• After dark.


    Iedereen in de stad weet het. Als het donker word ga je naar huis, doe je alle deuren en ramen op slot en doe je alsof je de geluiden die van buiten af komen niet gehoord hebt, want als het donker is begint het nachtleven. Mensen worden wakker die drugs dealen, moorden plegen en mensen overvallen.
    Een groep vrienden zijn laat nog op straat en zullen niet op tijd thuis kunnen komen voor het donker. Het begint al donker te worden en ze moeten zich die nacht zien te redden.

    Rollen: (jongens en meisjes gelijk houden aub)
    Tieners:
    - Aspen Lydia Nordwall MeganKM (1)
    - Gereserveerd Zamperini
    Nachtleven:
    - Gereserveerd Cissy
    - Gereserveerd everydee
    - Gereserveerd Zamperini

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep: (nachtleven, dagpersoon)
    Uiterlijk: (foto, aub)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    # reservaties blijven 5 dagen staan
    # niet meer dan 2 personages (voor nu)
    # geen gepest of gescheld naar elkaar (mag wel als personage)
    # alleen ik maak topics aan (Ik = geleninja)
    # laat alsjeblieft even weten als je vind dat je personage klaar is, zodat ik hem/haar kan controleren (geen perfecte personages)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 18:59 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Tiener meisje aub?

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:51 ]

    Mag ik een meisje van het nachtleven?

    Ik neem aan dat dat de dealers en moordenaars enzo zijn?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Mag ik een meisje van het nachtleven?

    Ik neem aan dat dat de dealers en moordenaars enzo zijn?


    A horse of course

    Cissy schreef:
    Mag ik een meisje van het nachtleven?

    Ik neem aan dat dat de dealers en moordenaars enzo zijn?


    Dealers, criminelen, alles wat je in onze onderwereld en het nachtleven kan vinden.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Jullie staan er alle drie bij!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een tiener (meisje) en een jongen uit het nachtleven.


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    Mag ik een tiener (meisje) en een jongen uit het nachtleven.


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.




    Naam
    ze noemt zichzelf Yolanthe omdat dat sterk betekent en dat is ze al die jaren geweest
    Leeftijd
    19, en verjaart op geen idee
    Groep
    Nachtleven, ze gijzelt mensen en dealt drugs.
    Uiterlijk
    Komt
    Karakter
    Yolanthe is echt geen zielig, lief, behulpzaam meisje hoor nee ze is iemand die doorzet, nergens bang voor is dat moet ook wel als dealer en ontvoerder, want soms komen de engste mensen bij haar voor drugs en mensen gijzelen gaat ook niet zonder geweld en Yolanthe is niet zoals de gewone ontvoerders met alleen een nep pistool, nee ze bezit over een vuurwapen, een honkbal knuppel en nog veel meer dingen. Als Yolanthe gewone tieners ziet in de nacht vraagt ze of het goed gaat met ze en of ze met haar mee naar haar huis willen. Dit zegt ze met een lieve stem maar als ze bij haar loods aankomen slaat haar stem in 1x over, dit doet ze ook vaak bij de politie als er politie aankomt en haar beschuldigen van iets, kan ze heel zielig gaan doen en gaan huilen terwijl ze dit nooit zal doen als ze valt ofzo.
    Geschiedenis
    Yolanthe is als baby van 3 dagen gedumpt in een steegje, omdat haar vader geen meisjes wou toen haar moeder een uur later ging kijken was Yolanthe weg ze was meegenomen door een paar dealers die haar gingen verzorgen. Ze kon bij de dealers geen melk krijgen dus deden de dealers het met wat ze hadden op jonge leeftijd begon Yolanthe eigelijk al met roken ze was 11 jaar toen ze voor het eerst gerookt had en dat doet ze nu nog steeds, later werd Yolanthe ook verslaafd aan drugs en toen werd haar leven echt een zooitje ze begon met stelen en daarna ging ze mensen gijzelen vooral zwangere vrouwen, omdat ze wist wat er met haar gebeurt was wou ze wraak nemen op alle moeders. Toen haar soort van pleeg vader dood ging werd zij gevraagd om door te gaan met het dealen Yolanthe kon geen nee zeggen tegen mensen die haar hebben opgevangen als baby, dus daarom heeft ze het gewoon gedaan.
    Extra
    Komt


    A horse of course

    Naam: Aspen Lydia Nordwall
    Leeftijd: Aspen is 17 jaar oud geworden op 7 januari.
    Groep: (nachtleven, dagpersoon) dagpersoon
    Uiterlijk: (foto, aub)



