• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, het Toverschool toernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien hun briefje met hun naam erin, en de vuurbeker kiest dan de namen. En natuurlijk de nieuwe Zwerkbal audities, niet iedereen kan natuurlijk meedoen. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen, die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als de beker een naam heeft gekozen, moet je wel meedoen. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het ei stelen van een draak, en iemand redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    ||Graag Invullen||


    Invullijstje voor de studenten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken):
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    ||Rollen: ||


    Reserveringen:
    ]Meisje CaptianHook
    Meisje Mrs_Hemmings[/pink]
    Fleur Delacour Sobremesa
    Jongen Sobremesa
    Meisje Mangata




    Bestaande personages:
    -



    Leerlingen:

    Gryffindor:



    Hufflepuf:



    Ravenclaw:


    Slytherin:



    Beauxbattons:
    X Fleur Delacour xSobremesa


    Klammfels:
    -



    Leraren:

    Zwerkbal:
    Gedaanteverwisseling:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de zwarte kunsten:
    Kruidenkunde:
    Bezweringen:
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken:
    Astronomie:




    ||Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Gereserveerd voor Mangata
    Jongen:


    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:


    Slytherin:
    Meisje:
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor:
    Chaser: Gereserveerd voor Mangata
    Chaser: Gereserveerd voor Sobremesa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Gereserveerd voor Mrs_Hemmings
    Aanvoerder: Gereserveerd voor Mrs_Hemmings


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:



    Afdelingshoofden:
    Gryffindor:
    Hufflepuf:
    Ravenclaw:
    Slytherin:


    Schoolhoofd:
    -


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:



    Regels:

    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft wel eens geen inspiratie, meld dat wel even.
    Je mag zoveel personages als je wilt maar niet 100 ofzo.
    In het speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie, IC wel, OOC niet!
    Niet elkaar personages besturen (tenzij je toestemming hebt)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen van dingen gebruiken, anders komt er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    Je mag zowel bestaande als zelfbedachte personages.
    Er mogen meerdere leerlingen zijn van Klammfels en Beauxbattons.
    De belangrijkste regel: Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:18 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MT

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 21:26 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een Gryffindor meisje reserveren die Prefect is en de functie van Chaser heeft in het Quidditch team?


    -

    Mmm mag ik Fleur Delacour en een jongen uit Gryffindor die ook Chaser is?


    “A queen will always turn pain into power.”

    x

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:01 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alles is bijgewerkt (: Ik heb Brooke trouwens geclaimd :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mrs_Hemmings schreef:
    Alles is bijgewerkt (: Ik heb Brooke trouwens geclaimd :Y)


    Je bent mij vergeten :')


    -

    Mangata schreef:
    (...)

    Je bent mij vergeten :')


    Oh my gosh, wat heb ik vandaag :') Het spijt me, ik zal je er meteen bij zetten (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lucia ''Lucy'' Vanessa Graywell
    ''We accept the love we think we deserve.''




    x Leeftijd x Ze is zestien jaar oud en verjaart op zestien juni.

    x Jaar x Het zesde leerjaar.

    x Afdeling x Gryffindor. Al de hoed ook twijfelde met Ravenclaw.

    x Bloedstatus x Haar familie is een eeuwenoude rijke, pureblood familie.

    x Beste en slechtste vakken x Ze is erg goed in Defence Against The Dark Arts, Charms en Potions. Slechte vakken zijn Herbology, History of Magic en Muggle Studies.

    x Uiterlijk x [FC: Holland Roden] Lucy heeft lange, aarbei-blonde lokken. Al velen ze rood noemen. Hoe het ook went of keert; deze heeft ze van nature. Deze lokken zijn soms krullerig, gezien ze haar haren ook eens stijlt, en zitten meestal los. Soms heeft ze het in een staart Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Lucy is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Toch heeft ze af en toe de hakken aan. Dit is wel iets wat ze hatelijk vindt, maar ze wilt ook eens een keertje wat langer zijn. En niet zo'n klein meisje lijken. Dus als ze hakken draagt; zijn ze ook nog wel groot. Haar ogen hebben een bruine kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner en donkergrijze of zwarte oogschaduw, hierdoor lijken haar ogen wat donkerder. En vallen ze meer op. Lucy haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rode tint erbij. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt niet zo snel bruin.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Lucy is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Elizabeth overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Lucy haar lontje is kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Lucy niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Lucy is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Lucy is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen Ravenclawer is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.

    x Huisdier x Ze heeft een zwarte kat genaamd Fish, gezien het beestje enkel vis wilt eten.

    x Extra x x

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 13:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Moon, geef me ook maar een jongen in Slytherin.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mogen er ook zelfbedachte personages bij beauxbatons?


    Smile, someone could be falling in love with it.