• Ik wijngaard een nieuwe usernaam
    Maar hoe moet die dan heten?
    Zet het in de reactie!
    Binnenkort zal er op de een of andere manier ook een poll komen met de namen die ik het mooiste vond


    You are my piece of paradise.

    Zeven pagina's later lijkt 'wijngaard' geen echt woord meer. :') Echt jammer dat het al te laat is om nog topics op te geven voor die Quizletverkiezingen, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Artanis schreef:
    (...)

    Oké SoSy, ik hoop dat we binnenkort echt close worden.

    [SoSyWijngaard? Nee?]

    SoSygaard zou zelfs niet goed sijn ;(


    You are my piece of paradise.

    Bamboe schreef:
    (...)

    Van haar username Faelain. Ik vond Faelain te lang en kortte het af naar Fae.
    Sindsdien is ze het nooit meer kwijt geraakt.


    Eigenlijk komt het van Faenonighean. Daarna heb ik mijn usernaam naar Faelain veranderd zodat het minder vreemd was dat ik constant Fae werd genoemd :'D

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:49 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    SoSySaus

    Moesten we oneindig lange usernames kunnen nemen, had ik "Dubbeldikkkedwarsgestreeptesuperstrakkestuit" gedaan, maar dat gaat jammer genoeg niet, meh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Artanis schreef:
    (...)

    Eigenlijk komt het van Faenonighean. Daarna heb ik mijn usernaam naar Faelain verandert zodat het minder vreemd was dat ik constant Fae werd genoemd :'D


    Oh ja. Dat klopt ja.
    Nouja. Dan snap je wel dat ik het wilde afkorten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    unicornXDlover schreef:
    (...)
    SoSygaard zou zelfs niet goed sijn ;(


    Wat jammer nou, SoSy. En SoWijngaard dan? ):


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wiarda schreef:
    Zeven pagina's later lijkt 'wijngaard' geen echt woord meer. :') Echt jammer dat het al te laat is om nog topics op te geven voor die Quizletverkiezingen, haha.

    Hoe bedoel je?
    En ja wijngaard, als ik aan dat woord denk zal ik lachen zolang ik leef!


    You are my piece of paradise.

    Artanis schreef:
    (...)

    Eigenlijk komt het van Faenonighean. Daarna heb ik mijn usernaam naar Faelain verandert zodat het minder vreemd was dat ik constant Fae werd genoemd :'D


    Is dat een personage van jou of wie is dat dan? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Zeven pagina's later lijkt 'wijngaard' geen echt woord meer. :') Echt jammer dat het al te laat is om nog topics op te geven voor die Quizletverkiezingen, haha.


    :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Artanis schreef:
    (...)

    Wat jammer nou, SoSy. En SoWijngaard dan? ):

    Nee maar SoSySaus is wel leuk


    You are my piece of paradise.

    Nenya schreef:
    (...)

    Is dat een personage van jou of wie is dat dan? ^^


    Onder andere, maar ik had het als usernaam gebruikt bij een spelletje denk ik.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Nenya schreef:
    (...)

    Is dat een personage van jou of wie is dat dan? ^^


    Mengmeng.

    Aya Faenonighean. Is indd een personage van haar.
    En ze had het op een spel eens als username.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Artanis schreef:
    (...)

    Onder andere, maar ik had het als usernaam gebruikt bij een spelletje denk ik.


    Ik ben ook uit de alliantie gegooid. Eigenlijk vind ik dat we een tweemans alliantie moeten stichten.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Laten we weer focussen op een nieuwe usernaam nu gaan we naar het onderwerp zwart en wit, de dikke en de dunne en zulke duo's


    You are my piece of paradise.

    Wiarda schreef:
    Zeven pagina's later lijkt 'wijngaard' geen echt woord meer. :') Echt jammer dat het al te laat is om nog topics op te geven voor die Quizletverkiezingen, haha.


    We zullen dit topic moeten onthouden voor de verkiezingen van 2015 :x


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."