    Aspen had lange bruine lokken maar heeft ze een tijdje geleden afgeknipt. Nu is zijn haar haren schouderlengte die ze meestal los laat gangen over haar schouders. Ingrid's ogen hebben bijna dezelfde kleur als haar haren, alleen zijn ze een beetje donkerder en daar is ze wel blij om. Ingrid is eerder girly type. Dat zie je ook aan haar kledingsmaak. Haar lengte is zoals een gewone volwassen vrouw ze is niet heel groot maar ook zeker niet klein.
    Karakter: Aspen is een heel positief persoon. Ze zal niet snel opgeven. Ze heeft alleen op als ze echt niets meer kan doen. Ze ziet er altijd vrolijk uit en zo voelt ze zich ook meestal. Haar familie is heel belangrijk voor haar net als haar vrienden. Ze zal alles voor hen doen ook al weet ze dat sommigen dat niet zouden doen voor haar. Maar ze laat niet snel mensen toe in haar leven. Ze zal je al goed moeten kennen voor ze iets heel persoonlijks zal vertellen. Dat betekend niet dat ze niet zal praten met je. Ingrid is niet verlegen. En zal gewoon een gesprek met je aangaan alleen zal dat een gewoon gesprek zijn. Vanaf je begint over haar gevoelens en gedachten klapt ze toe. Ze luistert liever naar mensen dan dat ze zelf over haar gevoelens praat. Ze heeft ook echt haar eigen mening als ze weet dat ze gelijk heeft zal ze zich niet laten doen. Ze zal zich in het algemeen sowieso niet laten doen. Ze weet goed genoeg hoe ze zichzelf moet verdedigen.
    Geschiedenis: Aspen heeft een goede jeugd gehad. Haar ouders waren helemaal niet arm. Alleen waren haar ouders niet veel thuis toen ze klein was. Ze had vroeger een betere band met haar tante die altijd voor haar zorgde dan met haar ouders. Ondertussen heeft ze al een betere band met haar ouders maar het is nog niet helemaal in orde. Maar ze kreeg alles wat ze wou. Toen was ze daar wel blij om maar nu beseft ze ook dat die dingen je niet gelukkig maken.
    Extra: /

    Ik twijfel..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    Ik twijfel..


    Wat kan ik doen om die twijfel weg te nemen? Wat wil je weten?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Wat kan ik doen om die twijfel weg te nemen? Wat wil je weten?


    Geen idee eigenlijk, doe mij maar een meisje uit het nachtleven. Wat kan je dan eigenlijk allemaal doen qua nachtleven?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Geen idee eigenlijk, doe mij maar een meisje uit het nachtleven. Wat kan je dan eigenlijk allemaal doen qua nachtleven?


    Alles wat je wil. Alles is toegestaan. Je kan crimineel zijn, iemand zijn die naar feesten gaat, in een bende zitten, drugs dealen. Dit zijn maar voorbeelden.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Doe mij maar een bende meisje die drugs gebruikt en ook drugs dealt.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Naam:
    Jordan Nevaeh Rodríquez.
    Leeftijd:
    18.
    Groep:
    Dagpersoon.
    Uiterlijk:
    Jordan is een mooi meisje die nog steeds een jonge, spontane uitstraling heeft. Jordan heeft een egale, blanke huidskleur. Ze wordt snel bruin dus ze heeft bijna altijd wel een soort tintje over zich heen. Dit valt in mooi contrast met haar donkerbruine lokken die tot het midden van haar rug reiken. Haar haren hebben een natuurlijke slag maar zijn ook erg makkelijk. Als ze het stijlt of krult blijf je dat ook wel zien voor een paar dagen. Jordan heeft grote, donkerbruine ogen. Deze zijn omringt met lange wimpers. Qua make-up draagt ze zowat altijd mascara, eyeliner, oogpotlood en wat op haar lippen. Verder heeft ze een smalle neus, vrij volle lippen en goed geëpileerde wenkbrauwen.
    Jordan heeft een slank lichaam. Ze heeft een platte buik, een dunne taille en slanke benen. Qua figuur zie je heel licht een zandloperfiguur doorschemeren. Haar heupen en schouders zijn net iets breder. Ook heeft ze een vrij volle voorgevel en een rond achterwerk. Jordan is met haar 1.63 zeker niet een van de langste. Velen steken ook boven haar uit, niet dat het haar wat uitmaakt. Jordan heeft een aantal piercings. Ze heeft verschillende gaatjes in haar oren, een tongpiercing, een navelpiercing, drie heuppiercings aan elke kant en nog twee piercings in haar onderrug. Ze heeft twee tattoos. Deze op haar rug en deze op haar been. Tot slot heeft ze redelijk veel littekens over haar lichaam verspreid zitten. De meeste door haar eigen domme schuld en anderen door een ongeluk.
    Karakter:
    Komt.
    Geschiedenis:
    Komt.
    Extra:
    Komt.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 23:56 ]


    El Diablo.