• Oke, of ik word paranoia of het logo van Q is veranderd. Was het eerst niet dat eronder stond: hier kun je zijn wie je bent?

    Misschien een hele domme vraag, maar het viel me plots op dat er iets veranderd was. Waarom staat dat er eigenlijk niet meer onder?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Inderdaad D:


    26 - 02 - '16

    Uhm. Ik heb geen idee of het veranderd is want ik zit nu op telefoon en daar is het logo hetzelfde.

    Verder wist ik eigenlijk niet dat dat eronder stond :')


    -

    Thunderstruck schreef:
    Inderdaad D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Die 'Laat zien wie je bent' is al lang weg. =P
    Dat staat alleen nog in het tabblad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Stond dat er ooit o.o
    Ik herinner me wel 'laat zien wie je bent'


    i put the fun in funeral

    Scandal schreef:
    Die 'Laat zien wie je bent' is al lang weg. =P
    Dat staat alleen nog in het tabblad.


    Sinds wanneer is dat weg? Heb ik nooit gemerkt ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Die 'Laat zien wie je bent' is al lang weg. =P
    Dat staat alleen nog in het tabblad.


    Serieus? o.O

    Overkill schreef:
    Stond dat er ooit o.o
    Ik herinner me wel 'laat zien wie je bent'


    hmm, iets in die richting:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik dacht eerst te zeggen, heb ik iets gemist? Maar dat staat er inderdaad al lang niet meer.


    16 - 09 - '17

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Sinds wanneer is dat weg? Heb ik nooit gemerkt ...

    Geen idee. Maar wat de topicmaakster nu heeft, heb ik vorig jaar een keer voor gehad. =P
    Wanneer weet ik niet meer. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gok dat het veranderd is toen we overgingen naar het huidige design. Not 100% sure though.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op 19 september 2012 hadden we nog het oude logo met de vertrouwde onderschrift: klik. En drie maanden later, op 7 December 2012 hadden we een nieuwe logo: klik. Het is dus ergens in die 3 maanden veranderd, dus ik weet met 99,99% zeker dat het verandert is met het nieuwe design.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 21:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me niet herinneren dat dat er ooit onder stond?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dauth schreef:
    Op 19 september 2012 hadden we nog het oude logo met de vertrouwde onderschrift: klik. En drie maanden later, op 7 December 2012 hadden we een nieuwe logo: klik. Het is dus ergens in die 3 maanden veranderd, dus ik weet met 99,99% zeker dat het verandert is met het nieuwe design.


    Oh, wow... Dat ik daar nu pas achter kom :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oh, wow... Dat ik daar nu pas achter kom :')
    Dat is best erg. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vreemd dat ik het me dan nog herinner, want ik heb het oude design nooit meegemaakt. :'D Zal wel komen doordat ik hier, voor ik lid was, regelmatig bezoekjes bracht.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried