• Hooi! (:


    Ik heb hieronder een aanklikbaar plaatje. Het is een printscreen van Quizlet. Het is namelijk zo dat ik me afvroeg of die UPC reclame zo groot hoort te zijn. Terwijl ik dit typ, zie ik namelijk een Decathlon reclame, en die is beduidend minder groot. Zie hiervoor het 2e plaatje in dit topic.
    De UPC reclame is overigens niet de enigste reclame die zo groot is. De McDonalds reclame is dit ook. Maar aangezien ik die vandaag toevallig nog niet gehad heb, heb ik daar geen printscreen van, sorry.

    Ik wilde het eventjes aankaarten, want als het niet hoort zou het fijn zijn als er iets aan gedaan kon worden. Moest het wel zo groot horen, dan heb ik niets gezegd, sorry. :x

    Groetjes,
    Gibbs.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rutger schreef:
    Hoe meer mensen adblocker gebruiken, des te groter de reclames worden. Mocht je de banners dus te groot vinden, dan kun je het best je vrienden op Q vragen om geen adblocker te gebruiken. De servers moeten toch ergens van betaald worden.


    Geldt dat ook voor GMs die addblocker hebben? Gezien de addblocker geen invloed heeft op de reclames op Q voor GM...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zal mijn adblock in-activeren zodra ik op Quizlet kom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.