• Ja jongens, Vandaag is het Blue Monday. Volgens onderzoek de somberste dag van het jaar. Dit stond op Wikipedia over deze dag.

    De vader van 'blauwe maandag' is de Britse psycholoog Cliff Arnall. Hij bedacht in 2005 een, naar zijn zeggen, wetenschappelijk verantwoorde formule waaruit zou blijken dat de maandag van de laatste volle week van januari de dag is waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Dit zou te maken hebben met het feit dat goede voornemens mislukt zijn en de vakanties ver weg lijken. Daarnaast zijn de dagen nog donker en is de maandag voor veel mensen de eerste dag van de werkweek. Arnall werd in academische kringen overladen met kritiek, maar desondanks wijdden veel grote kranten en andere media jaarlijks kritiekloos aandacht aan het fenomeen

    En ja bij mij hakt ie er in vandaag, geen leuke dag. Maar dat ligt eigenlijk misschien meer aan het feit wat afgelopen weekend is gebeurd wat dus niet zo leuk was (':

    Wat doen jullie om de "Blauwe maandag" te overleven?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 11:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ga zo door de mist fietsen naar het station om naar Leiden te gaan en een herkansing te maken...
    Deze blauwe maandag is niet al te best voor mij :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb vanmiddag examen waar ik niet zoveel vertrouwen in heb, dus voor zover klopt die blauwe maandag wel. Maar ik zorg dat ik vanavond iets lekkers eet en dan komt dat wel allemaal goed. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah, dat is er dus. Ik ben niet vooruit te branden zeg...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vanmiddag een tentamen. Moet op zich goed komen. Zo niet, dan is het pas blue monday voor mij.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Blauwe maandag is dit jaar zeer kut. Ik zit midden in de tentames, en de rest loopt ook niet zo lekker vandaag.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik voel me niet zo lekker, maar ik had al besloten dat blue monday voor mij niet gaat gelden. :Y) Vanmiddag lekker hardlopen en een nieuwe manier van eten proberen.


    Your make-up is terrible

    Grappig, ik hem net New Order opstaan. Dus bij deze, voor ieder zich vandaag blue voelt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben vandaag vrij, dus op zich heb ik niets tegen deze maandag. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had zonet een wiskunde examen. Op een maandagochtend. -.-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik laat het feit, dat het Blue Monday is, mijn dag niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 12:23 ]


    26 - 02 - '16

    In het Oosten is deze blue monday ook white monday, aangezien het gesneeuwd heeft. Mijn dag is prima.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik had net een wiskunde B examen vroeg in de ochtend D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb zo een wiskundetoets, fijn.


    wat was dit ookalweer

    Mijn tentamens zijn vandaag begonnen en de eerste twee gingen al vreselijk :'D Oh, en ik merk het heel erg aan mijn leraren....


    El Diablo.

    Ik had vanmorgen vroeg examen. Dus om 5u opgestaan. Dus dat is wat bij mij tegen zit, maar dat ligt niet aan blue monday, dat ligt aan de examenperiode. :')
    Hopelijk zo meteen een dutje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury