• T h e      1 0 0      •      S p e e l t o p i c


    Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?

    R o l l e n
    Gevangenen (The 100):
    - Clarke Aya Belacqua » 21 jr. « Reincarnate
    - Elaine Cármen Delhez » 19 jr. «Loctavia
    -
    -

    - Humphry "Fox" Fulton » 17 jr. « Merthur
    - Alexei "Lex" Yow » 17 jr. « geleninja
    -
    -

    Grounders:
    - Talia » 18 jr. « geleninja
    -
    -
    -

    - Alaric » 29 jr. « Ambrose
    - Dragan » 25 jr. « Merthur
    -
    -

    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 2 rollen p.p.
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik vraag me af waar we beginnen. Zijn ze net aangekomen of zijn ze er al een tijdje?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    [Ik vraag me af waar we beginnen. Zijn ze net aangekomen of zijn ze er al een tijdje?]


    [Het lijkt me leuker als ze pas net aangekomen zijn, want dan begint er meer]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    mt (had iemand me niet kunnen vertellen dat er een speeltopic was?)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    (Dat staat gewoon in het rollentopic geloof ik. Niet iedereen gaat mensen gb's sturen als er een speeltopic is)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Humphry "Fox" Fulton



    Bewusteloos. Ik was bewusteloos geweest. Deze landing (was het een landing?) was ruig geweest. Ik opende mijn ogen en keek rond. Ik kon een schreeuw onderdrukken toen ik naast mij, bijna op mijn schoot, iemand zag liggen. Zijn hoofd stond niet natuurlijk en zijn arm was opengescheurd. Haastig, met trillende handen, haalde ik de riem los waarin ik vast zat. Ik schoot overeind, struikelde over de jongen zijn benen en kwam met een klap op de grond terecht. Ik keek paniekerig rond en krabbelde overeind. Ik voelde me misselijk, beroerd. Ik rende naar een leeg stuk van de ijzeren behuizing waar we in zaten. Ik zag meerdere jongeren, maar ik kon het niet opbrengen tegen ze te gaan praten zonder over mijn nek te gaan. Ik boog voorover in de hoek en liet het lopen. Kokhalzend kwam het braaksel naar buiten en ik rilde van top tot teen van de vieze zure smaak die mijn mond vulde. Ik veegde mijn mond af en voelde mijn keel even samenknijpen. Ik strompelde duizelig weg van de plek en keek rond. Mijn blik viel op een meisje. Ik had met haar de cel gedeeld. Het was Elaine. Ik snelde, proberend niet onderuit te gaan over bewusteloze jongeren, naar haar toe. Toch struikelde ik over een arm en kwam voor de tweede keer hard op de grond terecht. Ik voelde mijn enkel pijnlijk knakken en klemde mijn kaken op elkaar. Ik kroop naar Elaine toe en schudde haar.
    "Elaine!" siste ik toen en schudde. "Elaine, ik ben het, Humphry." Ik zakte naast haar neer en keek vooruit. Waar waren we, het was ons niet verteld waar we heen zouden gaan, maar op het moment dat we afgevuurd werden in deze shuttle kon ik niets anders bedenken dan de Aarde, maar zou het ook zo zijn? Ik voelde de rillingen opnieuw over mijn lichaam trekken bij de gedachte dat wij, de gevangenen van de Ark, op de radioactieve Aarde neer geland waren. Wie weet zouden we wel dood gaan.

    [Nou hopelijk komt er een beetje leven in, want ik hoop niet dat ik dit voor Jan piep geschreven heb (: ]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Joehoe hallo. Kom op zeg, is dit nu al dood? Waaauuw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik wil best reageren, maar aangezien er vanaf het begin al niet enthousiast mee wordt gedaan, heb ik er niet echt vertrouwen in + ik kan niet direct een post schrijven. :d]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Loctavia schreef:
    [Ik wil best reageren, maar aangezien er vanaf het begin al niet enthousiast mee wordt gedaan, heb ik er niet echt vertrouwen in + ik kan niet direct een post schrijven. :d]

    (Zullen we er anders een orpg van maken? Dat je je post in mijn pb stuurt?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C l a r k e      A y a      B e l a c q u a


    Langzaam opende ik mijn ogen en merkte dat mijn oren suisden. Ik keek om me heen en zag nog heleboel mensen bewusteloos naast me zitten in hun stoel. Snel klikte ik mezelf uit de beveiliging en zette mijn voeten neer op de ijzeren vloer van de cabine. Ik kneep mijn ogen samen toen er fel licht door de deur piepte, maar haalde diep adem toen ik de frisse lucht door mijn longen voelde vloeien. Blijkbaar waren we flink neergestort, aangezien er veel mensen nog bewusteloos lagen. Ik liep uiteindelijk maar naar de ijzeren deur en duwde deze met al mijn kracht open. Ik hoorde geluid van de andere cabine van het schip en hoorde iemand "Elaine" schreeuwen. Ik haastte me naar de andere cabine en keek de jongen aan die bij het meisje gehurkt zat. Het waren inderdaad Fox en Elaine. Ik haalde diep adem en stapte op hun af. "Gaat het wel?", Vroeg ik en keek Fox vragend aan. Het voelde apart om mensen te helpen, aangezien ik het normaal mijn vader zag doen, maar het voelde aan de andere kant eigenlijk ook wel weer goed om mensen te helpen. Plots werd ik uit mijn gedachten geschud door een scherpe pijn in mijn hoofd en raakte even mijn voorhoofd aan. Er zat een kleine wond op en het bloedde. Ik keek naar mijn vingers en mijn dieprode bloed op mijn vingers. Langzaam viel er een druppel van mijn vinger op de grond. Ik hurkte bij de bewusteloze Elaine en checkte even haar pols. Die was nog overduidelijk aanwezig, dus legde ik haar langzaam op haar zij. "Het komt wel goed.", Zei ik met een kleine glimlach, ook al was dit niet echt het moment om te glimlachen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †