• Ja jongens, Vandaag is het Blue Monday. Volgens onderzoek de somberste dag van het jaar. Dit stond op Wikipedia over deze dag.

    De vader van 'blauwe maandag' is de Britse psycholoog Cliff Arnall. Hij bedacht in 2005 een, naar zijn zeggen, wetenschappelijk verantwoorde formule waaruit zou blijken dat de maandag van de laatste volle week van januari de dag is waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Dit zou te maken hebben met het feit dat goede voornemens mislukt zijn en de vakanties ver weg lijken. Daarnaast zijn de dagen nog donker en is de maandag voor veel mensen de eerste dag van de werkweek. Arnall werd in academische kringen overladen met kritiek, maar desondanks wijdden veel grote kranten en andere media jaarlijks kritiekloos aandacht aan het fenomeen

    En ja bij mij hakt ie er in vandaag, geen leuke dag. Maar dat ligt eigenlijk misschien meer aan het feit wat afgelopen weekend is gebeurd wat dus niet zo leuk was (':

    Wat doen jullie om de "Blauwe maandag" te overleven?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 11:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik moest net de bus hebben. Een uur in de bus gezeten, maar oh well, ik ben thuis :D

    Het was de eerste keer dat ik dat kleine busje dat bij ons in de buurt rondrijd nam, omdat ik normaal altijd kan fietsen, en er was geen stopknop en ik was helemaal confused en zenuwachtig dat ie niet bij mijn halte zou stoppen en ik heb de buschauffeur 'meneer' genoemd terwijl het een vrouw was en damn, ik haat bussen. en ik mag de rest van de week ook lekker met dat busje, dus een blue week.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik was vanochtend al te laat bij mijn hoorcollege en ik heb zometeen rijles dus ik ben benieuwd...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ach. Het is nog geen vrijdag de dertiende. Ik heb er (nog) geen last van :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik geniet gewoon van deze dag

    Square schreef:
    Ik ben vandaag vrij, dus op zich heb ik niets tegen deze maandag. :Y)

    Same haha.
    Ik moet wel werken aan een verslag, maar het feit dat ik dat in bed kan doen maakt me al veel vrolijker :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Thunderstruck schreef:
    Ik laat het feit, dat het Blue Monday is, mijn dag niet verpesten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nog niets van gemerkt :) en hopelijk blijft dat zo :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb een Napoleon met redbull gegeten (en ik wist het niet voordat ik het in mijn mond stak en miun vriendin het zei), so I kinda survived, lol. Heb heel de namiddag hyper gelopen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naar de herdenking gaan van een vroegere vriendin. Ze is vorige week gestorven aan kanker. Dus ja, nogal blue vandaag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me prima.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ik voel me prima.

    wow


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmm, beetje 5O/5O. Komt niet door deze dag though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vhagar schreef:
    Naar de herdenking gaan van een vroegere vriendin. Ze is vorige week gestorven aan kanker. Dus ja, nogal blue vandaag.


    Heftig! sterkte.

    Ik had vandaag een mis connectie met m'n pa, but dat heet pubertijd xD


    ~My Mind Is Free~

    Vhagar schreef:
    Naar de herdenking gaan van een vroegere vriendin. Ze is vorige week gestorven aan kanker. Dus ja, nogal blue vandaag.


    Sterkte!


    It's never gonna happen, Guys.

    Imladris schreef:
    Nog niets van gemerkt :) en hopelijk blijft dat zo :Y)


    Stenenlikker