• Voor degene die het nog niet wisten vandaag zat er een poster van th bij de 'joepie'
    op de poster heeft Bill blauwe smink op en die nieuwe piercing en al de rest van th ziet er normaal uit.


    en in Bravo kunnen jullie een artikel lezen waar er ontzettend veel fans geshokt zijn + een heel nacht hebben geweent omdat:
    Bill z'n tanden heeft laten rechtzetten


    voila,nu weten jullie ook al wat meer!^^


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Whaa, dan ga ik zo hard laggen he, ik weet zekker dat het Zelfmord gemiddelden dan opeens heeel hoog word!!


    als th uit elkaar gaat dan denk ik gewoon : "Ben blij dat ze zulke mooie muziek gemaakt hebben,dat ik naar hun concerten ben gegaan en dat ik th niet zal vergeten" =)


    En van dat zelfmoord gedoe wel ik denk da ook want somige 'fans' die hebben volgens mij echt geen leven..


    I need you like a heart needs a beat

    of hij nou een paardenbek heeft of een perfect smile; hij is en blijft een lekker ding. (a,
    xxx

    of hij nou een paardenbek heeft of een perfect smile; hij is en blijft een lekker ding. (a,
    xxx


    das waar!


    I need you like a heart needs a beat

    of hij nou een paardenbek heeft of een perfect smile; hij is en blijft een lekker ding. (a,
    xxx

    Daar wil ik wat bij toevoegen!!
    Het maakt niet uit hoe zijn tanden staan, Ego heeft hij tog wel. xD
    Sorry slaat nergens op,, maar het is wel zo :P


    Dunno ><

    Sorry, heb ik iets gemist ofzo? Althans, heb jij, Eva, iets gemist? We weten toch al dat Bill zijn tanden recht heeft laten zetten? Bovendien waren er al heeeel veel topics over. Het enige wat erbij hoort is die jankende wijven. Daar besteed ik dus geen aandacht aan. Serieus, ik doe het echt niet.

    Sorry als ik wat gemeen over kom ofzo, is in elk geval niet mijn bedoeling.


    -

    Waarom zou je erom huilen dat Bill z'ntanden heeft recht laten zetten?! xD
    Ich meine, er zijn ergere dingen! :P

    Maargoed, als die kindjes daar blij van zijn, dan laten we ze maar doen he?! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Je besteeds er tog lekker nu aandagt aan (puh)
    Niet liegen he,, mag niet van mijne Mama!
    (baby)


    Dunno ><

    Wtf, van de tanden. n.n' Goed, je mag janken als ze zelfmoord/dood zijn/hebben gepleegd maar dat Bíll zijn tanden recht heeft laten zetten,en dát je dán gaat janken n.n' GESCHIFT zijn die mensen x'D

    Sorry, heb ik iets gemist ofzo? Althans, heb jij, Eva, iets gemist? We weten toch al dat Bill zijn tanden recht heeft laten zetten? Bovendien waren er al heeeel veel topics over. Het enige wat erbij hoort is die jankende wijven. Daar besteed ik dus geen aandacht aan. Serieus, ik doe het echt niet.

    Sorry als ik wat gemeen over kom ofzo, is in elk geval niet mijn bedoeling.


    ja dat weet ik
    en dat over die poster dan,daar is nog geen topic over
    btw: er zijn zoveel dezelfde topics over een en het zelfde ondw.
    Als je er geen aandacht aan besteed,waarom zet je dan een reactie?


    I need you like a heart needs a beat

    Je besteeds er tog lekker nu aandagt aan (puh)
    Niet liegen he,, mag niet van mijne Mama!
    (baby)


    :') Ik bedoel aan die jankende wijven ;)


    -

    (...)

    :') Ik bedoel aan die jankende wijven ;)

    Ik vind het wel sexxi.
    Wnat ik ga later ook HEEL beroemt worden, en als ik me tanden dan SGREEF ga zetten, ja want ze zijn nu al heel mooi regt. en dan gaat iedereen ook om mij janken Wedden :D


    Dunno ><

    (...)

    ja dat weet ik
    en dat over die poster dan,daar is nog geen topic over
    btw: er zijn zoveel dezelfde topics over een en het zelfde ondw.
    Als je er geen aandacht aan besteed,waarom zet je dan een reactie?


    Aan die meiden die janken om het feit Bill zijn tanden heeft laten rechtzetten.
    Ik moet wat vertellen.

    Ik was er ook kapot van.
    -nietdus-


    -

    (...)
    Ik vind het wel sexxi.
    Wnat ik ga later ook HEEL beroemt worden, en als ik me tanden dan SGREEF ga zetten, ja want ze zijn nu al heel mooi regt. en dan gaat iedereen ook om mij janken Wedden :D



    Ja ik ook. Ik ga je smeeeeeeeken ;d


    -

    De hele dag janken... Beetje over dreven, Bravo?xD


    I want my bloody cheese now!^^

    De hele dag janken... Beetje over dreven, Bravo?xD

    Het is de helle Nacht, ;)
    en ja Bravo, stAat er bij ;)


    Dunno ><