• Hey :)
    - sorry als het topic hier verkeerd staat -

    Ik heb een paar maanden geleden een internetvriendin gemaakt via een fb-groep van 5SOS. Nu is het zo dat ze een paar dagen geleden een youtube-kannaal heeft gestart. En ze probeert deze nu wat te promoten. Ik dacht dat ik haar wel zou kunnen helpen ;) .
    Dus zouden julllie zo vriendelijk willen zijn om een kijkje te nemen? Ze heeft nog maar twee video's maar dat maakt denk ik niet zo veel uit?
    Alvast bedankt ^^
    P.s:
    --> ze komt van Engeland, dus de video's zijn in het engels (duh :P)
    --> De videos zijn op dit moment nog niet van geweldige kwaliteit maar daar is ze werk van aan het maken :)









    Kannaal

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 19:16 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Sorry, ik heb het naar vijftien seconden alweer gepauzeerd. Het begon me te traag, het ziet er saai uit en ik hoor haar nauwelijks.. Misschien is ze wel goed hoor, maar het is sowieso niet mijn ding. ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hasufel schreef:
    Sorry, ik heb het naar vijftien seconden alweer gepauzeerd. Het begon me te traag, het ziet er saai uit en ik hoor haar nauwelijks.. Misschien is ze wel goed hoor, maar het is sowieso niet mijn ding. ;]


    Dit dus, en dat ze misschien moet nadenken over wat ze gaat zeggen voor het filmen, want er zaten steeds pauzes tussen :'D


    wat was dit ookalweer

    Hasufel schreef:
    Sorry, ik heb het naar vijftien seconden alweer gepauzeerd. Het begon me te traag, het ziet er saai uit en ik hoor haar nauwelijks.. Misschien is ze wel goed hoor, maar het is sowieso niet mijn ding. ;]

    Een MT-topic berichtje c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.