• Jaja, ik heb al minstens 29 hoofdstukken op dit verhaal en wat ik nog echt nodig heb is een trailer van het verhaal. Ik ben er al mee bezig geweest, maar ik wordt er niet vrolijk van.

    Beschrijving + Uitleg


    Damion is leerling van de beroemde wapensmid in Pawei. Als Damion op een avond terug naar huis loopt, vindt hij een gouden ketting. De blauwe steen die hij niet kent.
    Zijn leven veranderd totaal en ook het rijk begint ermee te bemoeien, maar als Damion achter zijn verleden komt, weet hij dat hij voor het onmogelijke staat.

    Maar als Damion de eed tijdens de ceremonie legt, gebeurd er iets onverwachts. Hij blijkt erfgenaam te zijn van een geheel nieuwe steen.

    Damion is een zeventienjarige smidse jongen die niet weet wat zijn achtergrond is. Hij woont in Araggia de hoofdstad van Pawei. (Pawei is een bedacht land net als middle earth, narnia en eragon.) Na een hopeloze ontdekking verliest hij niet alleen zijn vader op jonge leeftijd, maar ook zijn moeder. De man Tobias neemt hem mee naar Paran. (Drakenstad) Waar hij leert om een draak te worden met zoals zijn ouders. Alleen het gevaar, Hij van de verboden eilanden liggen op de loer en wil de macht overnemen en heersen over Pawei.


    Inhoud van de trailer:

    *Naam: Drakenleerling
    * Een fantasievolle sfeer (dus landschappen, draken en natuurlijk de middeleeuwse mensen.)
    *Het liefst een sterke muziek. (welke mogen jullie bepalen.)
    *In kleur
    *Tekst tussendoor met: 'Zes stenen' , 'De duisternis groeit' , 'Een land waar het allemaal begonnen is.' (Deze teksten mogen ook verormd worden.)
    *Welke films: (Eragon, lord of the rings, narnia, reign of fire enz.)
    *Beloning 10 credits

    Ik zal de fragmenten nog opzoeken en neerzetten, maar ik hoop dat dit voldoende is uitgelegd. Meer willen weten, stel gerust.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil eventueel wel iets maken... Heb je een voorkeur voor hoe Damion eruitziet?

    Het liefst donkerblonde jongens.
    Maar voor de rest niet.


    Vampire + Servant = Servamp

    Goed en nog een dingetje: Zijn er nog meer draken in die wereld of enkel die van Damion?

    Paran is een drakenstad, ze zijn allemaal draken/Mens.

    Damion ook trouwens.


    Vampire + Servant = Servamp

    Wat vind je hiervan?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 17:07 ]

    Het is echt goed.


    Vampire + Servant = Servamp