• Ik wil graag een blog maken. De vraag is welke site is daar voor het meest geschikt en is er ook een app voor?

    Wordpress vind ik wel fijn om mee te werken, ik heb alleen geen idee of daar een app voor is.


    16 - 09 - '17

    Ik gebruik zelf Wordpress, die vind ik toch wel het fijnste. Volgens mij is er ook een app voor.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ben je een eigen blog begonnen nu? Ik werk zelf ook met wordpress, werkt prima en vind ik persoonlijk een stuk fijner dan blogspot.

    Wordpress en daar is ook een appvoor. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je kan tumblr gebruiken, maar ik raad het niet aan. Er is wel een app voor tho. Wordpress is heel fijn (:


    26 - 02 - '16

    SweetDevill schreef:
    Ben je een eigen blog begonnen nu? Ik werk zelf ook met wordpress, werkt prima en vind ik persoonlijk een stuk fijner dan blogspot.

    Ja ik ben een eigen blog begonnen. www.timetochangeforgood.wordpress.com heet hij.

    Ik gebruik blogspot en daar heb je een app voor.

    Volgens mij heeft wordpress ook een app!


    we danced all night to the best song ever.

    Ik ben ook wel benieuwd hoe Wordpress en Blogspot bevallen. Wil ook graag een eigen blog/website maken en zit o.a. aan die twee te denken. Aan de andere kant zat ik er ook aan te denken om via strato een website te maken (zie hier). Niet gratis helaas, maar dan heb je wel echt een eigen domein (en heb je niet .wordpress of .blogspot erbij staan, want dat wil ik liever niet). Is trouwens volgens mij geen app voor..