• haaaaaj.. Nou kijk, ik mag zelf weten of ik een beugel mag ja of nee.
    Aan de ene kant wil ik wel (jaaaaa, ik ben dom. (krul) Want ik heb een spitse gebit. Maar meeste mensen vragen ook weer aan mij, heb je een beugel gehad jij hebt mooie tanden. Maar nee, ik heb geen beugel gehad. Dus als ik een beugel neem kunnen ze mijn gebit dus ronder maken, en daardoor krijg ik een mooie lach? Maar ik vind mijn lach dus wel heel normaal, het is niet lelijk ofzo. En ik heb onder een spleetje niet zo groot ofzo. maar ik had dus een paar jaar geleden ook spleetje boven gahd maar die dicht gegroeid Maarja.. Zou ik doen ja of nee?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:07 ]


    The way we live, is the way we die

    Als je perfecte tanden wilt, ja. Maar als je twijfelt (nog) niet doen (:

    dubbel, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:08 ]

    ik zou het niet doen, als het niet nodig is zou ik het echt niet doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou als je tandjes behoorlijk oké staan, en als mensen al willen weten of je een beugel droeg, dan zie ik niet echt een reden zien om een beugeltje te nemen. Als ze nu schotse scheef stonden ...

    Ik vind het niet erg klinken, maar als je ze nog mooier kunt maken is het natuurlijk wel leuk ^^

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 23:12 ]


    You can run but not hide

    beslissing ligt bij jezelf. Als je het niet zeker weet zou ik het niet doen, en misschien verpruts je je gebit ook wel door de beugel. Dus denk er goed over na!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Memoire schreef:
    beslissing ligt bij jezelf. Als je het niet zeker weet zou ik het niet doen, en misschien verpruts je je gebit ook wel door de beugel. Dus denk er goed over na!


    jaa idd. Maar heel stiekempjes vind ik het ook jammer als ik een beugel heb gehad en mensen vragen of ik een beugel heb gehad dat ik dan ja zeg. Wuahah/


    The way we live, is the way we die

    Ik zou het niet doen. Als je er nu al tevreden mee bent, waarom zou je het dan doen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik mocht ook zelf weten of ik het deed of niet, en ik heb er voor gekozen om het wel te doen, omdat er twee tanden scheef stonden. maar als dat niethet geval is bij jou, zou ik het niet doen, want het is echt irritant, geloof me.


    -

    mlissaZOEM schreef:
    ik mocht ook zelf weten of ik het deed of niet, en ik heb er voor gekozen om het wel te doen, omdat er twee tanden scheef stonden. maar als dat niethet geval is bij jou, zou ik het niet doen, want het is echt irritant, geloof me.


    nee, bij mij staat niks scheef ofzo, alleen ik heb een spleetje (krul). Maar die zie je niet omdat het het onder is.


    The way we live, is the way we die

    Als er nauwelijks aan mankeert hoef je toch niet zo lang een beugel. En ik zou het wel doen als ik jou was


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    Als er nauwelijks aan mankeert hoef je toch niet zo lang een beugel. En ik zou het wel doen als ik jou was


    ik heb ook gevraagt hoelang, ze zeiden een jaartje.


    The way we live, is the way we die

    Princessje schreef:
    (...)

    nee, bij mij staat niks scheef ofzo, alleen ik heb een spleetje (krul). Maar die zie je niet omdat het het onder is.

    nou, dan zou ik het niet doen, want als ik het zo hoor, valt het niet echt op : D en geloof me, tis echt heel erg irritant,ik heb er ook spijt van nu ; $ ookal denk ik dat ik later wel blij zal zijn,omdat alles mooi recht staat haha xd.


    -

    Als het niet nodig is dan zou ik het niet doen.
    Het doet namelijk heeeel veeeel pijn.
    Ik heb slotjes en als het aangedraaid is kan ik 2 dagen alleen maar vla eten.
    Dus nee doe maar niet.

    Je moet niet "nee" zeggen omdat je denkt dat beugels lelijk zijn of zo, want later ben je alleen maar mooier. Maar zoals jij zegt: Je hebt al heel erg mooie tanden. Dan vind ik het nogal nutteloos om nog een beugel te dragen, want je moet ook nog een persoonlijkheid hebben. Zelf heb ik ook een beugel gehad terwijl ik daar sowieso al een beetje tegen ben aangezien je zo bent geboren en dat dan ook bij je persoonlijkheid hoort. Maar bij mij stonden mijn tanden echt overdreven scheef. (krul) Maar ik denk bij jou niet, dus zou ik het niet doen als ik jou was ;D

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 11:09 ]


    I'm fat, but you're ugly And I can diet