo hard laggen he, ik weet zekker dat het Zelfmord gemiddelden dan opeens heeel hoog word!!


    Dunno ><