• mensen hoe gaat het met jullie op deze zaterdag avond?
    (of zondag, ligt eraan wanneer je q opent)


    --

    Ja goed hoor. Net de film “memory” gekeken. Mijn vriend en ik hebben gezworen iedere film waar Liam Neeson in speelt te bekijken, so we did haha. Goeie film en blijkbaar gebaseerd op een vlaams-Nederlandse film genaamd “De zaak Alzheimer”.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2022 - 23:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helemaal prima, Overwatch gespeeld, kerstfilm gekeken, Phasmophobia gespeeld, meer Overwatch gespeeld (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben twee uurtjes in Duitsland geweest en heb een hoop ingeslagen :Y)
    En goedkoop pakketjes verstuurd (wel redelijk opgelicht maar ja nog steeds goedkoper uit dan in Nederland versturen).

    Verder echt ontiegelijk moe. Snap ook niet waarom ik op dit tijdstip nog op Q zit though.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Uggla schreef:
    Ja goed hoor. Net de film “memory” gekeken. Mijn vriend en ik hebben gezworen iedere film waar Liam Neeson in speelt te bekijken, so we did haha. Goeie film en blijkbaar gebaseerd op een vlaams-Nederlandse film genaamd “De zaak Alzheimer”.


    Oh dat klinkt echt als een leuke challenge tho! Moeten jullie er nog veel of is het einde al in zicht?


    --

    SPECS schreef:
    Helemaal prima, Overwatch gespeeld, kerstfilm gekeken, Phasmophobia gespeeld, meer Overwatch gespeeld (blush)


    Klinkt als een geweldige dag! Phasmophobia lijkt me zo leuk om te spelen!!


    --

    Derks schreef:
    Ik ben twee uurtjes in Duitsland geweest en heb een hoop ingeslagen :Y)
    En goedkoop pakketjes verstuurd (wel redelijk opgelicht maar ja nog steeds goedkoper uit dan in Nederland versturen).

    Verder echt ontiegelijk moe. Snap ook niet waarom ik op dit tijdstip nog op Q zit though.


    Het feit dat je bent opgelicht maar nog steeds goedkoper bent dan nederland is echt confusing even haha


    --

    tsunoda schreef:
    (...)

    Oh dat klinkt echt als een leuke challenge tho! Moeten jullie er nog veel of is het einde al in zicht?


    Volgens mij zijn we wel al een heel eind. Helaas staan niet alle films overal dus is het afwachten of en wanneer die komen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uggla schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn we wel al een heel eind. Helaas staan niet alle films overal dus is het afwachten of en wanneer die komen hahah


    Volgens google zijn het er 102, dus vind het echt heel knap dat jullie het sowieso aandurven haha


    --

    Wat een spontaan topic!
    Ik heb/had een vrij kalm weekend. Gisteren is mijn vriend bij zijn zus het kerstdiner gaan oefenen en ik heb in tussentijd op de kindjes gepast. Leukste bezigheid die er bestaat vind ik zelf. *O*

    En hoe gaat het met jou? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Wat een spontaan topic!
    Ik heb/had een vrij kalm weekend. Gisteren is mijn vriend bij zijn zus het kerstdiner gaan oefenen en ik heb in tussentijd op de kindjes gepast. Leukste bezigheid die er bestaat vind ik zelf. *O*

    En hoe gaat het met jou? (:


    Een kerstdinner oefenen? Wat oefen je dan precies?

    Ik heb net (eindelijk) de kerstboom opgezet , want uitstelgedrag was erg zwaar dit jaar hahaa. En voor het eerst in een week een pauze van Pokemon spelen want ga anders echt nonstop over die beesten dromen haha


    --

    tsunoda schreef:
    (...)

    Volgens google zijn het er 102, dus vind het echt heel knap dat jullie het sowieso aandurven haha


    Haha. Moet even een lijst maken met wat we gezien hebben en wat niet :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    tsunoda schreef:
    (...)

    Een kerstdinner oefenen? Wat oefen je dan precies?

    Ik heb net (eindelijk) de kerstboom opgezet , want uitstelgedrag was erg zwaar dit jaar hahaa. En voor het eerst in een week een pauze van Pokemon spelen want ga anders echt nonstop over die beesten dromen haha

    Eigenlijk gewoon het diner al eens klaarmaken zodat je het beter onder de knie krijgt en er de foutjes kunt uithalen. Afgelopen weekend bijvoorbeeld hebben ze gemerkt dat de saus nog anders moet enzo. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Over foutjes maken met eten gesproken.. Ik kom zojuist tot de ontdekking dat ik de verkeerde timer gezet had en heb nu dus een pizza die 45 minuten in de oven gelegen heeft terwijl die al die tijd aan stond.

    RJ schreef:
    Over foutjes maken met eten gesproken.. Ik kom zojuist tot de ontdekking dat ik de verkeerde timer gezet had en heb nu dus een pizza die 45 minuten in de oven gelegen heeft terwijl die al die tijd aan stond.


    Toch weer 352 calorieën verbrand in 45 minuten 🤷🏽‍♀️


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Revali schreef:
    (...)

    Toch weer 352 calorieën verbrand in 45 minuten 🤷🏽‍♀️


    Hahahahhahaa ja inderdaad


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.