• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA of NCIS NO, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Zweinstein
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Madrugada
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2015 - 17:37 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gibbs schreef:
    GE-WEL-DIG!!!! De episode die nu op SBS6 is. Geen idee welke het is though.
    2 EX WIFES VAN GIBBS! WOOHOOO!!!


    I KNOW!!! Maar het was echt heel zielig voor Gibbs


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (...)

    I KNOW!!! Maar het was echt heel zielig voor Gibbs


    Idd! In het begin vond ik het echt dikke sensatie. Maar hoe verder de episode vorderde, hoe zieliger het werd! :')

    Hoewel ik Jimmy niet helemaal begreep. Hij kende de vrouw toch niet echt? Oke, ze had wat met Gibbs. Maar dan nog.
    Wel zielig though. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *gaat seizoen 9, aflevering 14 kijken* Ik loop helemaal niet achter, hoe kom je erbij? :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    *gaat seizoen 9, aflevering 14 kijken* Ik loop helemaal niet achter, hoe kom je erbij? :'D


    Valt reuze mee hoor. Heel seizoen 11 heb ik gekeken en wat er tot nu toe op TV is van seizoen 12 (aangezien online kijken zonder koptelefoon vervelend is) en verder doe ik iedere doordeweekse dag mee met NCIS op TV dus ben ik nog niet eens op het punt waar jij bent. ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Valt reuze mee hoor. Heel seizoen 11 heb ik gekeken en wat er tot nu toe op TV is van seizoen 12 (aangezien online kijken zonder koptelefoon vervelend is) en verder doe ik iedere doordeweekse dag mee met NCIS op TV dus ben ik nog niet eens op het punt waar jij bent. ;P

    Ik dacht dat jij alles al een keer had gezien?
    Maar goed, ik moet nog drie seizoenen ongeveer en dan zit ik middenin seizoen 12, oftewel, dan ben ik bij ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    OH MY GOD GIBBS NO WAY
    EN MIIIIIIKEEEE IS ER WEER
    EN OH, DAT IS JENNY!
    Giiiiiiibbs!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Ik dacht dat jij alles al een keer had gezien?
    Maar goed, ik moet nog drie seizoenen ongeveer en dan zit ik middenin seizoen 12, oftewel, dan ben ik bij ^^


    Nee helaas niet. Een hele hoop wel, maar ik vind het niet erg om de herhalingen op tv te zien. Want soms zit er toch weer een aflevering tussen die ik nog niet gezien heb. (:

    (sinds wanneer krijg je niet standaard na een zin een hoofdletter op de mobiel? Het verschilt per zin, heel raar...)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nee helaas niet. Een hele hoop wel, maar ik vind het niet erg om de herhalingen op tv te zien. Want soms zit er toch weer een aflevering tussen die ik nog niet gezien heb. (:

    (sinds wanneer krijg je niet standaard na een zin een hoofdletter op de mobiel? Het verschilt per zin, heel raar...)

    Ah, oké. Dat kan ook ^^
    Ik heb uitgerekend hoeveel afleveringen ik nog moet als ik kijk naar de laatste die ze in Amerika hebben gehad: nog 70, waarvan ik er één net begonnen ben met kijken. Dat is makkelijk te doen in 2, 3 weken :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Ah, oké. Dat kan ook ^^
    Ik heb uitgerekend hoeveel afleveringen ik nog moet als ik kijk naar de laatste die ze in Amerika hebben gehad: nog 70, waarvan ik er één net begonnen ben met kijken. Dat is makkelijk te doen in 2, 3 weken :Y)


    Oooh komt wel goed dus! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ieee zo schattig! McGee met die gamermeid! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey! Echt heeeel gaaf dat dit topic bestaat, thanks to Gibbs ;3. Ik ben dus ook een suuper fan van NCIS maar ik kijk het alleen en stalk niet hun real life enzo :'). Ik weet dus niet hun echte namen enzo, maar dat maakt niet zo veel uit denk ik :) .x

    StoriesByMel schreef:
    Hey! Echt heeeel gaaf dat dit topic bestaat, thanks to Gibbs ;3. Ik ben dus ook een suuper fan van NCIS maar ik kijk het alleen en stalk niet hun real life enzo :'). Ik weet dus niet hun echte namen enzo, maar dat maakt niet zo veel uit denk ik :) .x

    Wil je op de lijst? Zo ja, wie zijn je favoriete personages?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Kim
    Grr that used to be my job to ask. ;P hahaha

    @Melissa
    Welkom, welkom in het fantastische NCIS fantopic! Wil je op de lijst? Geef aan Kim je naam en favo personage(s) door en je wordt erbij gezet! ^^

    Probeer je trouwens te impliceren dat wij stalkers zijn doordat we wat dingen opzochten? Want dan vind ik het internet een nog grotere stalker doordat die al die informatiw heeft. (A) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tsss, ik heb nu het topic dus ik vraag het :Y)



    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    COTE EN MARK! WOOHOO! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •