• Ja jongens, Vandaag is het Blue Monday. Volgens onderzoek de somberste dag van het jaar. Dit stond op Wikipedia over deze dag.

    De vader van 'blauwe maandag' is de Britse psycholoog Cliff Arnall. Hij bedacht in 2005 een, naar zijn zeggen, wetenschappelijk verantwoorde formule waaruit zou blijken dat de maandag van de laatste volle week van januari de dag is waarop de meeste mensen zich treurig, neerslachtig of weemoedig voelen. Dit zou te maken hebben met het feit dat goede voornemens mislukt zijn en de vakanties ver weg lijken. Daarnaast zijn de dagen nog donker en is de maandag voor veel mensen de eerste dag van de werkweek. Arnall werd in academische kringen overladen met kritiek, maar desondanks wijdden veel grote kranten en andere media jaarlijks kritiekloos aandacht aan het fenomeen

    En ja bij mij hakt ie er in vandaag, geen leuke dag. Maar dat ligt eigenlijk misschien meer aan het feit wat afgelopen weekend is gebeurd wat dus niet zo leuk was (':

    Wat doen jullie om de "Blauwe maandag" te overleven?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 11:05 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Roxas schreef:
    (...)

    Sterkte!


    Gotika schreef:
    (...)

    Heftig! sterkte.

    Ik had vandaag een mis connectie met m'n pa, but dat heet pubertijd xD


    Dankjewel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Well, ik heb vandaag meer haat gekregen dan in heel 2014. Gaat lekker. :')

    Ik had vandaag dan ook een woede-uitbarsting, in bijzijn van mensen die mij nog nooit boos hadden gezien. Het waren al mijn opgekropte gevoelens van een lange tijd, dus toen iemand enorm bot tegen me deed, liep de emmer over. Ach, het moest ooit gebeuren. ^^

    oh zo erg was mijn dag vandaag niet eens ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Voor mij niet anders dan een andere dag :p


    Tijd voor koffie.

    Ik had het daar te druk voor >.>


    No growth of the heart is ever a waste

    No blue day for me today, but for the others still a hug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fereale schreef:
    Ik had zonet een wiskunde examen. Op een maandagochtend. -.-

    En ik zit nu nog te leren omdat ik vanmiddag amper iets gedaan heb


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik werk aan mijn stageverslag op deze dag, maar dat is altijd kut, maakt niet uit welke dag het is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn veel te dure telefoon heeft vandaag besloten Whapp niet meer toe te laten, so that's something


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik had gisteren een prima dagje ;') namelijk was ik jarig... Maar ik zag wel aan sommige leraren en mensen op de bus dat ze hun dagje niet hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH