• Ik voel me nu dus egt zwaar klothuuu:( En dat is niet leuk xp. Ik weet alleen dat het alwweeerrr met mijn ex te maken heeft en dat ik hem mis en er gwn niet tegen kan dat hij me niet meer moet, ik sit sowat vastgekleefd aan hem. Ik wil hem steeds ofja,, nog steeds. Terug. En dat is niet leuk. Ook omdat i steeds met iedereen loopt te flirten waar ik bij ben. Maar ik durf hem ook niet te vertellen dat ik hem leuk vind. Want dat segt i tegen se moeder en sen vrienden en dan weet iedereen dat en dat vind ik kut. En en en ik kan alleen segge dat ik hem egt gigantisch mis en gwn egt niet sonder hem kan *hartje breekt in 1000000000 stukjes(huil) * en ik loop nu ook steeds om hem te janken ensuuw en dat is gwn niet goed,, ja ik weet dat Julie dit waarschijnlijk al gelese hebben ma ik sit er nu egt heel erg mee. Ook omdat ik een trauma aan hem over gehouden heb o.O alleen ik wil hem gwn zo graag terug(huil) en ik weet dat ik zinloos ben maar ok. En ik weet dat Julie zoude segge: vergeet hem gewoon. Maar als ik dat nu niet wil/kan?

    Tips?(niet dat ik hem moet late valleee)

    En wat je hier over vind??

    Xxx Michelle(K)

    julie vinden dit een dom probleem hea? en denken: jesus suurt se weer:(

    Het enigste wat ik zou kunnen bedenken: Zoek een ander vriendje! Maar dat helpt toch niets xD Ik heb het ooit ook eens gehad, het voelt echt kut. Maar na een tijdje kwam ik er wel gewoon overheen, en nu heb ik een ander vriendje, al 3 jaar!


    Your make-up is terrible

    Zou je alle berichten die je wilt vertellen die met dit onderwerp te maken hebben, voortaan in het zelfde topic neer zetten? Dan edit je je bericht en voeg je er iets aan toe.

    Je vorige topics hierover zullen vast nog geen 300 reacties hebben gehad.

    Dan snappen mensen het ook beter omdat ze het gene dan gelijk lezen wat er eerder is gebeurd, als ze dat nog niet gedaan hadden ;)

    xx Krullebol ^^

    ooww x] ok...

    ik denk dat hij jou ook een beetje terug wil. Niet om je te troosten of zo, maar hij wil je jaloers maken door te flirten waar je bij bent, al kan het ookzo zij n dat hij je gewoon pijn wil doen, en in dat gevan zou ik zeggen, hoe moeilijk het ook is, forget him!

    good luck
    x Ayumi x


    If you're going to hell, keep going

    ik hoop da eerste x]

    AFLEIDING ZOEKEN! Ga veel met vrienden afspreken, veel op quizlet XD veel dingen doen buiten school, of concentreer je is heel erg op je huiswerk. Vooral ervoor zorgen dat je geen eens tijd hebt om aan hem te denke!


    Life is hard and then we die

    ma das dus probleem...

    mijn vrienden hebbe gwn weg nooit tijd. huiswerk kan ik dus niet eens meer maken omdat k zoveel aan hem denk... op quizlet sit ik altijd[/verslaving] en en en... dat is best vaag alleen net was ik inslaap gevalle en ging ik ovr hem dromen,, iemand van sijn familie vroeg net aan mij of ik op hem was. toen gaf k wel toe. alleen strax weet i het,, ik weet nii of da wel so heel goed idee ga sijn x]

    wat nu?
    moet ik het vertelle?
    moet ik nog eens kijke of ik hem kan krijge.
    of hem kei hard moet late valle? en zzo ja... ook als vriende?

    ik ben nu egt helemaal de weg kwijt kidds(huil)