• Hallo iedereen.

    Ik ben benieuwd naar jullie aquariums. Ik heb zelf geen aquarium, want ht zou een beetje dom zijn om een bak water in het midden van de zee te hebben staan, maar voor landdieren is het wel handig.

    Deel hier maar foto's van jullie visbakken.


    What would Emma do?

    Ik heb er geen :[


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb een aquarium! Met een boot die bubbels maakt voor mijn goudvissen XD Zodra ik thuis ben zal ik een foto maken^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het mijne is vrij vierkant. Er drijft ergens een badeend. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een rechthoekig.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn vissen zijn dood. (no_chears)
    Al had ik een rechthoekig aquarium.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De mijne heeft een rechthoekvorm. Ongeveer 25 en 40 cm en dan een hoogte van ong 30 cm. en het is vuil, super vuil. Mijn arme visjes. (fish)


    -

    Ik heb geen visbak, maar ik ga wel een vis bakken. (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit is die van mij (alleen hier is ie wel wat kleiner)


    Haha, nee grapje, ik eet vissen! (zie mijn op m'n profielfoto die absoluut geen random kat is)

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 16:22 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Zoals beloofd hier een afbeelding van mijn mega sexy aquarium :') Het is wel een heel onduidelijke foto tho XD Ik had een duidelijkere foto kunnen nemen of bijvoorbeeld het licht kunnen aandoen in mijn kamer, maar daar was ik te lui voor. Er kan bijna 60 liter in de aquarium, voor de mensen die het moeilijk vinden om in te schatten hoe groot hij is (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Zoals beloofd hier een afbeelding van mijn mega sexy aquarium :') Het is wel een heel onduidelijke foto tho XD Ik had een duidelijkere foto kunnen nemen of bijvoorbeeld het licht kunnen aandoen in mijn kamer, maar daar was ik te lui voor. Er kan bijna 60 liter in de aquarium, voor de mensen die het moeilijk vinden om in te schatten hoe groot hij is (;



    OH MIJNGOD OK WIL ZO'N ACQUARIUM OHMYGOD al zou ik er geen vissen in houden (cat). Of juist wel, en ze Jack en Rose noemen (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Romi schreef:
    Zoals beloofd hier een afbeelding van mijn mega sexy aquarium :') Het is wel een heel onduidelijke foto tho XD Ik had een duidelijkere foto kunnen nemen of bijvoorbeeld het licht kunnen aandoen in mijn kamer, maar daar was ik te lui voor. Er kan bijna 60 liter in de aquarium, voor de mensen die het moeilijk vinden om in te schatten hoe groot hij is (;



    Is dat de mini versie van de titanic in je aquarium?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Is dat de mini versie van de titanic in je aquarium?

    Jep, er staat zelfs Titanic op, maar dat kun je niet zien op de foto :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Zoals beloofd hier een afbeelding van mijn mega sexy aquarium :') Het is wel een heel onduidelijke foto tho XD Ik had een duidelijkere foto kunnen nemen of bijvoorbeeld het licht kunnen aandoen in mijn kamer, maar daar was ik te lui voor. Er kan bijna 60 liter in de aquarium, voor de mensen die het moeilijk vinden om in te schatten hoe groot hij is (;


    Ik heb zelf geen vissen, maar jouw aquarium is echt wel heel mooi. Met 60 liter kan ik het nog niet inschatten, maar ik neem aan dat het wel een redelijk groot aquarium is (:


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Ik heb zelf geen vissen, maar jouw aquarium is echt wel heel mooi. Met 60 liter kan ik het nog niet inschatten, maar ik neem aan dat het wel een redelijk groot aquarium is (:

    Eigenlijk is ie best klein :') Of ja, middelmatig. Wrs denk ik alleen dat hij klein is omdat mijn opa een reusachtige aquarium heeft en dat de enige aquarium is waarmee ik de mijne kan vergelijken. Ik zou graag de afmetingen geven, maar die herinner ik me niet meer. Volgens mij was het iets van een 50, 30 en 20 cm, maar ik heb geen idee of het klopt of niet (en ben te lui om de doos te zoeken XD)
    Edit: volgens mij kloppen die afmetingen zo hard niet XD

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 20:18 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.