• Username: MrsMessi & Isimat
    Naam story: Journalism is my job
    Korte uitleg story: Elena is een net afgestudeerd journaliste, als ze haar droomland bij BarçaTV krijgt, de tv zender van FC Barcelona waar ze in haar eerste jaar stage gelopen heeft. Uiteindelijk komt ze in aanraking met Marc Bartra, waar ze langzaamaan gevoelens voor ontwikkelt
    Tekst: Journalism is my job
    MrsMessi & Isimat
    Plaatjes:

    http://m.weheartit.com/entry/136532873/in-set/13329161-bruna-marquezine?context_user=maya665&page=3

    http://m.weheartit.com/entry/157882569/search?context_type=search&context_user=kraljicaaapodzemljaa&page=9&query=Marc+bartra

    http://m.weheartit.com/entry/150958025/via/campeones

    En nog een leuke foto van iets wat met journalisme te maken heeft, waar alleen spullen oid op staan, geen personen. Kon er zelf zo snel niet een vinden.

    Horizontaal of verticaal: Wat jou het beste uitkomt!

    Ik hoop dat het zo duidelijk is, omdat ik het topic op mijn telefoon heb aangemaakt, en dat iemand een cover voor ons wil maken. Als je nog vragen hebt, mail gerust :)


    Faith is everything.

    Even een mijn topics


    - God only knows

    Ik wil wel iets proberen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik wil wel iets proberen.


    Ja? Heel graag!


    Faith is everything.

    MT ik kijk ff ik of ik wat voor je kan doen


    I just caught the wave in your eyes

    Hm. Ik ben zelf niet echt tevreden, maar ben wel benieuwd wat je er van vindt. Ik kan er nog wel andere filters overheen doen.



    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Hm. Ik ben zelf niet echt tevreden, maar ben wel benieuwd wat je er van vindt. Ik kan er nog wel andere filters overheen doen.




    Ik vind die bovenste zelf heel erg leuk, is wel een beetje wat ik zelf ook in gedachten had ongeveer maar ik ben zelf niet zo handig met photoshop en dat soort programma's (: wat voor filters zou je er nog overheen kunnen doen? Daar ben ik altijd wel benieuwd naar! Oh ja, kunnen onze usernames er ook nog op? (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 12:50 ]


    Faith is everything.

    Dit is mijn eerste poging. Ik ben nieuw met photoshop, so don't shoot me. Ik weet dat het niet super is. ^^ Die lijntjes zijn expres gedaan, btw.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Echt mooi allemaal!


    - God only knows




    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Met usernames (vergat ik nog :') )





    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Iedereen super bedankt voor het maken van de covers!
    Uiteindelijk is het deze geworden.
    Maleficia, jij krijgt natuurlijk de credits voor het maken van de cover op de beginpagina van onze story!


    - God only knows

    Wow zo snel keuze gemaakt hahaha ok :')


    I just caught the wave in your eyes

    Isimat schreef:
    Iedereen super bedankt voor het maken van de covers!
    Uiteindelijk is het deze geworden.
    Maleficia, jij krijgt natuurlijk de credits voor het maken van de cover op de beginpagina van onze story!


    Ik ben blij dat jullie hem leuk vinden!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.