• Zoals de titel dus zegt zoek ik nog iets om met carnaval aan te doen. Nu is het probleem dat hier in de speelgoedwinkels alles enorm duur is (vind ik) dus ik vroeg me af of iemand een goede website weet waar je onesies of carnavalskleding tegen een lage prijs kan bestellen.
    Alvast bedankt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik weet dat ze bij de Primark onesies verkopen voor een lage prijs, maar ik geloof dat het daar niet erg divers is. Dan eindig je waarschijnlijk met een tijger- of giraffenpak.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik weet dat ze bij de Primark onesies verkopen voor een lage prijs, maar ik geloof dat het daar niet erg divers is. Dan eindig je waarschijnlijk met een tijger- of giraffenpak.


    Ja en het probleem is dat er niet echt een primark is hier in de buurt, maar toch bedankt (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik wilde de Primark ook al aanraden. :')
    Misschien bij Asos?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zit er een Big Bazar in je buurt?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zit er een Big Bazar in je buurt?


    Ja dat denk ik wel, ik zal daar eens proberen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    eBay heeft ook heel veel keuze. Een Primark is wel makkelijker natuurlijk, balen dat je in België woont op dat punt. Nederland wordt nu namelijk overspoelt met Primarks. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."